VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Ja, 17 januari bij Dropje.

Kunnen we daar ook een tijdstip voor kortsluiten? Het is al over 2 weken en dan kan ik zien of ik nog iets moet regelen voor Pebbeltjes ivm werkende Pebblo... En wie zijn er bij, gaat Mille mee (ivm meerijden) en komt er anders iemand zo goed als over mijn woonplaats?

Vrolijk, ik heb je een mailtje gestuurd met het verzoek me uit te nodigen voor AK. Weet ook niet of ik goed adres van jou heb...

Nathje, gefeliciteerd met Apie!!!

Apie, van harte met je verjaardag vandaag!
Goed nieuws: gister heel veel lol gehad met vriendin, sushi gegeten en laat geworden.

Slecht nieuws: was om 7.45 al wakker (oef) aangezien de ketel het niet deed, warm water sloeg niet aan toen Vrolijkerd en Loeder wilden gaan douchen.

Goed nieuws: we hebben een onderhoudscontract en monteur komt vandaag nog

Slecht nieuws: ik weet niet hoe laat de monteur komt en denk dat het me heel veel geld gaat kosten aangezien er een melding over printplaat staat
Nog meer slecht nieuws: verwarming doet het ook niet dus het is in huis 16 graden. Waarom begeeft het ding wanneer het vriest????
Oeh, koud!
Even heel snel want ik moet naar de verjaardag van mijn broertje: gefeliciteerd met Apie!!!

De 17e: ik weet niet wat jullie het best uitkomt, mij maakt het niet uit. Rond het middaguur (11.30u of zo) of juist wat later, ergens rond 15u/15.30u?

Leuk dat jullie komen!

Vrolijk, ik heb hetzelfde meegemaakt als jij met de verwarming en warm water, precies toen vent in de VS zat, het waren echt barre dagen, en toen was het niet eens zo koud!
Getver Vrolijk, dat plaatje voor Apie!

Sterkte met je verwarming, klinkt heel naar nu met deze temperaturen. Als ik dat soort verhalen hoor ben ik altijd heel blij dat we een haard hebben..

Nathje en co, van harte gefeliciteerd met het jarige Apie! Was ze blij met haar serviesje?

Pebbles, ik was het wel van plan ja, 17e naar Dropje. Dus je kunt gewoon meerijden

Ach Ely, arme Zootje. Dat prikken klinkt heel zielig! En ze zal dus nog wel even moe en hangerig zijn vrees ik, met een longontsteking (ik sta zelf nog te puffen bovenaan de trap). Dus ook voor jullie niet fijn, zo'n hangjongere in huis.
quote:nathje schreef op 02 januari 2009 @ 22:45:

Net Sjakie gekeken. Kreeg de indruk dat Johnny Depp zich had laten inspireren door Wacko Jacko voor zijn rol van Willie Wonka

Ik had echt precies hetzelfde!

Gefeliciteerd met Apie trouwens!

Gefeliciteerd met je broer(tje?) Dropje!

Heeft Apie het leuk, Nathje?

Hier slaapt BRS en zijn GW en KW net weg om te schaatsen. Als BRS wakker is ga ik er achter aan. Vammorgen boodschappen gedaan en man wat was het weer druk bij AH.

En de kinderen waren vanmorgen net zo druk. 2x druk dus. Ben blij dat ik even met boek en bak thee op de bank kan.

Kennen jullie dat. Zo'n dag dat je aftelt tot het 19.00 uur is?

Nog 4,5 uur....
Wordt het vuurwerk bij jullie in de straat door de mensen die het hebben afgestoken de volgende dag (1 januari) opgeveegd?

Hier wel. Heel de buurt is alweer vuurwerkvrij. Ik wist niet wat ik mee maakte toen we hier 4 jaar geleden kwamen wonen. In de buurt waar ik ben opgegroeid gebeurde dat niet en lag het er zo een maand/ 2 maanden.

Wind, hier het linkje voor McFayden's tweede boek. Nog maar 4 uur...

Vuurwerk is hier ook al braaf opgeveegd. Morgen kerstboom aftuigen, dan nemen ze 'm ook mee.

Ranzig plaatje he voor Apie? Maar ik weet zeker dat een 4 jarie het prachtig vindt
Slecht nieuws: nog steeds geen monteur...

Goed nieuws: van een nood een deugd gemaakt en ga de brownies uit de oven halen. Ook al kaarsjes en lichtjes aangestoken voor warmte en is al opgelopen naar 18 graden beneden
Hoera, Apie is 4 jaar!!!

Gefeliciteerd Apie, Japie, Nathje en Aap. Jullie hebben vast een gezellig dag!
Thank God it's 07.00 uur!

Bedankt voor het boek, Vrolijk. Ik koop hem maandag meteen want ik lees vanavond Greg Iles uit denk ik.

Hoe is het vandaag geweest, Nathje?

Vrolijk, hoe laat kwam de monteur uiteindelijk?

Hier toch nog een leuk middagje gehad. We zijn weer heel de middag op het ijs geweest en hebben heerlijk geschaatst en geijshockeyed op het ijs gehockeyd hockey op het ijs gespeeld. Daarna lekker broodjes gegeten en ben ik samen met KW en BRS in bad geweest en om 19.00 uur sharp lagen ze. Nu lekker op de bank met boek en warme choco.

Wat is die kerstvakantie toch leuk!
Ik heb pas ook een nieuwe schrijver ontdekt en vond het een rete-spannend boek. Misschien een tip voor jou, Vrolijk?

Oh, ook in het engels:

En zie in het rijtje engelse boeken al veel meer titels staan van deze schrijfster!
Ik heb net Kruistocht in Spijkerbroek gekeken. Leuke film! En ondertussen een pan goulash gemaakt, die staat nog te sudderen nu. Morgen maak ik ook nog een pan Boeuf Bourgignon en een pan stifado. Alles in de vriezer en we kunnen we even voort op werkdagen. Als het tenminste past in de vriezer....

Hier ligt Schorrie al sinds 18.15 uur op bed. Hij was doodop van alle drukke en late dagen. Gisteren was hij naar oma geweest met Harrie en een vriend van ons met zijn dochters. Daarna nog bij hen thuis gegeten en toen was het ook alweer half negen/negen uur voor hij in bed lag.

Vanochtend ben ik bij een vriendin geweest die verhuisd is naar echt een supermooi huis. 4 verdiepingen, allemaal vrije slaapkamers waar spullen kunnen staan en logeerkamers kunnen gemaakt, nieuwe badkamer, mooie gestucte muren enzo, ik wil ook verhuizen nu .

Vrolijk, balen van de verwarming. Wij hebben het er van de week ook over gehad. Zo van: stel dat de ketel het begeeft. Die van ons is bijna 20 jaar oud..... Ik hoop dat de jouwe het inmiddels weer doet!

17e bij Drop, ik heb hem wel in mijn agenda staan maar houd toch nog een slag om de arm. Merk dat ik steeds zo gestressed ben door al die afspraken. Ik heb nu al tot in maart bijna geen weekend (zeg 1 of 2) vrij meer. En dat gecombineerd met doordeweekse werkstress maakt me erg onrustig. Dus als ik er niet bij ben is het niet omdat ik jullie niet wil zien, maar meer omdat ik mezelf en gezin wil ontzien.
Ik ben er de 17e, helaas niet bij, maar volgens mij had ik dat al aangegeven. Wij moeten 's avonds naar het theater en overdag hebben we in ieder geval 1 en in het slechtste geval 2 verjaardagen

Hiep hiep hoera, voor jarig Apie!

Nathje, ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad!
Zo, mijn boek is uit!

Nu kan ik naar bed.

Of is er hier nog iemand?
Hey Ely!
Ha die Wind. Nog nieuws?
Uhm....
hahaha, geen hotnews, als je er over na moet denken
Ah, voordat ik het vergeet, Athena en Vrolijk bedankt voor jullie kaartjes. Superlief!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven