De ouderensoos
vrijdag 18 november 2016 om 23:59
quote:gerritjevan schreef op 18 november 2016 @ 23:57:
https://youtu.be/sKYGLieNhFo
keken wij altijdJaaaaa!!!!!
https://youtu.be/sKYGLieNhFo
keken wij altijdJaaaaa!!!!!
vrijdag 18 november 2016 om 23:59
zaterdag 19 november 2016 om 00:00
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 november 2016 @ 23:41:
Ik liep ook altijd mee. De eerste keer was ik twaalf, in Amsterdam was dat. Echt indrukwekkend man. En in '85, Den Haag, ging ik weer mee. Bij Rijswijk stonden we al in de file, alleen maar bussen met demonstranten. En toen we er eindelijk waren hoorde ik omroepen dat er meer dan een half miljoen mensen waren. Gejankt heb ik, zo mooi.In '85 was ik 14 en al compleet genezen. Ik dacht: als 1 miljoen mensen geen verschil kunnen maken, dan maakt het niet uit hoeveel mensen er opstaan. Helaas sindsdien alleen maar daarin bevestigd.
Ik liep ook altijd mee. De eerste keer was ik twaalf, in Amsterdam was dat. Echt indrukwekkend man. En in '85, Den Haag, ging ik weer mee. Bij Rijswijk stonden we al in de file, alleen maar bussen met demonstranten. En toen we er eindelijk waren hoorde ik omroepen dat er meer dan een half miljoen mensen waren. Gejankt heb ik, zo mooi.In '85 was ik 14 en al compleet genezen. Ik dacht: als 1 miljoen mensen geen verschil kunnen maken, dan maakt het niet uit hoeveel mensen er opstaan. Helaas sindsdien alleen maar daarin bevestigd.
zaterdag 19 november 2016 om 00:00
quote:Eleonora-1 schreef op 18 november 2016 @ 23:59:
[...]
[img]http://images.indianexpress.com/2015/11 ... an-759.jpg[/img]
Voor jou gewoon nóg een keer Enn!De sandokan van nunis ook heel heel heel heel heel
[...]
[img]http://images.indianexpress.com/2015/11 ... an-759.jpg[/img]
Voor jou gewoon nóg een keer Enn!De sandokan van nunis ook heel heel heel heel heel
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
zaterdag 19 november 2016 om 00:01
zaterdag 19 november 2016 om 00:01
zaterdag 19 november 2016 om 00:04
quote:yasmijn schreef op 18 november 2016 @ 23:59:
[...]
O nee, dat kon ik echt niet, nooit gekund en gaat nooit gebeuren.
Zelfs ik heb grénzen!
Voordat ik nog meer jeugdzondes ga bekennen houd ik het hier maar voor gezien en gooi ik de luiken dicht voor vandaag.
Het was me een waar genoegen, deze 'trip down memory lane'.
[...]
O nee, dat kon ik echt niet, nooit gekund en gaat nooit gebeuren.
Zelfs ik heb grénzen!
Voordat ik nog meer jeugdzondes ga bekennen houd ik het hier maar voor gezien en gooi ik de luiken dicht voor vandaag.
Het was me een waar genoegen, deze 'trip down memory lane'.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
zaterdag 19 november 2016 om 00:05
zaterdag 19 november 2016 om 00:06
quote:alysha00 schreef op 19 november 2016 @ 00:00:
[...]
In '85 was ik 14 en al compleet genezen. Ik dacht: als 1 miljoen mensen geen verschil kunnen maken, dan maakt het niet uit hoeveel mensen er opstaan. Helaas sindsdien alleen maar daarin bevestigd.
Een zingende kleuter is genoeg.
Ik heb dat pokkelied nu al de hele tijd in mijn hoofd. Dat wordt een vreemde nacht. Hoe leg ik het mijn man uit dat ik heb wakkerdroom met dit soort strijdliederen?
[...]
In '85 was ik 14 en al compleet genezen. Ik dacht: als 1 miljoen mensen geen verschil kunnen maken, dan maakt het niet uit hoeveel mensen er opstaan. Helaas sindsdien alleen maar daarin bevestigd.
Een zingende kleuter is genoeg.
Ik heb dat pokkelied nu al de hele tijd in mijn hoofd. Dat wordt een vreemde nacht. Hoe leg ik het mijn man uit dat ik heb wakkerdroom met dit soort strijdliederen?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 19 november 2016 om 00:07
quote:alysha00 schreef op 19 november 2016 @ 00:00:
[...]
In '85 was ik 14 en al compleet genezen. Ik dacht: als 1 miljoen mensen geen verschil kunnen maken, dan maakt het niet uit hoeveel mensen er opstaan. Helaas sindsdien alleen maar daarin bevestigd.Gelukkig ben ik nog steeds niet helemaal genezen. Als dat gebeurt mag je me een pilletje geven.
[...]
In '85 was ik 14 en al compleet genezen. Ik dacht: als 1 miljoen mensen geen verschil kunnen maken, dan maakt het niet uit hoeveel mensen er opstaan. Helaas sindsdien alleen maar daarin bevestigd.Gelukkig ben ik nog steeds niet helemaal genezen. Als dat gebeurt mag je me een pilletje geven.