Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
vrijdag 2 januari 2009 om 20:44
quote:Miranda01 schreef op 02 januari 2009 @ 20:42:
Nee hij is geen SV, want hij is echt een goede vriend. V+ dus
Beterschap Erykah !
En fijne avond LM ! Fijn dat je bij vriendin je hart kan luchten.
En........ik dacht wel stoer "ik geef mijn nummer, vind ie mij leuk dat belt ie wel en anders jammer dan" maar vind het toch wel jammer dat mijn drummer nog niet heeft gebeld......tja rock & roll zeker....
Nee hij is geen SV, want hij is echt een goede vriend. V+ dus
Beterschap Erykah !
En fijne avond LM ! Fijn dat je bij vriendin je hart kan luchten.
En........ik dacht wel stoer "ik geef mijn nummer, vind ie mij leuk dat belt ie wel en anders jammer dan" maar vind het toch wel jammer dat mijn drummer nog niet heeft gebeld......tja rock & roll zeker....
vrijdag 2 januari 2009 om 21:19
Erykah: beterschap! Misschien idd niet verstandig om vandaag gewerkt te hebben, maar daar heb je al niets meer aan natuurlijk. Maar even goed uitzieken dit weekend! Dus ook al niet gezoend met o&n? Miran is the winner dus!
Miran, zou ook niet echt r&r zijn om binnen 2 dagen al te bellen toch? Heb je nog iets van GL gehoord?
Ik zit Karin Bloemen te kijken op uitzending gemist, maar vind er niet zoveel aan. Ik hoopte dat ik de andere cabaretshows van oudjaarsavond kon zien, maar dus niet...
Miran, zou ook niet echt r&r zijn om binnen 2 dagen al te bellen toch? Heb je nog iets van GL gehoord?
Ik zit Karin Bloemen te kijken op uitzending gemist, maar vind er niet zoveel aan. Ik hoopte dat ik de andere cabaretshows van oudjaarsavond kon zien, maar dus niet...
vrijdag 2 januari 2009 om 21:43
Jeetje Xenia.... Ik vind je echt een vreselijk sterke vrouw als ik het zo lees! Knap hoor! Maar met een psych praten kan nooit kwaad inderdaad. Ik heb het een paar jaar geleden ook gedaan. Niet zo heel erg vaak maar wel een aantal keer.
LM...tsja het blijft een verdrietig verhaal zo. Ik hoop dat het gesprek je de antwoorden geeft die je graag wilt hebben! Een briefje maken met punten kan zeker geen kwaad. Kan je alles gedurende het gesprek afstrepen! Probeer sterk te blijven tijdens het gesprek meis!
Erykah....Beterschap! Ik zou een goed en rustig weekend houden. Hopelijk voel je je snel beter!
Miranda....Zoenen, zoenen, zoenen
Leuk hoor, zou ook wel lachen zijn als hij belt! We wachten het af!
WM is flink chago. Wordt zo moe van moeders, altijd dat eeuwige commentaar en gezeik. Pff, het is nooit goed en als er iets fout gaat doe ik dat "altijd met opzet" lijkt wel. Ik ga het ouderlijk huis voorlopig maar even mijden. Wordt er niet vrolijk van....daarbij hebben mijn ouders de laatste tijd zoveel ruzie...oorzaak moeder..... Ze blijft over dingen maar doorzeuren.... Ik word er zo moedeloos van!
LM...tsja het blijft een verdrietig verhaal zo. Ik hoop dat het gesprek je de antwoorden geeft die je graag wilt hebben! Een briefje maken met punten kan zeker geen kwaad. Kan je alles gedurende het gesprek afstrepen! Probeer sterk te blijven tijdens het gesprek meis!
Erykah....Beterschap! Ik zou een goed en rustig weekend houden. Hopelijk voel je je snel beter!
Miranda....Zoenen, zoenen, zoenen
Leuk hoor, zou ook wel lachen zijn als hij belt! We wachten het af!
WM is flink chago. Wordt zo moe van moeders, altijd dat eeuwige commentaar en gezeik. Pff, het is nooit goed en als er iets fout gaat doe ik dat "altijd met opzet" lijkt wel. Ik ga het ouderlijk huis voorlopig maar even mijden. Wordt er niet vrolijk van....daarbij hebben mijn ouders de laatste tijd zoveel ruzie...oorzaak moeder..... Ze blijft over dingen maar doorzeuren.... Ik word er zo moedeloos van!
vrijdag 2 januari 2009 om 21:59
Nee ik ben alleen......
Ben er afgelopen dagen wel wat vaker geweest maar heel kort steeds. Ik hou heel veel van mijn moeder en mijn ouders doen verschrikkelijk veel voor mij. Maar deze kant van mijn moeder trek ik heel slecht. Het steeds maar doorzeuren over dingen, het negatief zijn, het altijd vergelijken met anderen die het "beter" doen, dingen niet kunnen rusten, dingen waar zij het niet mee eens is niet kunnen accepteren en ga zo maar door......Why?
Ben er afgelopen dagen wel wat vaker geweest maar heel kort steeds. Ik hou heel veel van mijn moeder en mijn ouders doen verschrikkelijk veel voor mij. Maar deze kant van mijn moeder trek ik heel slecht. Het steeds maar doorzeuren over dingen, het negatief zijn, het altijd vergelijken met anderen die het "beter" doen, dingen niet kunnen rusten, dingen waar zij het niet mee eens is niet kunnen accepteren en ga zo maar door......Why?
vrijdag 2 januari 2009 om 22:11
Xen wat een verhaal zeg. Je hebt niet veel geluk met de vaders en mannen in je leven... echt zo'n patroon... goed dat je je broer wil helpen, en jezelf. Ga maar naar die psych hoor, het kan in ieder geval nooit kwaad!
WM dus ook niet zo lekker met ouders? Vervelend is dat. Beetje afstand kan geen kwaad dan. Of juist met je moeder praten erover? Of zijn jullie niet op die manier met elkaar?
LM, hoe was het bij je vriendin? Heeft het geholpen om haar visie te horen? En misschien alvast wat van je tranen kwijt te zijn?
Ik zou wel gaan praten hoor, met FBM, zeker als je denkt anders spijt te krijgen. Zou alleen niet teveel van jezelf of het gesprek verwachten. Lijstje is wel goed natuurlijk, maar don't blame yourself als het gesprek anders loopt dan je bedenkt van tevoren. Zoiets kun je toch niet uitstippelen. Hoop alleen wel dat hij je de antwoorden kan geven die je zoekt.
Sterkte!
WM dus ook niet zo lekker met ouders? Vervelend is dat. Beetje afstand kan geen kwaad dan. Of juist met je moeder praten erover? Of zijn jullie niet op die manier met elkaar?
LM, hoe was het bij je vriendin? Heeft het geholpen om haar visie te horen? En misschien alvast wat van je tranen kwijt te zijn?
Ik zou wel gaan praten hoor, met FBM, zeker als je denkt anders spijt te krijgen. Zou alleen niet teveel van jezelf of het gesprek verwachten. Lijstje is wel goed natuurlijk, maar don't blame yourself als het gesprek anders loopt dan je bedenkt van tevoren. Zoiets kun je toch niet uitstippelen. Hoop alleen wel dat hij je de antwoorden kan geven die je zoekt.
Sterkte!
vrijdag 2 januari 2009 om 22:17
Dank je wel Mozz! Wel even een kleine rectificatie, mijn vader was een geweldige man. al was hij er vroeger niet voor ons, die schade heeft hij later volop weten goed te maken. Ik heb na de scheiding maar half jaar bij mn moeder gewoond en daarna bij vader, toen is onze band echt verstevigd. Ik mis m nog iedere dag, maar heb t wel een plaats weten te geven. Mn broer niet, die huilt van binnen nog iedere dag zegt ie, maar het echte verdriet komt er niet uit.
Hoe is het met jou Mozz?
Ik ga Zorba the Greek kijken, heel oude film uit 1964, maar zo geweldig.
Hoe is het met jou Mozz?
Ik ga Zorba the Greek kijken, heel oude film uit 1964, maar zo geweldig.
vrijdag 2 januari 2009 om 22:18
WM, lees nu dat je al geprobeerd hebt erover te praten. Jammer dat dat blijkbaar niet kan. Bij mijn moeder werkt het wel om het niet op het moment zelf aan te stippen dat ik iets niet trek, maar juist als ze in een betere stemming is, we een goed gesprek hebben... als ik dan over zoiets begin van: mam, je doet soms zo en zo en dat vind ik vervelend... kan ze het beter hebben, en kunnen we er wel over praten. Iets wat op het moment zelf niet lukt omdat ze dan meteen in de verdediging schiet.
Ik was net bij mijn ouders mijn fiets ophalen en toch maar blijven eten. Gelukkig heb ik nu wel goede band met ze (is ook weleens anders geweest dus, tijdje veel mot met moeder gehad).
Ze vonden het wel jammer dat ik niet verder wou met PD, ze hadden wel een dokter in de familie gewild! (zeiden ze met een knipoog) En mijn moeder begreep mijn redenen om het uit te maken ook niet zo goed. Ik ook niet echt nog steeds. Als ik het op een rijtje zet zijn het echt onnozele (uiterlijke) dingen die me dwars zitten, terwijl de belangrijke (innerlijke) dingen wel goed zaten. En toch... je gevoel en je verstand enzo.... zucht. Ik weet nog steeds niet of ik helemaal blij ben zo. Maar goed. Het is ook wennen weer. Het was even weer zo lekker om iemands vriendinnetje te zijn. De aandacht, de knuffels, het gevoel dat er iemand is die je bijstaat, en die je kan bellen als je ff iets leuks of naars kwijt moet... die je complimentjes geeft, en zo ongemerkt waren er toch best wat dingetjes waar je het dan over hebt van: zullen we een keer dit en dit gaan doen, of daarheen gaan, of dat gaan bekijken, en nou ineens is dat allemaal weer weg.
Kortom, ik ben niet zo opgelucht als ik dacht dat ik zou zijn. Het doet niet letterlijk pijn, maar voel me wel raar.
Ik was net bij mijn ouders mijn fiets ophalen en toch maar blijven eten. Gelukkig heb ik nu wel goede band met ze (is ook weleens anders geweest dus, tijdje veel mot met moeder gehad).
Ze vonden het wel jammer dat ik niet verder wou met PD, ze hadden wel een dokter in de familie gewild! (zeiden ze met een knipoog) En mijn moeder begreep mijn redenen om het uit te maken ook niet zo goed. Ik ook niet echt nog steeds. Als ik het op een rijtje zet zijn het echt onnozele (uiterlijke) dingen die me dwars zitten, terwijl de belangrijke (innerlijke) dingen wel goed zaten. En toch... je gevoel en je verstand enzo.... zucht. Ik weet nog steeds niet of ik helemaal blij ben zo. Maar goed. Het is ook wennen weer. Het was even weer zo lekker om iemands vriendinnetje te zijn. De aandacht, de knuffels, het gevoel dat er iemand is die je bijstaat, en die je kan bellen als je ff iets leuks of naars kwijt moet... die je complimentjes geeft, en zo ongemerkt waren er toch best wat dingetjes waar je het dan over hebt van: zullen we een keer dit en dit gaan doen, of daarheen gaan, of dat gaan bekijken, en nou ineens is dat allemaal weer weg.
Kortom, ik ben niet zo opgelucht als ik dacht dat ik zou zijn. Het doet niet letterlijk pijn, maar voel me wel raar.
vrijdag 2 januari 2009 om 22:42
Gevoelig verhaal, zeker. Het is soms zo makkelijk gezegd. "Het werkt niet dus ik ga er mee stoppen. Ik voel niet genoeg". Maar zoals BE al zo mooi verwoordde, je hebt veel gevoel voor hem, maar waarschijnlijk niet genoeg voor de rest van je leven.
Ik ga slapen.
Morgen weer een lange avond/nacht voor de boeg
Ik ga slapen.
Morgen weer een lange avond/nacht voor de boeg
vrijdag 2 januari 2009 om 22:46
Mozz, zou het niet zo zijn dat je meer gaf om de relatie, het gevoel van aandacht, warmte en veiligheid, dan de persoon? MissPoez verwoordde dit heel mooi een paar dagen geleden.
Ik denk niet dat je heel erg verliefd was, anders had je je niet eens gestoord aan die uiterlijkheden.
Heb je nog iets van hen gehoord, hoe het nu met hem gaat?
Ik denk niet dat je heel erg verliefd was, anders had je je niet eens gestoord aan die uiterlijkheden.
Heb je nog iets van hen gehoord, hoe het nu met hem gaat?
vrijdag 2 januari 2009 om 22:49
Jammer dat het circus zo stom was Indi! Schenk mij er ook maar een in
Precies wat je zegt Miran: het klinkt altijd makkelijk en stoer om er een punt achter te zetten als je te weinig voelt. Maar inderdaad, te weinig is niet "GEEN", dus er is wel veel gevoel. En dat voel ik nu. Toch wel maf besef dat dit meer pijn doet dan toen ik het uitmaakte met ex van 6,5 jr. Maar ja, toen was ik woest en was het gevoel al lang weg. Wat zijn die liefdeszaken soms toch verrekte lastig.
Maar even mannenpauze voor mij. (zei ik vol goede moed)
Slaap lekker Miran.
Precies wat je zegt Miran: het klinkt altijd makkelijk en stoer om er een punt achter te zetten als je te weinig voelt. Maar inderdaad, te weinig is niet "GEEN", dus er is wel veel gevoel. En dat voel ik nu. Toch wel maf besef dat dit meer pijn doet dan toen ik het uitmaakte met ex van 6,5 jr. Maar ja, toen was ik woest en was het gevoel al lang weg. Wat zijn die liefdeszaken soms toch verrekte lastig.
Maar even mannenpauze voor mij. (zei ik vol goede moed)
Slaap lekker Miran.