Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zaterdag 3 januari 2009 om 13:14
Xen....jammer dat R. niets wilde doen. Nu wel gezellig je nichtje op bezoek. Gaan jullie iets speciaals doen?
Hoe voel je je verder?
Ingel.....ga NIET naar Australia. Is erg langdradig en niet voor mannen
Moz....sterkte vanavond met je gesprek, wel lastig hoor. Gaat het wel goed?
BE....miss moet je eens internetdaten laten voor wat het is en het in het eggie proberen!
Miran....lekker genieten van V+. Kom je alleen zelf niet teveel met je gevoelens in de knoop?
LM....voor jouw nogmaals een Hoop dat het gesprek brengt wat je verwacht!
Erykah....Voel je je inmiddels al wat beter?
Indi...veel shopplezier!
Hoe voel je je verder?
Ingel.....ga NIET naar Australia. Is erg langdradig en niet voor mannen
Moz....sterkte vanavond met je gesprek, wel lastig hoor. Gaat het wel goed?
BE....miss moet je eens internetdaten laten voor wat het is en het in het eggie proberen!
Miran....lekker genieten van V+. Kom je alleen zelf niet teveel met je gevoelens in de knoop?
LM....voor jouw nogmaals een Hoop dat het gesprek brengt wat je verwacht!
Erykah....Voel je je inmiddels al wat beter?
Indi...veel shopplezier!
zaterdag 3 januari 2009 om 13:19
WM: R wilde wel iets doen hoor, maar hij kon vandaag niet. Gisteren had ie vrij gehouden voor me, maar toen heb ik zelf afgezegd (heb hier al verteld waarom). Morgen zal ik hem wel zien denk ik. Altijd dubbel. of ik hem wil zien of niet...
Ik denk dat ik even goeie vriend bel nu of die zin heeft iets te gaan ondernemen. Moet ff mn verhaal kwijt en daarom besloten mn nichtje af te bellen en vragen of ze volgend weekend komt.
Ik denk dat ik even goeie vriend bel nu of die zin heeft iets te gaan ondernemen. Moet ff mn verhaal kwijt en daarom besloten mn nichtje af te bellen en vragen of ze volgend weekend komt.
zaterdag 3 januari 2009 om 13:21
zaterdag 3 januari 2009 om 13:23
Ik heb gelezen waarom je hebt afgezegd.....ben momenteel aleen niet heel erg goed in reageren op alles. Probeer het wel.
Je nichtje zal vast begrijpen als je afbelt en voor volgend weekend een afspraak wilt maken.
Jij hebt hele dierbare vrienden dus begrijp heel geoed dat je daar nu even iets gezelligs mee wilt doen. Even je gedachte verzetten. Is allemaal niet niks wat jij hebt moeten doorstaan!
;hug: voor jouw!!
Je nichtje zal vast begrijpen als je afbelt en voor volgend weekend een afspraak wilt maken.
Jij hebt hele dierbare vrienden dus begrijp heel geoed dat je daar nu even iets gezelligs mee wilt doen. Even je gedachte verzetten. Is allemaal niet niks wat jij hebt moeten doorstaan!
;hug: voor jouw!!
zaterdag 3 januari 2009 om 13:28
TP nee, hij heeft het niet speciaal verplaatst. Hij gaat vandaag bij zijn familie vieren en daar zou ik eerst ook bij zijn, maar nu dus niet. Feestje met vrienden (waar 'ie me nog wel voor uitnodigde ondanks dat het uit is) is pas over paar weken.
Hij komt na zijn fam naar mij.
TP wat mis je dan qua relatiegevoel? Zijn jullie tot nu toe misschien TE rustig aan geweest, en te oppervlakkig? Ben je wel of niet verliefd op hem? Ik herken het gevoel dus wel een beetje, ook het al dan niet egoistische gedeelte... maar ja, al dat soort gevoelens spelen nou eenmaal ook mee in alle twijfels. Twijfel je al lang of is dit nieuw?
WM lief dat je vraagt of het goed gaat. Ja het gaat wel goed.
Het voelt gewoon niet lekker om een besluit te nemen als je twijfelt en iemand daar ook nog eens rond zulke feestdagen mee pijn te doen. Tegelijkertijd voelt het wel goed DAT ik de knoop heb doorgehakt. Moet het gewoon toch even verwerken en alles op zijn plaats zetten in mijn hoofd. Wat ik altijd nogal moeilijk vind.
Hij komt na zijn fam naar mij.
TP wat mis je dan qua relatiegevoel? Zijn jullie tot nu toe misschien TE rustig aan geweest, en te oppervlakkig? Ben je wel of niet verliefd op hem? Ik herken het gevoel dus wel een beetje, ook het al dan niet egoistische gedeelte... maar ja, al dat soort gevoelens spelen nou eenmaal ook mee in alle twijfels. Twijfel je al lang of is dit nieuw?
WM lief dat je vraagt of het goed gaat. Ja het gaat wel goed.
Het voelt gewoon niet lekker om een besluit te nemen als je twijfelt en iemand daar ook nog eens rond zulke feestdagen mee pijn te doen. Tegelijkertijd voelt het wel goed DAT ik de knoop heb doorgehakt. Moet het gewoon toch even verwerken en alles op zijn plaats zetten in mijn hoofd. Wat ik altijd nogal moeilijk vind.
zaterdag 3 januari 2009 om 13:31
zaterdag 3 januari 2009 om 13:36
Dank je wel Xenia!! Het voelt ook steeds relaxter.... Maar blijf bang om gekwetst te worden...want dat doet zo verschrikkelijk pijn!
Gezellig dat je morgen met R. naar het strand gaat. Even lekker uitwaaien. Heerlijk is dat zeg! En dan daarna een lekkere mok met warme choco en slagroom Of wat anders lekkers
Kan die vriend van je vandaag nog? Al contact gehad?
Moz, ik snap dat het 2 kanten heeft. Dat heeft het verhaal met PD al de hele tijd. Ja meis, je kan maar beter eerlijk zijn...want zegggen ze ook niet....eerlijkheid duurt het langst.
Ik denk dat PD je daar uiteindelijk ook wel dankbaar voor is! Als hij het één en ander heeft verwerkt! Ben benieuwd naar het gesprek tussen jullie beide!
Gezellig dat je morgen met R. naar het strand gaat. Even lekker uitwaaien. Heerlijk is dat zeg! En dan daarna een lekkere mok met warme choco en slagroom Of wat anders lekkers
Kan die vriend van je vandaag nog? Al contact gehad?
Moz, ik snap dat het 2 kanten heeft. Dat heeft het verhaal met PD al de hele tijd. Ja meis, je kan maar beter eerlijk zijn...want zegggen ze ook niet....eerlijkheid duurt het langst.
Ik denk dat PD je daar uiteindelijk ook wel dankbaar voor is! Als hij het één en ander heeft verwerkt! Ben benieuwd naar het gesprek tussen jullie beide!
zaterdag 3 januari 2009 om 13:40
WM, rot dat je onzekerheid nog zo groot is. Ja, een relatie betekent, je kwetsbaar opstellen. Dat geldt voor iedereen en de een staat daar wat sterker in dan de ander (of die uit dat niet zo). Misschien helpt het om je te bedenken dat ook al zou volgende week VM er een punt achter zetten, dat je dat dan wel weer overleefd. En dat er dan altijd nog ergere dingen zijn in het leven. Misschien een beetje overdreven gesteld van mij. Maar de onzekerheid zit meer in jezelf dan dat hij jou die geeft toch?. Projectie van jouw onzekerheid op hem. Misschien kun je proberen om meer positief te zijn, blij te zijn met wat hij wel doet ipv te onzeker voelen over de dingen die hij niet doet. Is dat wat?
zaterdag 3 januari 2009 om 13:42
Mozz, die twijfel is er sinds kort, en misschien hebben we tot nu ook wel TE rustig gedaan, en was 't te oppervlakkig..
Weet alleen dat als we samen zijn, ik me fijn bij hem voel, maat twijfel zelfs of ik wel echt verliefd op hem ben, maar dat heeft weer te maken met het feit dat ik die "close connection" beetje mis, zou dat nog kunnen komen? geen idee!
Hem ook nog niks teruggestuurd, tsja..wat is wijsheid?
Weet alleen dat als we samen zijn, ik me fijn bij hem voel, maat twijfel zelfs of ik wel echt verliefd op hem ben, maar dat heeft weer te maken met het feit dat ik die "close connection" beetje mis, zou dat nog kunnen komen? geen idee!
Hem ook nog niks teruggestuurd, tsja..wat is wijsheid?
zaterdag 3 januari 2009 om 13:46
Hij geeft mij momnteel geen enkele reden om onzekr te zijn! Het is echt iets van mijzelf. Hij weet ook wel dat ik onzeker ben en faalangstig. Probeert hier ook rekening mee te houden.
Ik weet ook wel dat ik het overleef als hij er punt achter zou zetten, maar leuk zal anders zijn. Zal er echt kapot van zijn want ik blijf niet zo snel lang geboeid door een mannelijk persoon.
Het is gewoon iets van 2,5 jaar geleden. Toen ex me ineens dumpte en het echt niet had zien aankomen dat hij er niets meer inzag. Het heeft mijn vertrouwen erg geschaad.....
Ik weet ook wel dat ik het overleef als hij er punt achter zou zetten, maar leuk zal anders zijn. Zal er echt kapot van zijn want ik blijf niet zo snel lang geboeid door een mannelijk persoon.
Het is gewoon iets van 2,5 jaar geleden. Toen ex me ineens dumpte en het echt niet had zien aankomen dat hij er niets meer inzag. Het heeft mijn vertrouwen erg geschaad.....
zaterdag 3 januari 2009 om 13:56
WM, dat is ook heftig en maakt iets kapot in jezelf.
Jij was toch ook van plan om eens met bijv. een psych te gaan praten hierover? Om het te verwerken en jezelf beter en sterker/ zelfverzekerder te gaan voelen?
Ik vind VM wel heel lief dat hij er zo op reageert en dat zegt ook al heel veel over zijn gevoelens voor jou!
Jij was toch ook van plan om eens met bijv. een psych te gaan praten hierover? Om het te verwerken en jezelf beter en sterker/ zelfverzekerder te gaan voelen?
Ik vind VM wel heel lief dat hij er zo op reageert en dat zegt ook al heel veel over zijn gevoelens voor jou!
zaterdag 3 januari 2009 om 14:03
Miranda dat heb ik toendertijd gedaan ja. Heeft toen al heel veel geholpen. Want door de breuk toen was/ben ik nog onzekerder geworden!
Ja VM is echt een lieverd, ik wist dat zijn gevoel moest groeien want dat heeft hij wel eens gezegd. Ben blij dat het is gaan groeien....
Verder moet ik het gewoon nu zelf doen en mezelf zo nu en dan een schop onder mijn kont geven. Dat VM mij geen reden geeft om onzeker te zijn. Ach er zullen vast nog aardig wat emo posts hier op het forum komen!
Ja VM is echt een lieverd, ik wist dat zijn gevoel moest groeien want dat heeft hij wel eens gezegd. Ben blij dat het is gaan groeien....
Verder moet ik het gewoon nu zelf doen en mezelf zo nu en dan een schop onder mijn kont geven. Dat VM mij geen reden geeft om onzeker te zijn. Ach er zullen vast nog aardig wat emo posts hier op het forum komen!
zaterdag 3 januari 2009 om 14:16
Kan me voorstellen WM, zo'n breuk in je vertrouwen is niet makkelijk te vergeten. En nu moet je weer opnieuw leren je deurtjes open te zetten. Alleen dan met in je achterhoofd dat je er, mocht het fout lopen, wel weer bovenop komt. Is je toen ook gelukt. Je had toen ook misschien niet gedacht dat je ooit nog eens een VM tegen zou komen en zo verliefd zou worden. En VM is een schat dat hij zo met jouw onzekerheden omgaat. Hij heeft ook in de rare tijd met zijn ex jou zoveel mogelijk duidelijkheid gegeven, en durft nu ook meer gevoelens te laten blijken.
En emo posts mogen altijd hier, dat weet je.
En emo posts mogen altijd hier, dat weet je.