De ouderensoos
zondag 20 november 2016 om 21:02
quote:_alice_ schreef op 20 november 2016 @ 18:41:
[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/73 ... 10f46c.jpg[/img]Ik heb nog 3 jaargangen van de Tina liggen, ik dacht van 1966 t/m 1969 (zijn van m'n tante geweest). Ik ben zelf van 1975 en heb ze kapot gelezen in m'n jeugd.
[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/73 ... 10f46c.jpg[/img]Ik heb nog 3 jaargangen van de Tina liggen, ik dacht van 1966 t/m 1969 (zijn van m'n tante geweest). Ik ben zelf van 1975 en heb ze kapot gelezen in m'n jeugd.
zondag 20 november 2016 om 21:11
zondag 20 november 2016 om 21:23
zondag 20 november 2016 om 21:25
http://entoen.tv/dingen-vroeger-moeder/3/
Zo grappig, kwam deze op FB tegen, meeste hier ook al gezien.
Zo grappig, kwam deze op FB tegen, meeste hier ook al gezien.
Such a beautiful place to be with Friends.
zondag 20 november 2016 om 21:29
zondag 20 november 2016 om 21:34
zondag 20 november 2016 om 22:13
Zo'n rits-rats-klik fototoestel had ik ook.
Op de één of andere manier ontbraken op bijna alle foto waar mensen op stonden, de voeten van de personen die erop stonden. Waarschijnlijk keek ik er verkeerd doorheen.
Zo'n blauw beestje aan een draadje had ik in het oranje. Volgens mij had ik daar snel de lol vanaf, want zoveel kon je er nu ook weer niet mee.
Had Archie niet als bijnaam "gehaktbal"of is dat mijn eigen fantasie?
Op de één of andere manier ontbraken op bijna alle foto waar mensen op stonden, de voeten van de personen die erop stonden. Waarschijnlijk keek ik er verkeerd doorheen.
Zo'n blauw beestje aan een draadje had ik in het oranje. Volgens mij had ik daar snel de lol vanaf, want zoveel kon je er nu ook weer niet mee.
Had Archie niet als bijnaam "gehaktbal"of is dat mijn eigen fantasie?
zondag 20 november 2016 om 22:26
quote:Monday_Lisa schreef op 20 november 2016 @ 22:13:
Had Archie niet als bijnaam "gehaktbal"of is dat mijn eigen fantasie?Nee dat was zijn schoonzoon, die noemde hij meatball
Had Archie niet als bijnaam "gehaktbal"of is dat mijn eigen fantasie?Nee dat was zijn schoonzoon, die noemde hij meatball
zondag 20 november 2016 om 22:29
zondag 20 november 2016 om 22:34
quote:canvas schreef op 20 november 2016 @ 22:20:
Dukes of Hazzard Ja die.
Miami Vice met de speedboot.
De Adamsfamilie, met de hele grote man.
Catweazle en wat was er met een telefooncel.
Die serie met een man en zijn 2 Dobermanns een muur om het huis en David Hazelhoff.
Zitten de Hulk en Nightrider ook nog in de goede periode?
Het was de tijd van dat er maar één (zwart/wit) TV in huis was en je moest er naartoe lopen als je van zender of volume wilde wisselen.
Dukes of Hazzard Ja die.
Die serie met een man en zijn 2 Dobermanns een muur om het huis en David Hazelhoff.
Het was de tijd van dat er maar één (zwart/wit) TV in huis was en je moest er naartoe lopen als je van zender of volume wilde wisselen.
zondag 20 november 2016 om 22:34
quote:Corona67 schreef op 20 november 2016 @ 21:50:
[img]http://www.nlfilmdoek.nl/wp-content/upl ... 9/kris.jpg[/img]
[img]https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/ ... 232324.jpg[/img]Ach ja, Willem Nijholt, die zag ik wel heel graag...nog steeds wel. En zo'n prettige stem.
[img]http://www.nlfilmdoek.nl/wp-content/upl ... 9/kris.jpg[/img]
[img]https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/ ... 232324.jpg[/img]Ach ja, Willem Nijholt, die zag ik wel heel graag...nog steeds wel. En zo'n prettige stem.
zondag 20 november 2016 om 22:36
quote:Monday_Lisa schreef op 20 november 2016 @ 22:34:
[...]
Ja die.
Het was de tijd van dat er maar één (zwart/wit) TV in huis was en je moest er naartoe lopen als je van zender of volume wilde wisselen.Telefooncel was dr Who met zijn tardis.
[...]
Ja die.
Het was de tijd van dat er maar één (zwart/wit) TV in huis was en je moest er naartoe lopen als je van zender of volume wilde wisselen.Telefooncel was dr Who met zijn tardis.
zondag 20 november 2016 om 23:16
quote:Monday_Lisa schreef op 20 november 2016 @ 22:34:
[...]
Ja die.
Het was de tijd van dat er maar één (zwart/wit) TV in huis was en je moest er naartoe lopen als je van zender of volume wilde wisselen.Dat is Magnum p.i. en het is niet David Hasselhoff, maar Tom Selleck.
[...]
Ja die.
Het was de tijd van dat er maar één (zwart/wit) TV in huis was en je moest er naartoe lopen als je van zender of volume wilde wisselen.Dat is Magnum p.i. en het is niet David Hasselhoff, maar Tom Selleck.
zondag 20 november 2016 om 23:49
quote:marjolein853 schreef op 20 november 2016 @ 23:23:
Misschien dat een van jullie het weet.. (boek)
Ik las vroeger een serie boekjes; gele rug, paarden verhalen. Het wel en wee rondom een manege. Liefdes verhalen.. Ik was tussen de 12-15? Iemand een idee?
Ik ben intussen 46..
Manege Picadero!
Zo had je ook nog een serie over een hondenkennel; De Wildhof. Waren ook liefdesverhalen. Bouquetreeks voor pubers zal ik maar zeggen.
Logisch gevolg dat ik die daarna ben gaan lezen.
Misschien dat een van jullie het weet.. (boek)
Ik las vroeger een serie boekjes; gele rug, paarden verhalen. Het wel en wee rondom een manege. Liefdes verhalen.. Ik was tussen de 12-15? Iemand een idee?
Ik ben intussen 46..
Manege Picadero!
Zo had je ook nog een serie over een hondenkennel; De Wildhof. Waren ook liefdesverhalen. Bouquetreeks voor pubers zal ik maar zeggen.
Logisch gevolg dat ik die daarna ben gaan lezen.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
maandag 21 november 2016 om 05:33
quote:Alixane schreef op 20 november 2016 @ 23:21:
[afbeelding]
Stroopsoldaatjes.
Nooit gesnapt wat daar zo lekker aan was.
Net als zoethout, duimdrop en laurierdrop.
Ik heb er ook mee rondgelopen maar vond het eigenlijk best vies hahaha!
Vooral zoethout, dat werd zo goor uitgekauwd aan de uiteinden.
[afbeelding]
Stroopsoldaatjes.
Nooit gesnapt wat daar zo lekker aan was.
Net als zoethout, duimdrop en laurierdrop.
Ik heb er ook mee rondgelopen maar vond het eigenlijk best vies hahaha!
Vooral zoethout, dat werd zo goor uitgekauwd aan de uiteinden.