De ouderensoos
zaterdag 19 november 2016 om 21:24
zaterdag 19 november 2016 om 21:25
quote:Dymphnatam schreef op 19 november 2016 @ 21:21:
Ik mag nu ook plaatjes plakken, maar kan er geen ruk van. Ga het morgen nog maar eens proberenJe zoekt een plaatje, dan rechtermuisklik 'afbeeldingsadres kopiëren' vervolgens in je bericht klikken op afbeelding toevoegen en daar de gekopieerde link plakken.
Ik mag nu ook plaatjes plakken, maar kan er geen ruk van. Ga het morgen nog maar eens proberenJe zoekt een plaatje, dan rechtermuisklik 'afbeeldingsadres kopiëren' vervolgens in je bericht klikken op afbeelding toevoegen en daar de gekopieerde link plakken.
Beter met vier katten onder één dak, dan een leugenaar in de køfferbak.
zaterdag 19 november 2016 om 21:25
zaterdag 19 november 2016 om 21:26
En deze hadden jullie vast ook:
Het weerbeeldje. Veranderde van blauw naar roze bij een veranderende temperatuur of luchtvochtigheid.
Op de een of andere manier moest ik altijd aan dat gekleurde deel likken
God mag weten wat voor giftige stoffen of zware metalen ik hierdoor binnenkreeg.
En als er hier ook maar iemand is die hetzelfde deed
Het weerbeeldje. Veranderde van blauw naar roze bij een veranderende temperatuur of luchtvochtigheid.
God mag weten wat voor giftige stoffen of zware metalen ik hierdoor binnenkreeg.
En als er hier ook maar iemand is die hetzelfde deed
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
zaterdag 19 november 2016 om 21:31
zaterdag 19 november 2016 om 21:32
quote:Vera8 schreef op 19 november 2016 @ 21:26:
[img]http://www.vijftigplusser.nl/weblog/ima ... g_1372.jpg[/img]
En als er hier ook maar iemand is die hetzelfde deed Dat niet. Ik nam altijd stiekem mini hapjes van mijn moeders lippenstift. Vond ik zo lekker smaken!
[img]http://www.vijftigplusser.nl/weblog/ima ... g_1372.jpg[/img]
En als er hier ook maar iemand is die hetzelfde deed Dat niet. Ik nam altijd stiekem mini hapjes van mijn moeders lippenstift. Vond ik zo lekker smaken!
zaterdag 19 november 2016 om 21:34
quote:Dymphnatam schreef op 19 november 2016 @ 21:28:
[...]
Oeh! Maar ik zit op mijn foon...
Dat gaat bij mij idd ook wel eens mis. Kopiëren lukt alleen door langdurig op het plaatje te drukken.
Kiezen voor de kopieerfunctie vanuit het keuzemenu werkt bij mij ook niet.
(Heb een IPhone trouwens)
[...]
Oeh! Maar ik zit op mijn foon...
Dat gaat bij mij idd ook wel eens mis. Kopiëren lukt alleen door langdurig op het plaatje te drukken.
Kiezen voor de kopieerfunctie vanuit het keuzemenu werkt bij mij ook niet.
(Heb een IPhone trouwens)
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.