yammini
zaterdag 3 januari 2009 om 11:43
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
zaterdag 3 januari 2009 om 17:08
Ik heb een paar keer gehad dat de weeën niet goed doorzetten omdat ik er de tijd niet voor nam. Bij de oudste had ik vage weeën terwijl mijn vriendin op visite was. Zodra zij naar huis ging, begon het pas goed. Was wel leuk om haar nog geen 5 uur later te bellen dat ik een zoon had
Ook bij de jongste hielden de al begonnen weeën op omdat het drukke ochtendleven hier thuis begon. We zijn toen maar gewoon aan de dag begonnen: man vertrok naar zijn werk en ik bracht de oudste met de auto naar zijn spelgroepje. Nadat ik hem anderhalf uur later op school had afgezet, ging het, eenmaal alleen thuis, heel snel.
Misschien dus even lekker in bad gaan dobberen?
Sterkte!
Ook bij de jongste hielden de al begonnen weeën op omdat het drukke ochtendleven hier thuis begon. We zijn toen maar gewoon aan de dag begonnen: man vertrok naar zijn werk en ik bracht de oudste met de auto naar zijn spelgroepje. Nadat ik hem anderhalf uur later op school had afgezet, ging het, eenmaal alleen thuis, heel snel.
Misschien dus even lekker in bad gaan dobberen?
Sterkte!
zaterdag 3 januari 2009 om 17:22
quote:bosaapje schreef op 03 januari 2009 @ 17:20:
Neuken helpt trouwens ook....
mag niet meer als je vliezen gebroken zijn ...
en afgezien daarvan neuken is niet optioneel met een flinke bekkeninstabiliteit
donder maar eens vier trappen naar beneden op je kont en stuit en vind daar je man die vrolijk vraagt "neuken?"
dan ga je heel raar kijken
Neuken helpt trouwens ook....
mag niet meer als je vliezen gebroken zijn ...
en afgezien daarvan neuken is niet optioneel met een flinke bekkeninstabiliteit
donder maar eens vier trappen naar beneden op je kont en stuit en vind daar je man die vrolijk vraagt "neuken?"
dan ga je heel raar kijken