De ouderensoos

18-11-2016 18:13 3002 berichten
Ben jij ook van voor pakweg 1975 en heb je zin om ongebreideld nostalgisch te doen met je mede-ouderen, post dan gezellig mee over autoloze zondagen, macaroni met Smac, maar twee tv netten, droogkappen op zaterdag en meer zaken uit oude dozen.

quote:gerritjevan schreef op 18 november 2016 @ 23:57:

https://youtu.be/sKYGLieNhFo

keken wij altijdJaaaaa!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde actrice worden in de jaren 70 en verhuizen naar Hollywood want ik was verliefd geworden op Michael Douglas in de politieserie Streets of San Francisco.
quote:Enn schreef op 18 november 2016 @ 23:48:

Is Sandokan al langs gekomen?

Voor jou gewoon nóg een keer Enn!
The Doors

Oud genoeg toch? Maakt niet uit, altijd mooi.
Voor Eleonora

Nog altijd kippenvel
Ik adviseer je een kat.
quote:Vera8 schreef op 18 november 2016 @ 23:58:

Honderden van deze boekjes heb ik als puber verslonden.

[afbeelding]

Nog heerlijk levend in de veronderstelling dat liefde en romantiek zo simpel waren.

O nee, dat kon ik echt niet, nooit gekund en gaat nooit gebeuren.

Zelfs ik heb grénzen!
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 november 2016 @ 23:41:

Ik liep ook altijd mee. De eerste keer was ik twaalf, in Amsterdam was dat. Echt indrukwekkend man. En in '85, Den Haag, ging ik weer mee. Bij Rijswijk stonden we al in de file, alleen maar bussen met demonstranten. En toen we er eindelijk waren hoorde ik omroepen dat er meer dan een half miljoen mensen waren. Gejankt heb ik, zo mooi.In '85 was ik 14 en al compleet genezen. Ik dacht: als 1 miljoen mensen geen verschil kunnen maken, dan maakt het niet uit hoeveel mensen er opstaan. Helaas sindsdien alleen maar daarin bevestigd.
quote:Eleonora-1 schreef op 18 november 2016 @ 23:59:

[...]

[img]http://images.indianexpress.com/2015/11 ... an-759.jpg[/img]

Voor jou gewoon nóg een keer Enn!De sandokan van nunis ook heel heel heel heel heel
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
quote:Plein18 schreef op 18 november 2016 @ 23:59:

Ik wilde actrice worden in de jaren 70 en verhuizen naar Hollywood want ik was verliefd geworden op Michael Douglas in de politieserie Streets of San Francisco.En nu barst ik weer hardop in lachen uit.
quote:yasmijn schreef op 18 november 2016 @ 23:57:

[...]

Mistral was volgens mij jaren 80. Met Stacey Keach.

Dus dat telt niet ben ik bang Oh... sorry hoor!
quote:alysha00 schreef op 19 november 2016 @ 00:00:

[...]

In '85 was ik 14 en al compleet genezen. Ik dacht: als 1 miljoen mensen geen verschil kunnen maken, dan maakt het niet uit hoeveel mensen er opstaan. Helaas sindsdien alleen maar daarin bevestigd.

Klopt. Dieptriest.
Ik adviseer je een kat.
quote:Eleonora-1 schreef op 18 november 2016 @ 23:59:

[...]

[afbeelding]

Voor jou gewoon nóg een keer Enn!O ,wat heb ik genoten van deze serie.Mijn zus is trouwens gek van Bollywoodfilms .Zal eens vragen of het met Sandokan begonnen is.Is Starsky en Hutch al langs geweest ?
Ik wilde ook naar Hollywood maar dat was omdat ik een kind wilde zijn in The Brady Bunch. Zo'n familie wilde ik ook.
Spel zonder grenzen gepresenteerd door Dick Passchier en Judith Bos al genoemd. Dan zaten we met zijn allen voor de buis.
quote:yasmijn schreef op 18 november 2016 @ 23:59:

[...]

O nee, dat kon ik echt niet, nooit gekund en gaat nooit gebeuren.

Zelfs ik heb grénzen!

Voordat ik nog meer jeugdzondes ga bekennen houd ik het hier maar voor gezien en gooi ik de luiken dicht voor vandaag.

Het was me een waar genoegen, deze 'trip down memory lane'.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
quote:blauwe_emmer schreef op 19 november 2016 @ 00:02:

Spel zonder grenzen gepresenteerd door Dick Passchier en Judith Bos al genoemd. Dan zaten we met zijn allen voor de buis.Nog niet genoemd en ik weet het weer.
quote:Calamitycat schreef op 18 november 2016 @ 23:59:

Voor Eleonora

Nog altijd kippenvel

O mijn god, mijn ouwe eierstokken beginnen meteen mee te klepperen met de muziek!

quote:Vera8 schreef op 19 november 2016 @ 00:04:

[...]

Voordat ik nog meer jeugdzondes ga bekennen houd ik het hier maar voor gezien en gooi ik de luiken dicht voor vandaag.

Het was me een waar genoegen, deze 'trip down memory lane'.Trusten en bedankt voor de gezelligheid!
quote:Vera8 schreef op 18 november 2016 @ 23:58:

Honderden van deze boekjes heb ik als puber verslonden.

[afbeelding]

Nog heerlijk levend in de veronderstelling dat liefde en romantiek zo simpel waren. En dat het altijd goed kwam.

Nee, Leni Saris!

quote:yasmijn schreef op 19 november 2016 @ 00:00:

[...]

En nu barst ik weer hardop in lachen uit. Hoezo ? Hij zag er toen een stuk jonger en beter uit dan nu
quote:blauwe_emmer schreef op 19 november 2016 @ 00:02:

Spel zonder grenzen gepresenteerd door Dick Passchier en Judith Bos al genoemd. Dan zaten we met zijn allen voor de buis.

O heerlijk!

En Sterrenslag!

[...]

In '85 was ik 14 en al compleet genezen. Ik dacht: als 1 miljoen mensen geen verschil kunnen maken, dan maakt het niet uit hoeveel mensen er opstaan. Helaas sindsdien alleen maar daarin bevestigd.

Een zingende kleuter is genoeg.

Ik heb dat pokkelied nu al de hele tijd in mijn hoofd. Dat wordt een vreemde nacht. Hoe leg ik het mijn man uit dat ik heb wakkerdroom met dit soort strijdliederen?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Vera8 schreef op 19 november 2016 @ 00:04:

[...]

Het was me een waar genoegen, deze 'trip down memory lane'.Teruste!
Als paardenmeisje was ik gek op Black Beauty, krijg nog kippenvel van de muziek na al die jaren

[...]

In '85 was ik 14 en al compleet genezen. Ik dacht: als 1 miljoen mensen geen verschil kunnen maken, dan maakt het niet uit hoeveel mensen er opstaan. Helaas sindsdien alleen maar daarin bevestigd.Gelukkig ben ik nog steeds niet helemaal genezen. Als dat gebeurt mag je me een pilletje geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven