De ouderensoos

18-11-2016 18:13 3002 berichten
Ben jij ook van voor pakweg 1975 en heb je zin om ongebreideld nostalgisch te doen met je mede-ouderen, post dan gezellig mee over autoloze zondagen, macaroni met Smac, maar twee tv netten, droogkappen op zaterdag en meer zaken uit oude dozen.

Alle reacties Link kopieren
Schaamhaar en van die echte telefoons
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
quote:granny71 schreef op 18 november 2016 @ 18:34:

[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/73 ... d9dddd.jpg[/img]

Dit behang overal.

Katten gebruikte de trap niet want via het behang kwamen ze ook boven.Let op mijn woorden: dit gaat weer hip worden (een geluk voor mijn vader die heeft dit nogsteeds :/)
quote:alysha00 schreef op 18 november 2016 @ 19:40:

[...]

Oooh jaa! Ik had voor mijn verjaardag een cassettedeck gekregen, die zette ik dan vlak naast de radio om liedjes op te nemen. Had ik net een zeldzaam nummer gescoord, blerde mijn moeder er doorheen dat het eten klaar was En je drukte op STOP als er doorheen werd gekletst. En als het cassettebandje in de war zat, dan probeerde je dat met een potlood te repareren.
en hier staken we nutteloos ons geld in in de kroeg

Trokken jullie ook dropwater van klieskoek, in zo'n apothekersflesje , schudden en dan het schuim eraf slurpen ?

Losse salmiak in een papieren zakje.

Ijs van Caraco https://www.google.nl/sea ... Q_AUIBygB&biw=768&bih=928
:hihi:Curry en van Inkel met op vrijdag Van Inkels kledingadvies: de dames dragen vandaag een witte bloeoeoessssss

Ik hoor het hem nog zeggen
Aan het typen...............
quote:Pretzel66 schreef op 18 november 2016 @ 19:43:

Trokken jullie ook dropwater van klieskoek, in zo'n apothekersflesje , schudden en dan het schuim eraf slurpen ?

Losse salmiak in een papieren zakje.

Ijs van Caraco https://www.google.nl/sea ... Q_AUIBygB&biw=768&bih=928Verrek ja
quote:yasmijn schreef op 18 november 2016 @ 19:41:

O ja het kurk op de muur!

Is weer helemaal hip blijkbaar

Jury van house rules was er erg enthousiast over vorige week.
Wat een leuk topic!

Ik krijg spontaan heimwee naar die tijd door dit topic. Vind dat er nooit meer zulke goede muziek is gemaakt als toen.
Broodtrommel

http://www.retromeubelsho ... el-jr-60-70-folklore.html
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
quote:Hoezitdit schreef op 18 november 2016 @ 19:44:

Wat een leuk topic!

Ik krijg spontaan heimwee naar die tijd door dit topic. Vind dat er nooit meer zulke goede muziek is gemaakt als toen.Dat klopt.
quote:beeertje schreef op 18 november 2016 @ 19:44:

:hihi:Curry en van Inkel met op vrijdag Van Inkels kledingadvies: de dames dragen vandaag een witte bloeoeoessssss

Ik hoor het hem nog zeggen

Zo hoor ik nog steeds de vertaling van Driverseat van die twee.

Geweldige radio
Ohohoh!!!!!

De vitrinekast uit meetdete delen, waarvan het drankgedeelte een naar beneden uitklabare deur was/ tevens bar/tafel om drank te schenken. Fineer.
Toen mocht je ook gewoon topless zonnen op het strand.
De sanseveria. Iedereen had een sanseveria

En die zijn tegenwoordig weer hip! Dan zal binnenkort het kurk op de muur ook wel weer terug komen
Aan het typen...............
quote:DidiRidi schreef op 18 november 2016 @ 19:46:

Ohohoh!!!!!

De vitrinekast uit meetdete delen, waarvan het drankgedeelte een naar beneden uitklabare deur was/ tevens bar/tafel om drank te schenken. Fineer.Ja, die had ook iedereen
Chips van Golden Wonder.

Is the onedin line al voorbij gekomen ?
En de hertshoorn. Had ook iedereen.
quote:Pretzel66 schreef op 18 november 2016 @ 19:47:

Chips van Golden Wonder.

Is the onedin line al voorbij gekomen ?Ja
Hé jullie zijn al lekker bezig zie ik!

Ik moest even weg, kom terug, ik denk nou, zal mij benieuwen of er een paar postings zijn, zitten we al op bijna 200!

Hallo ouwe gebouwen!

quote:1234512345 schreef op 18 november 2016 @ 19:43:

en hier staken we nutteloos ons geld in in de kroeg

[afbeelding]Nutteloos??? Ik was bijna de flipperkampioen! In die zin, dat ik het twee keer voor elkaar heb gekregen de officiele kroegflipperkampioen te verslaan . Maar onze kroegbaas was niet moeilijk, als je maar genoeg bier kocht wilde hij best af en toe gratis een paar flipperguldens beschikbaar stellen.
wij hadden rijstmatten op de vloer en een zitkuil met een open haard

https://nl.pinterest.com/pin/419327415276259152/
De maandelijkse grofvuil ophaaldag, 1 grote gratis rommelmarkt! Als je er vroeg bij was kwam je nog andere "shoppers" tegen
quote:DidiRidi schreef op 18 november 2016 @ 19:46:

Ohohoh!!!!!

De vitrinekast uit meetdete delen, waarvan het drankgedeelte een naar beneden uitklabare deur was/ tevens bar/tafel om drank te schenken. Fineer.Ja en het bargedeelte had een spiegelwand en lampje erin poep chic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven