Zenuwen. Oppassen

19-11-2016 16:38 31 berichten
Hoi. Daar ben ik weer!

Ik ga zo oppassen op mijn buurmeisjes. Maar ik ben ineens best gespannen.

Ik heb vaker op gepast een jaar terug. Maar begin dit jaar heb ik een burn out hehad. En toen zeker een hlaf jaar niet opgepast.

Vanabond ga ik weer oppassen. Maar ineens komt er allemaal stress en spanning naar boven.

Heeft er iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
Al zijn die pilletjes niet zo heftig: ik twijfel of je door moet zetten. Niet omdat ik denk dat je nu een slechte oppas zou zijn, wel om het feit dat je een pilletje overweegt om het te kunnen doen. Dat lijkt mij voor jou een stap te ver! Dat is over grenzen heen en daar zet ik heel erg mijn vraagtekens bij. Kan je moeder niet even mee om de eerste stap te zetten?
quote:Lceetje schreef op 19 november 2016 @ 18:08:

De pillen die ik heb. Die maken mij niet lam of sloom. Maar juist rustiger en energieker! Mar ik snap jullie reden zrker! Maar zo heftig zijn de pilletjes niet Het lijkt nu een beetje alsof je expres niet wilt vertellen welk medicament het is. Is je goedrecht maar wel een beetje vreemd.
quote:Lceetje schreef op 19 november 2016 @ 18:08:

De pillen die ik heb. Die maken mij niet lam of sloom. Maar juist rustiger en energieker! Mar ik snap jullie reden zrker! Maar zo heftig zijn de pilletjes niet Gewoon bij de drogist gehaald?
Waarom ga je oppassen als je zo in paniek raakt en bang bent ervoor dat je zelfs pillen moet slikken?

Zoek iets wat je wel leuk vindt om te doen. Ik moet er zelf ook niet aan denken om op een stel verwende blagen te passen. Waarom zeg je niet gewoon 'nee' als iemand je vraagt om op te passen? Laat die ouders lekker zelf op hun kinderen passen.
Ik raak niet in paniek. Ik vind het gewoon wat spannend.

Ik ben er nu en alle spanning is weg. Het is gezellig. En fijn. Heb het best wel gemist
Wat fijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven