yammini
zaterdag 3 januari 2009 om 11:43
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
zaterdag 3 januari 2009 om 14:22
zaterdag 3 januari 2009 om 14:43
zaterdag 3 januari 2009 om 14:49
quote:MissMara schreef op 03 januari 2009 @ 14:43:
[...]
En dan klaagt Yamuna dat ze zo lang over tijd loopt... Zo zie je maar weer, altijd baas boven baas!
Ik wilde net zeggen dat een zwangerschap van meer dan 2 jaar anders ook behoorlijk fiks is
T was zeker de laatste april 2007 die er nog uut moest ?
[...]
En dan klaagt Yamuna dat ze zo lang over tijd loopt... Zo zie je maar weer, altijd baas boven baas!
Ik wilde net zeggen dat een zwangerschap van meer dan 2 jaar anders ook behoorlijk fiks is
T was zeker de laatste april 2007 die er nog uut moest ?
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
zaterdag 3 januari 2009 om 14:50
quote:lily_lamb schreef op 03 januari 2009 @ 14:47:
Jááá tis druk daar in de woonplaats van Yam want een vriendin is daar as we speak óók bezig! babyboom! (en ik ben vandaag uitgerekend en wil óóóók!)
mss Is Yam wel die vriendin.
Spannend hoor.
Jááá tis druk daar in de woonplaats van Yam want een vriendin is daar as we speak óók bezig! babyboom! (en ik ben vandaag uitgerekend en wil óóóók!)
mss Is Yam wel die vriendin.
Spannend hoor.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....