De ouderensoos
vrijdag 18 november 2016 om 20:24
quote:pino4 schreef op 18 november 2016 @ 20:19:
[...]
Ja, zeiken en je druk maken om alles. Onbenullige dingen..
En alles is Gevaarlijk en oh pas op want het gaat misschien wel regenen, oh horror laten we er meteen code oranje tegenaan gooien en zie je wel nu blijft iedereen binnen weer een hele werkdag naar de klote de economie komt krakend tot stilstand de samenleving is ontwricht weet je wat laten we in paniek raken met zijn allen.
Rot.
Toch.
Op.
[...]
Ja, zeiken en je druk maken om alles. Onbenullige dingen..
En alles is Gevaarlijk en oh pas op want het gaat misschien wel regenen, oh horror laten we er meteen code oranje tegenaan gooien en zie je wel nu blijft iedereen binnen weer een hele werkdag naar de klote de economie komt krakend tot stilstand de samenleving is ontwricht weet je wat laten we in paniek raken met zijn allen.
Rot.
Toch.
Op.
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 november 2016 @ 20:24:
[...]
Rot.
Toch.
Op.Dat/
[...]
Rot.
Toch.
Op.Dat/
quote:JustcallmeTuT schreef op 18 november 2016 @ 20:20:
En de schooltandarts 2 keer in het jaar. Hellup. Ik ben een keer weggelopen. Gewoon naar huis. Mijn ouders werkte beiden dus waren niet thuis totdat moeder telefoon op haar werk kreeg.
terug naar school en naar de schooltandarts.
Ja! In zo'n bus. En dan werden er per keer 3 kinderen uit de klas gehaald. Moest je op een bankje in die bus wachten tot ze uitgeboord waren met het kind voor je. Zonder verdoving, uiteraard.
De horror..
En de schooltandarts 2 keer in het jaar. Hellup. Ik ben een keer weggelopen. Gewoon naar huis. Mijn ouders werkte beiden dus waren niet thuis totdat moeder telefoon op haar werk kreeg.
terug naar school en naar de schooltandarts.
Ja! In zo'n bus. En dan werden er per keer 3 kinderen uit de klas gehaald. Moest je op een bankje in die bus wachten tot ze uitgeboord waren met het kind voor je. Zonder verdoving, uiteraard.
De horror..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 18 november 2016 om 20:25
quote:damocles schreef op 18 november 2016 @ 20:21:
Tienertoer! en dan vooral niet met 'ou' zoals het nu geschreven zou worden.
[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/56 ... 6d144e.jpg[/img]Check!
Tienertoer! en dan vooral niet met 'ou' zoals het nu geschreven zou worden.
[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/56 ... 6d144e.jpg[/img]Check!
vrijdag 18 november 2016 om 20:27
quote:rosanna08 schreef op 18 november 2016 @ 20:21:
[...]
de iets modernere jongeren onder ons hadden echt boom, roos, vis Daar heb ik helemaal geen goeie herinneringen aan. Ik kende de letters al, en na 'boom' snapte ik het kunstje wel en toen moest ik nog een jaar lang al die andere woorden door ploegen terwijl ik inmiddels Pitty op Kostschool las. Wat een ellende.
[...]
de iets modernere jongeren onder ons hadden echt boom, roos, vis Daar heb ik helemaal geen goeie herinneringen aan. Ik kende de letters al, en na 'boom' snapte ik het kunstje wel en toen moest ik nog een jaar lang al die andere woorden door ploegen terwijl ik inmiddels Pitty op Kostschool las. Wat een ellende.