Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Mozzarella schreef op 03 januari 2009 @ 12:08:

Tja Ingel, ik denk zelf niet dat het een 'gezellige' avond wordt. Hij zei het zelf wel zo, of 'leuke avond' of zoiets. Maar voor mijn gevoel wordt het helemaal niet leuk of gezellig, eerder een moeilijk maar belangrijk gesprek.

kijk ik pik er maar eentje uit............als normaal mens kan je hier toch geen wijs uit.

dit gaat toch nergens over.

dit is dus precies wat ik bedoel.

minder nadenken, meer spontaan en normaal gaan doen. In plaats van dat moeilijke zeikerige gedoe.

daar knapt iedere normale vent na twee smsjes spontaan op af.

en nu ga ik terug naar mijn vijver............hoewel het de door de meeste van jullie verachte sekspijler betreft, zijn daar tenminste mensen die weten hoe ze moeten leven.

en uit het leven halen wat er inzit.
Nou, ben nu al toe aan een borrel...wat een eikel zeg

Anyway, meiden, was er nu al koffie of niet?

Mozz: zou je nu wel zon gesprek ingaan? Wat moet er nog besproken worden dan? Misschien kunnen jullie anders naar de bios, etentje of zo, dan is het niet zo zwaar beladen (ljkt mij).

En ik vond het smsje ook zozo, eerlijk gezegd, wat zou jij voelen als jij zon smsje krijgt terwijl je nog gek op iemand bent en ook nog wel openingen ziet? Dat is het gevaar van smsen he, zoals je zelf ook zegt.

Ingel heeft een date, Ingel heeft een date

Zijn er niet ietwat leukere films? Australia is heeel langdradig en oorlogswinter een kinderfilm, hoorde ik...

Ik had R gevraagd om samen ff weg te gaan, maar hij kan vandaag niet. Toch jammer, maar ok. Mn nichtje komt waarschijnlijk logeren, dus zit erin dat ik vanmiddag aan het bubbelen ben in het zwembad (of morgen).

Eerst maar eens koffie...
Koffie? Doe mij nog maar een bakkie........

Ik zit me de laatste dagen te ergeren aan het feit dat ik maar geen reactie heb gekregen van een date, gewoon helemaal niks. Geen reactie op sms en op mailtje........ Kan hier echt slecht tegen. Terwijl het een leuke date was en van mening was dat we dat allebei vonden.
tja, kutgevoel he BE, in dat schuitje hebben wij allemaal wel eens gezeten..Kan t ook niet begrijpen dat volwassen mensen niet eerlijk zijn daarin.

Heb je nu al een andere tactiek mbt het daten, BE? Aangezien de wie van de drie show nu ook niet echt een succes was..
Kan me goed voorstellen BE, dat je daar van baalt...

Meestal is het trouwens andersom, zijn het de mannen die zo doen, en zitten de vrouwen zich te ergeren...

Maar goed, dan weet je iig hoe wij ons voelen.....
Goedemorgen!

Koffie ! Lekker !!

DMJN....dat is nou juist het verschil tussen de relatiepijler en de sexpijler. Denk je nou echt dat de dames op de sexpijler niet "ons soort" gesprekken hebben met hun vriendinnen? Alleen....daar is de sexpijler niet voor bedoeld. Als ik zin heb om te geilen zou ik ook wel naar de vijver gaan.

Alleen.....daar heb ik nou net de vijver niet voor nodig....

Daarnaast is jouw inlevingsvermogen echt nul, dus een relatie zal voor jou lastig worden. Of je doet dit echt alleen om te rellen, naja in dat geval, vind ik je een zielig kinderachtig mannetje.
Hai Miran, haha idd, denk dat wij zelfs meer sex hebben dan die visjes en hengelaars....ik geil toch nog altijd liever irl..

Maarre..het is al middag hoor :-)
Daaaaaaag, ga maar weer lekker vissen DMJN.

*Doet deur achter dmjn dicht, rolt met ogen en schenkt kop koffie in voor de aanwezigen*

LM: Moet je nu afwachten of FBM je gaat bellen? Sterkte ermee.

Xen zoals ik al zei: misschien had ik beter moeten nadenken over het smsje, maar ja, nu niks meer aan te doen. Ik weet het ook niet zo van vanavond. Misschien wel beter idee om gewoon ergens heen te gaan. Ik weet het gewoon niet.

BE wat klote. Blijkbaar zijn sommige vrouwen net zulke eikels als sommige mannen. Maar misschien moet ze er nog even over na denken en wil ze niet te happig zijn? (wishfull thinking uiteraard). Hoe lang geleden is de date en je berichtjes?
WM: ik weet dat je nog in bed ligt (big brother...), maar laat ff wat horen, voordat de koffie op is.
Mozz, poeh nog een afspraak vanavond met weer een afsluitend gesprek. Lastig. Weet je, ik zou niet iets gezelligs gaan doen. Ik zou een borrel met hem gaan drinken, hij kan zeggen/vragen wat hij wil, daarover praten en het niet te lang maken, anders wordt het misschien toch weer zo emotioneel en daar kan je niks mee want je besluit staat vast (toch?).

Ik denk dat zijn insteek nl. is, proberen jou terug te winnen.....

Ingel, de band heeft ook geen hyves helaas. Heb zitten googlen gisteravond, maar ik kom weinig tegen over ze. Gek.

Over deze V+, daar wil ik je best meer over vertellen (waarom dat met hem wel kan), maar liever niet op het forum, want ik wil er hier geen discussie van maken In ieder geval, voelen we veel voor elkaar, maar is het niet mogelijk om een relatie met elkaar te hebben. Dat is af en toe lastig (gevoelens), maar toch is het leuk genoeg en te "handelen" om hem "voor erbij" te hebben.

LM, je klinkt sterk, hartstikke goed !

Bescherm idd jezelf en ga ervan uit dat het een moeilijk gesprek wordt, waarin je weer verdrietig zult zijn, maar idd dat het nu echt de allerlaatste keer is dat je tranen van hem hebt. Ik hoop heel oprecht dat dat je gaat lukken. Knufffel !
[quote]Mozzarella schreef op 03 januari 2009 @ 12:58:

Xen zoals ik al zei: misschien had ik beter moeten nadenken over het smsje, maar ja, nu niks meer aan te doen. Ik weet het ook niet zo van vanavond. Misschien wel beter idee om gewoon ergens heen te gaan. Ik weet het gewoon niet.

Was ook niet zozeer bedoeld tegen jou, heb alleen andere mening dan andere posters die het smsje wel ok vonden.
quote:Blue_Eyes schreef op 03 januari 2009 @ 12:37:

Koffie? Doe mij nog maar een bakkie........

Ik zit me de laatste dagen te ergeren aan het feit dat ik maar geen reactie heb gekregen van een date, gewoon helemaal niks. Geen reactie op sms en op mailtje........ Kan hier echt slecht tegen. Terwijl het een leuke date was en van mening was dat we dat allebei vonden.Ja heel jammer, maar ik denk dat ze je niet wil kwetsen door te zeggen dat ze niet meer wil afspreken, er niet genoeg klik was. Next....toch? Zo zonde van je tijd om je daaraan dagen te ergeren vind je niet?
Bedankt voor de reacties! Weet je wat het is als je zelf wel altijd iets terugstuurt dan verwacht je dat ook van de andere kant. Maar ik hou erover op.

Wie had er nog koffie?
Wat wil je horen xen?
Miran: je hoeft wat mij betreft nix uit te leggen over je v+. Is kwestie van liefde en sex gescheiden houden en dat kan gewoon niet iedereen. Dus je zult altijd mensen hebben die dat niet begrijpen.
Nou, hoe t met je is, WM!
BE, geeft niet hoor, maar.... gewoon niks meer verwachten na 1 date.....dan kan het alleen maar meevallen en ben je zelf ook relaxter. Toch?

Ik heb nog koffie hoor, senseootje.....
en voor WM zet ik lekker thee !

ben je nog moe WM?
Miran, misschien was het een gelegenheidsbandje, gebeurt wel vaker toch, voor dit soort feesten. Wel jammer dat ie nog niks heeft laten horen! Next?

Fijn dat het op die manier kan met je V+, zoiets is niet altijd makkelijk lijkt mij (geen ervaring mee), maar als het voor jullie allebei ok is, is het heerlijk dat dat kan.

Zou kunnen dat mij terug winnen zijn insteek is ja. Maar mijn besluit staat vast. Ik weet zeker dat als ik weer terug zou gaan, ik onmiddellijk weer zou twijfelen. En dat gun ik hem niet, en mezelf trouwens ook niet.
Ik wil graag thee

Ja gaat goed met mij hoor....baal gewoon van mijn moeder nu even (al is het NIETS vergeleken wat jij hebt meegemaakt)

Verder was het weer erg gezellig met VM....hij heeft een tipje van de sluier opgelicht qua gevoelens voor mij. Nu is hij alweer naar huis, druk aan het werk ivm deadlines!
Miran wat goed dat je dat hebt onthouden Lief!
En dat tipje heeft je blij gemaakt?
Soms ben ik best lief hoor
quote:Xenia66 schreef op 03 januari 2009 @ 13:02:

[quote]Mozzarella schreef op 03 januari 2009 @ 12:58:

Was ook niet zozeer bedoeld tegen jou, heb alleen andere mening dan andere posters die het smsje wel ok vonden.

Dat vind ik nu juist zo fijn aan hier. Al die verschillende meningen belichten alles vanuit verschillende kanten, waardoor je het zelf beter in perspectief kunt zien.

voor jou met je moeder WM.

Maar zo'n tipje van de sluier van VM maakt je dag vast goed!
Xenia, hoe is het nu met je? Neem je nu even afstand van je moeder en stiefvader? Moeilijke situatie...

Mozz, heeft PD nou speciaal zijn verjaardagsfeestje verplaatst om naar jou toe te komen?

DMJN; Ga lekker wieberen joh, wij zullen er iig geen traan om laten!..

Ingel, heb je nog meer opties behalve Oorlogswinter en Australia? Volgens mij allebei niet zo....

Ik begin ook steeds meer te twijfelen over vriendje, ken 'm nu 3,5 maand, en het is nog steeds leuk en gezellig als we samen zijn, en als hij belt ook, maar that's it! Het voelt niet als een relatie, die diepere band ontbreekt ofzo..Oke, tis ook nog pril, en we doen het rustig aan, zeg ook steeds tegen mezelf..kijk het gewoon nog een tijdje aan. Maar ben er bang voor dat dat "relatiegevoel" niet gaat komen ook...

Ben er slecht in, om ergens definitief een punt achter te zetten, bang om spijt te krijgen..en omdat die leuke avondjes samen, dan ook wegvallen, en ik weer als voorheen op zaterdagavond alleen op de bank zit, of klinkt dit egoistisch?

Als het het over de duvel hebt, smst ie nu net; Hoi TP, alles goed met je? Groetjes....

Ja, ik zei al dat het niet zo'n smser was, weinig origineel ook..

Denk dat ie wil vragen om vanavond iets af te spreken, maar ook dat is altijd maar weer afwachten. hij is niet zo van vooruit plannen, wat best lastig is af en toe....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven