Het Stamcafé XXV

06-11-2016 11:46 3010 berichten
Een jubileumeditie, hoeraaaaa! Eet en drink lekker, heb veel plezier, en de envelopjes mag je inleveren bij Leo (aan het tafeltje bij de deur).

Feestelijke groeten van Leo, Yas, Star en LV
En blond wat scheelt er nu aan met de poes?
Alle reacties Link kopieren
quote:sssssst schreef op 18 november 2016 @ 19:00:

En blond wat scheelt er nu aan met de poes?Ze is 18, doof en dementerend. Geruststellend nieuws dat ze geen pijn heeft of ziek is. Het is nu aan de baasjes om met haar en haar situatie om te gaan. En dat gaan we natuurlijk zo goed mogelijk doen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Joehoeoeoeoeoe

Groetjes uit ijsland
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:SaveAngie schreef op 18 november 2016 @ 19:18:

Joehoeoeoeoeoe

Groetjes uit ijsland Oh wow Save!!! Doen je vestimentaire aankopen het goed? Waar zit je, wat gaan jullie doen? Je hebt een postduif op je mat.
Man is er zeker van dat Melania vanavond 'Happy birthday' zingt in de jurk van La Monroe (nananana-wil-geen-beelden-in-mijn-hoofd). Ik moet zeggen dat ik erg moest lachen, maar nu toch wel denk dat die jurk voor Melania vermaakt wordt.
quote:Oudblond schreef op 18 november 2016 @ 19:26:

[...]

Oh wow Save!!! Doen je vestimentaire aankopen het goed? Waar zit je, wat gaan jullie doen? Je hebt een postduif op je mat.

retour duif is aangekomen.

We hebben watervallen, gletsjers en geisers gezien. We hebben in een sneeuwstorm gereden en morgen gaan we varen.
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:SaveAngie schreef op 18 november 2016 @ 19:33:

[...]

retour duif is aangekomen.

We hebben watervallen, gletsjers en geisers gezien. We hebben in een sneeuwstorm gereden en morgen gaan we varen. K K Kkkoud!!
quote:Inkie12345 schreef op 18 november 2016 @ 17:45:

[...]

Is er niet een geldterug actie gaande van die dingen, dacht dat ik daar gister reclame van had gezien?Klopt, 25 euro retour, leuk meegenomen.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Save, heel veel plezier!
Ik heb 2 enorme dikke spekpannenkoeken gegeten, ik knal uit elkaar.

Joehoeoeoeoeoe

Groetjes uit ijsland Gaaf!!
Goedemorgen.

Zaterdag, wandeldag.

En klooien met mijn nieuwe cameradag. Zal wel even duren voor ik doorheb hoe hij werkt, maar ga me vandaag gelijk aanmelden voor een cursus fotografie. Lijkt me toch wel handig.

Jullie nog leuke plannen?

Joehoeoeoeoeoe

Groetjes uit ijsland Veel plezier!!
Leuk Millie, jij ook veel plezier.
Hoi! Geniet ervan, dames!

Ik heb veel te veel leuke plannen. Ben sinds gistermiddag hyperactief. Helemaal knetter. Ik dacht dat nachtrust zou helpen, maar ik sta alweer te stuiteren
quote:yette schreef op 19 november 2016 @ 08:03:

Ik heb veel te veel leuke plannen. Ben sinds gistermiddag hyperactief. Helemaal knetter. Ik dacht dat nachtrust zou helpen, maar ik sta alweer te stuiteren En wat zijn die plannen dan? Je maakt ons nieuwsgierig.
Hier geen plannen. Man gaat naar school, jongens gaan sporten, dochter gaat werken. Ik ben thuis en blijf thuis, ga wat huishoudelijks doen en maak eten voor als iedereen weer binnen waait. De zaterdag is lang, heel lang.
Nou ja, leuke plannen .... eigenlijk wil ik het liefst met mijn dochter naar de sauna en vanavond uit eten met mijn man, maar ik wil ook het badkamerplafond witten, mijn auto uitmesten, naar de kapper met de jongste, Sinterklaas inkopen doen, alle meubels in de woonkamer met vereende krachten van hun plek halen, nasi maken, bladblazen ... ik word moe van mezelf.

De Vader ook. Hij vindt dat ik een flink eind moet gaan fietsen.
quote:yette schreef op 19 november 2016 @ 09:04:

Nou ja, leuke plannen .... eigenlijk wil ik het liefst met mijn dochter naar de sauna en vanavond uit eten met mijn man, maar ik wil ook het badkamerplafond witten, mijn auto uitmesten, naar de kapper met de jongste, Sinterklaas inkopen doen, alle meubels in de woonkamer met vereende krachten van hun plek halen, nasi maken, bladblazen ... ik word moe van mezelf.

De Vader ook. Hij vindt dat ik een flink eind moet gaan fietsen.Oh, je bent gestoken door een werkbij. Gaat vanzelf over
Yette, op de plaats rust!
Dat fietsen klinkt als een goed plan Yette!

De lamp die ik op een vieling kocht is net binnen. En hij is nog mooier dan ik dacht En ik denk dat ik hem zelf aan kan sluiten, dus ik kruip even op een ladder.
quote:yette schreef op 19 november 2016 @ 08:03:

Ik heb veel te veel leuke plannen. Ben sinds gistermiddag hyperactief. Helemaal knetter. Ik dacht dat nachtrust zou helpen, maar ik sta alweer te stuiteren Hoe komt dat en kan je wat deze kant op sturen?
Je mag het allemaal van me hebben, Ink. Dan kruip ik terug in bed en ga daar heel hard helemaal niks liggen denken.
quote:yette schreef op 19 november 2016 @ 11:41:

Je mag het allemaal van me hebben, Ink. Dan kruip ik terug in bed en ga daar heel hard helemaal niks liggen denken.Is goed, dan ga ik nu aan de slag kan jij je bed in.
Help!

De verwarming is op hol geslagen!

Het is hier nu 23,5 graad and we're counting....

Een of ander ding, wat op een buis geschroefd wordt is kaduuk, ging keihard tikken en werd gloeiend heet.

Stekkertje wat in het stukke kastje zat er uitgehaald en nu warmt de boel op.

Dat stukke ding was er vast om de boel te reguleren.

Het was vast een regulator.

Wat te doen he?

Maandag bellen voor een monteur of de officiële naam van dat stukke ding opsnorren en ijskoud een nieuwe bestellen en er zelf op zetten?

Er stonden tussen het verwarmingsapparaat (serieus, het is een hele soort wand met ingewikkelde apparatuur hier, lekker modern en gebruiksvriendelijk) en de wasmachine/droger wat van die grote boodschappentassen met dan weer tassen er in.

Beetje slordig maar omdat het tussen die twee machines stond was het wel min of meer netjes.

Maar nu moest ik er echt bij dus ik haalde de tassen weg, schiet er ineens een muis tussenuit!

Die was ik al kwijt want een poosje terug had een van de katten een levende muis mee naar binnen genomen en die had zich verstopt, nou, daar dus, in de bijkeuken.

Ik ben niet bang voor muizen, totaal niet maar als er een ineens tevoorschijn schiet schrik je toch wel.

Muis is trouwens wederom spoorloos maar ik bén bang dat ik 'm met tassen en al in de vuilcontainer heb gestopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven