De ouderensoos
vrijdag 18 november 2016 om 20:33
quote:granny71 schreef op 18 november 2016 @ 18:34:
[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/73 ... d9dddd.jpg[/img]
Dit behang overal.
Katten gebruikte de trap niet want via het behang kwamen ze ook boven.Die hadden wij ook,
[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/73 ... d9dddd.jpg[/img]
Dit behang overal.
Katten gebruikte de trap niet want via het behang kwamen ze ook boven.Die hadden wij ook,
vrijdag 18 november 2016 om 20:34
Wat een heerlijk topic, een en al herkenning!
John Cleese in de Giroblauw past bij jou reclame.
Dick Turpin
Ja Zuster Nee Zuster.
Pinkeltje boeken.
Een schoolagenda die minstens vijf keer zo dik werd door alles wat je erin plakte.
Als Mies Bouwman of Willem Ruis op tv was, was het écht stil op straat.
Mecano, uren, dagen, weken mee gespeeld.
Knikkeren op straat.
Mijn moeder wilde soms geen vlees op tafel zetten, dus dan aten we gekookte aardappels, groente en kaasblokjes met uitjes
John Cleese in de Giroblauw past bij jou reclame.
Dick Turpin
Ja Zuster Nee Zuster.
Pinkeltje boeken.
Een schoolagenda die minstens vijf keer zo dik werd door alles wat je erin plakte.
Als Mies Bouwman of Willem Ruis op tv was, was het écht stil op straat.
Mecano, uren, dagen, weken mee gespeeld.
Knikkeren op straat.
Mijn moeder wilde soms geen vlees op tafel zetten, dus dan aten we gekookte aardappels, groente en kaasblokjes met uitjes
Ik adviseer je een kat.
vrijdag 18 november 2016 om 20:35
quote:yasmijn schreef op 18 november 2016 @ 20:31:
En op winterdagen met veel sneeuw ging je zonder jas naar buiten.
Over je onderhemd gingen 2 truien, sjaal en muts en handschoenen en rubber laarzen en gáán!Ik kreeg kranten tussen mijn hemd en mijn trui. Hielp goed tegen de wind.
Over je onderhemd gingen 2 truien, sjaal en muts en handschoenen en rubber laarzen en gáán!Ik kreeg kranten tussen mijn hemd en mijn trui. Hielp goed tegen de wind.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 18 november 2016 om 20:35
quote:granny71 schreef op 18 november 2016 @ 20:32:
Heb morgen wat te doen.
Bijlezen hier.
Batterij van telefoon is leeg dus tot morgen.
Wie had in 1980 kunnen verzinnen dat we via een telefoon met mensen over de hele wereld zouden kunnen kletsen zonder ook maar een woord te zeggen.
Ja, dat is dan wel weer een voordeel van deze tijd
Ik weet nog dat mijn beste vriend internet had genomen, in 1996 of zo. Dat ging nog met telefoontikken, dus hartstikke duur. En toen kregen we in de één of andere chatroom ruzie met een Amerikaanse anti-homo activist... die arme vriend van mij heeft zich een paar weken later arm betaald aan de telefoonrekening
Heb morgen wat te doen.
Bijlezen hier.
Batterij van telefoon is leeg dus tot morgen.
Wie had in 1980 kunnen verzinnen dat we via een telefoon met mensen over de hele wereld zouden kunnen kletsen zonder ook maar een woord te zeggen.
Ja, dat is dan wel weer een voordeel van deze tijd
Ik weet nog dat mijn beste vriend internet had genomen, in 1996 of zo. Dat ging nog met telefoontikken, dus hartstikke duur. En toen kregen we in de één of andere chatroom ruzie met een Amerikaanse anti-homo activist... die arme vriend van mij heeft zich een paar weken later arm betaald aan de telefoonrekening
vrijdag 18 november 2016 om 20:36
quote:Pretzel66 schreef op 18 november 2016 @ 20:36:
Q en QKuhuhuuuu huhuhuhu-huhuhuhu
https://www.youtube.com/watch?v=NziFvHjUXdI
Q en QKuhuhuuuu huhuhuhu-huhuhuhu
https://www.youtube.com/watch?v=NziFvHjUXdI
vrijdag 18 november 2016 om 20:37
quote:himalaya schreef op 18 november 2016 @ 20:32:
Is Swiebertje sl genoemd? Met Saartje.
En Pipo de clown en Mamaloe. En de Dikke Deur (die je gewoon zo mocht noemen) en Klukluk.
En Tita Tovenaar
'Mijn vader is een tovenaar, het is echt, is heus is raar maar waar, een Ti-ta-tovenaar, het is raar het is raar maar waar. ..... en gaat het niet zoals ik wil dan doe ik DIT.. en alles staat stil!
Awww ja.
Wat was dat leuk allemaal.
Ken jij deze nog?
Ik weet dat dus nog maar vind nooit herkenning.....
Is Swiebertje sl genoemd? Met Saartje.
En Pipo de clown en Mamaloe. En de Dikke Deur (die je gewoon zo mocht noemen) en Klukluk.
En Tita Tovenaar
'Mijn vader is een tovenaar, het is echt, is heus is raar maar waar, een Ti-ta-tovenaar, het is raar het is raar maar waar. ..... en gaat het niet zoals ik wil dan doe ik DIT.. en alles staat stil!
Awww ja.
Wat was dat leuk allemaal.
Ken jij deze nog?
Ik weet dat dus nog maar vind nooit herkenning.....
vrijdag 18 november 2016 om 20:38
quote:yasmijn schreef op 18 november 2016 @ 20:31:
Over je onderhemd gingen 2 truien, sjaal en muts en handschoenen en rubber laarzen en gáán!
Jaaa fantastisch! En er lag voor mijn gevoel ook altijd sneeuw. Wat een feest
Mijn vader maakte me als het gesneeuwd had vaak heel vroeg wakker en dan gingen we samen de allereerste voetstappen zetten, mooie herinneringen aan
Over je onderhemd gingen 2 truien, sjaal en muts en handschoenen en rubber laarzen en gáán!
Jaaa fantastisch! En er lag voor mijn gevoel ook altijd sneeuw. Wat een feest
Mijn vader maakte me als het gesneeuwd had vaak heel vroeg wakker en dan gingen we samen de allereerste voetstappen zetten, mooie herinneringen aan
Ik adviseer je een kat.