yammini
zaterdag 3 januari 2009 om 11:43
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
zaterdag 3 januari 2009 om 19:59
quote:borodini schreef op 03 januari 2009 @ 19:51:
*komt om de hoek kijken of Ophelia er al is *
voor Yam ! En een schouderklopje voor Yamman !
-proest-
Je hebt nog gelobied dat haar kat toen zo genoemd zou worden hahahah.
*komt om de hoek kijken of Ophelia er al is *
voor Yam ! En een schouderklopje voor Yamman !
-proest-
Je hebt nog gelobied dat haar kat toen zo genoemd zou worden hahahah.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 3 januari 2009 om 20:06
zaterdag 3 januari 2009 om 20:09
quote:Yamuna schreef op 03 januari 2009 @ 19:59:
verloskundige is geweest ... baby vermaakt zich opperbest daarbinnen.
zo goed als geen wee activiteit.
morgen naar t ziekenhuis voor CTG.
nee, 3 januari is niet de verjaardag voor yammini
ik hoop dat ie 4 januari wel leuk vind
4 januari vind zij 'denkt dat het een meisje wordt' vast veel leuker
Sterkte Yamuna
4 januari vind zij 'denkt dat het een meisje wordt' vast veel leuker
Sterkte Yamuna
zaterdag 3 januari 2009 om 20:13
quote:Yamuna schreef op 03 januari 2009 @ 19:59:
Jouw geduld is wel heel erg op de proef gesteld Yam, ik zit zo eens terug te denken aan alles eigenlijk.
Dat zijn dus 2 opties, Of Yammini word een hele makkelijke beeb, je hebt alles al gehad immers.
Of yamini wordt een yamTerror, maar geen probleem want je hebt al zoveel geduld opgebracht dat dat er ook nog wel bij kan
Succes met wachten , ik hoop dat je nog goed uit kan rusten ! Laat yamman maar goed voor je zorgen, en vroeg naar bed gaan zodat hij ook fit is als het geweld losbarst
Jouw geduld is wel heel erg op de proef gesteld Yam, ik zit zo eens terug te denken aan alles eigenlijk.
Dat zijn dus 2 opties, Of Yammini word een hele makkelijke beeb, je hebt alles al gehad immers.
Of yamini wordt een yamTerror, maar geen probleem want je hebt al zoveel geduld opgebracht dat dat er ook nog wel bij kan
Succes met wachten , ik hoop dat je nog goed uit kan rusten ! Laat yamman maar goed voor je zorgen, en vroeg naar bed gaan zodat hij ook fit is als het geweld losbarst
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
zaterdag 3 januari 2009 om 20:13
Yam, zet em op
en morgen zorgen dat ze je snel weeopwekkers geven als t niet hard genoeg gaat. Hier waren ze daar laks mee en dus duurde t erruug lang, zo'n 48 uur en met voorweeen erbij 60. Dikke Chica wilde van geen wijken weten
Star
Doet me denken aan Gelukkige Huisvrouw, stukje over een worden met je weeen. Je vagina en je anus kunnen ook een worden, dat heet dan een totaalruptuur. Iets in die trant
Niet van schrikken hoor, Yam
en morgen zorgen dat ze je snel weeopwekkers geven als t niet hard genoeg gaat. Hier waren ze daar laks mee en dus duurde t erruug lang, zo'n 48 uur en met voorweeen erbij 60. Dikke Chica wilde van geen wijken weten
Star
Doet me denken aan Gelukkige Huisvrouw, stukje over een worden met je weeen. Je vagina en je anus kunnen ook een worden, dat heet dan een totaalruptuur. Iets in die trant
Niet van schrikken hoor, Yam
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zaterdag 3 januari 2009 om 20:21
Wat jammer dat de weeen nog niet doorzetten, Yam, ik had zo gehoopt dat het op de valreep toch nog thuis zou gebeuren. Kop op he! Ik hoop dat je vannacht nog een beetje kunt rusten en dat hij (ik denk dat je een jongetje krijgt) zich dan snel laat zien. (misschien toch nog stiekem net voor de CTG). Volgens mij gaat hij Bart of Bram heten.