Napraattopic 71
donderdag 17 november 2016 om 13:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 20 november 2016 om 17:11
quote:S-Meds schreef op 20 november 2016 @ 17:06:
Enn ben jij helpdesk tegenwoordig? bij mij crasht safari steeds. Hoe kan dat?Verwijder je regelmatig de geschiedenis en cookies?
Enn ben jij helpdesk tegenwoordig? bij mij crasht safari steeds. Hoe kan dat?Verwijder je regelmatig de geschiedenis en cookies?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 20 november 2016 om 17:33
@feow
Je moet naar instellingen gaan dan naar safari door naar wachtwoorden en dan voeg je de url van vivaforum toe en vul je gebruikersnaam en wachtwoord in. Elke keer als je in de inlog pagina komt staat boven aan de toetsenbord van je telefoon vul automatisch wachtwoord in en voila nooit meer wachtwoorden in typen fijn.
Je moet naar instellingen gaan dan naar safari door naar wachtwoorden en dan voeg je de url van vivaforum toe en vul je gebruikersnaam en wachtwoord in. Elke keer als je in de inlog pagina komt staat boven aan de toetsenbord van je telefoon vul automatisch wachtwoord in en voila nooit meer wachtwoorden in typen fijn.
zondag 20 november 2016 om 17:37
quote:S-Meds schreef op 20 november 2016 @ 17:34:
[...]
ik ken on/off en dan houdt het wel op hoor. Maar ik kan wel de afrastering van je weilandje fiksen.Je houdt de thuisknop en de aan/uit knop even samen ingedrukt. Dan gaat je beeld op zwart en vervolgens verschijnt het appeltje. Even opfrissen/verschonen. Gegarandeerd succes. Daarvoor wel even cookies en geschiedenis wissen.
[...]
ik ken on/off en dan houdt het wel op hoor. Maar ik kan wel de afrastering van je weilandje fiksen.Je houdt de thuisknop en de aan/uit knop even samen ingedrukt. Dan gaat je beeld op zwart en vervolgens verschijnt het appeltje. Even opfrissen/verschonen. Gegarandeerd succes. Daarvoor wel even cookies en geschiedenis wissen.
zondag 20 november 2016 om 17:57
quote:feow schreef op 20 november 2016 @ 17:08:
[...]
Omdat jij alles weet!
Maar ik snap dat dit niet echt de plaats is voor mijn ipadonkunde.
Ik hoopte gewoon dat jij je 'o, abc en opgelost' magie even vlot zou kunnen toepassen.
Ik knoei wel even door en open straks wel een paniektopic.
HEEEEELLUP!!!!!!! Hoe blijf ik ingelegd op het vivaforum met mijn ipad .
Of alleen HEEEEELLUP!!!!!!!!!
[...]
Omdat jij alles weet!
Maar ik snap dat dit niet echt de plaats is voor mijn ipadonkunde.
Ik hoopte gewoon dat jij je 'o, abc en opgelost' magie even vlot zou kunnen toepassen.
Ik knoei wel even door en open straks wel een paniektopic.
HEEEEELLUP!!!!!!! Hoe blijf ik ingelegd op het vivaforum met mijn ipad .
Of alleen HEEEEELLUP!!!!!!!!!
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 20 november 2016 om 18:14
Ik vind dat in deze tijd alleen de Sint mag staffen en dat iedereen die gestaft is in een comfortabele zak wordt meegenomen naar Spanje om daar lekker van een vakantie te genieten...en degenen die hebben gestaft ook.
Ze zullen het allemaal wel nodig hebben.
Misschien niet altijd verdiend...maar wat is dat nou voor een onzin, met die straf en of je het wel of niet verdiend hebt altijd...
Gewoon lief zijn voor elkaar en niet op de man...dat was regel 1.
Ach ja, laat mij maar lullen...
Ze zullen het allemaal wel nodig hebben.
Misschien niet altijd verdiend...maar wat is dat nou voor een onzin, met die straf en of je het wel of niet verdiend hebt altijd...
Gewoon lief zijn voor elkaar en niet op de man...dat was regel 1.
Ach ja, laat mij maar lullen...
zondag 20 november 2016 om 18:15
zondag 20 november 2016 om 18:34
quote:shisha schreef op 20 november 2016 @ 18:14:
Ik vind dat in deze tijd alleen de Sint mag staffen en dat iedereen die gestaft is in een comfortabele zak wordt meegenomen naar Spanje om daar lekker van een vakantie te genieten...en degenen die hebben gestaft ook.
Sint is ff bezig met andere problemen
Tjezus, wat vals
zondag 20 november 2016 om 18:36
quote:MevrouwJack schreef op 20 november 2016 @ 18:34:
[...]
[img]http://cdn.hpdetijd.nl/wp-content/uploa ... tgrap1.jpg[/img]
[...]
[img]http://cdn.hpdetijd.nl/wp-content/uploa ... tgrap1.jpg[/img]
zondag 20 november 2016 om 18:41
quote:S-Meds schreef op 20 november 2016 @ 18:36:
[...]
Hoe kan ik dat zien? Ik denk het niet ik zit op de telefoonk
Dat kan wel. Ik heb het met mijn oude samsung ook eens gehad. Kon ik niet op de wifi van de trein, omdat ik teveel tabbladen op had staan. Snapte er niks van en durfde mijn man ook niet bellen, omdat ik dan zo dom over zo komen
Conclusie het kan dus wel
[...]
Hoe kan ik dat zien? Ik denk het niet ik zit op de telefoonk
Dat kan wel. Ik heb het met mijn oude samsung ook eens gehad. Kon ik niet op de wifi van de trein, omdat ik teveel tabbladen op had staan. Snapte er niks van en durfde mijn man ook niet bellen, omdat ik dan zo dom over zo komen
Conclusie het kan dus wel
zondag 20 november 2016 om 18:48
quote:S-Meds schreef op 20 november 2016 @ 17:23:
[...]
watte?
en
OK. Je hebt een iPhone toch?
Instellingen--> Safari -->helemaal naar beneden scrollen--> Wis geschiedenis en data.
[...]
watte?
en
OK. Je hebt een iPhone toch?
Instellingen--> Safari -->helemaal naar beneden scrollen--> Wis geschiedenis en data.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.