Bloedverlies

17-11-2016 15:51 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey

Even jullie mening/ervaring gevraagd.

Vriendin is zwanger vandaag 6weken en 6 dagen. Nog heel pril dus. Dinsdag een echo gehad en hebben kloppend hartje gezien. Daarstraks rond de middag kreeg vriendin een plotse bloeding. Helderrood/ waterig en een maandverband vol. Vanavond mogen we naar de dokter.

Heeft iemand dit gehad? Hoe liep het af?

Is dit zeker een miskraam?

Alvast bedankt
Het hoeft geen miskraam te zijn, maar het kan wel..Ik ben bang dat jullie even moeten afwachten, de dokter zal er ook niets over kunnen zeggen, of er moet een (inwendige) echo gemaakt worden. Sterkte.
Dat lijkt wel heel erg op een miskraam. Maar echt zeker weten doe je het pas na het bekijken via een echo.
Ik bij 10 weken, dag na de echo. Veel bloed. Was niets aan de hand en zoon is nu 15 maanden. Maar het kan 2 kanten op. Gelukkig vanavond duidelijkheid.

Vriendin is 16 weken zwanger en al 3 x zon bloeding gehad. Het hoéft dus zeker geen miskraam te zijn
Ik heb vanaf week 6 tot week 12 af en aan bloedingen gehad. Maar het bleef goed gaan.
Ps sterkte!
Zo eng. Was ook leer waterigbloed. Pfff weten niet wat denken
Sterkte Lijkt me vreselijk, die onzekerheid.
O wat naar. Hopelijk kan de dokter duidelijkheid brengen!

Veel sterkte!! Hoe laat mogen jullie langskomen?
O wat naar. Het kan beide kanten op. Hoe laat moeten jullie vanavond?
Wat naar voor jullie. Het kan inderdaad alle kanten opgaan. Ik heb tijdens al mijn zeven zwangerschappen bloedverlies gehad. Heb nu twee kinderen. Wat ik wel merkte was dat ik bij de miskramen ook buikpijn kreeg en dat mijn kwaaltjes afnamen.

Hopelijk kan een echo duidelijkheid geven en anders sterkte met afwachten.
Om 18u. Zwanferschapskwaalrjes lijken er nog te zijn. Buikpijn of krampen heeft ze totaal niet. Ook niets meer verloren...

Pfff wil zo hopen op goed nieuws. Maar eigenlijk weet je dat het waarschijnlijk slecht gaat zijn...
Dat hoeft dus niet. Het is goed om er rekening mee te houden maar ik ken meerdere vrouwen die bloedverlies zonder miskraam hebben gehad
Wat rot. Sterkte met afwachten
Hoop dat jullie snel zekerheid hebben!
Wat zeker is,is dat niks zeker is...vreselijk die onzekerheid. Sterkte
quote:mlsc schreef op 17 november 2016 @ 19:06:

Hartje klopte goed en hij was gegroeid van 5mm nr 7mm wat een heel goed teken is. Wel is haar placenta voor 20 a 25% losgekomen. Vandaar de bloeding. Hij geeft ons 50-50 kans op een goede afloop.

Wat wel heel goed is is dat ze geen krampen heeft of gehad heeft en dat er niets meer van bloeding is. Maandag moeten we terug als dan het hartje nog steeds klopt en het is niet verder gescheurd verhoogd de kans terug naar 90.
Fijn dat er een kloppend hartje is! Blijft nog even spannend dus... ik duim mee voor een goede afloop!
Hoe kan t dat haar placenta losgekomen is? Hadden ze dat verteld? Blijft spannend dus voor jullie.
Geen verklaring voor. Hij ziet er goed uit alleen is er een deeltje gelost. Zijn vergeten te vragen of het terug kan vastgroeien...
Soms lijkt het of de symptomen afnemen. Zo doen haar borsten minder pijn. Ander moment is zr heel misselijk en zware maag. Weet niet meer wat te denken. Nu ligt ze te slapen want ze was heel moe.

Er is nu al meer dan 27u geen bloedverlies meer geweest of wat dan ook. Eigenlijk ook zo goed als geen bruinverlies.

Hoop dat het lichaam niet vreet is en als het fout moet gaan dat het zo snel mogelijk ook fout gaat. Dat we geen hoop krijgen.
Nog steeds lijkt alles in orde. De zwangerschapskwaaltjes zijn er nog, dus hopelijk is dat positief nieuws!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven