Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eow, moet echt erg lachen om het imagotopic. Leuk beeld hebben sommigen van je Burgerlijke theetrut

Ook wel een op je handen zit topic trouwens, van sommige mensen wil je gewoon zeggen dat ze irritant zijn
Dat had ik nou ook
Waar? (Eowimago dus)

En wie gaat er naar de vivameeting? Ik vind t maar eng

haai allemaal

Oja, Erwt, geen tv dus Wallander = dvd en eerst keer pour moi
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Leuke tradities, hier hebben we er geen geloof ik. Als je schijnheilig doen bij de familie niet meetelt

Oud&Nieuw was super met z`n 2-tjes. En even met z`n 3-tjes toen Wup wakker werd van vuurwerk om middernacht. Hij vond het machtig mooi om te zien en het was zo knus met z`n 3-en, gewoon klef Liet zich naderhand weer rustig terug leggen in bed en sliep gelijk weer verder Enige minpuntje was dattie al om 7.15 uur wakker was... en wij geen minuut hebben geslapen Laaaaange nieuwjaarsdag dus

Gelijk ook maar kerstmeuk huis uit gegooid, lekker opgeruimd ende schoon weer nu.

Verder alles goed met iedereen? Waarom is Vish nou uit de NS?
Hehe, ik zal dat nog eens even goed lezen, dat imagotopic.

Ohja, zag ik nou dat Star naar de meeting gaat?
Peas on earth!
Als jullie gaan ga ik ook
Los van het feit dat ik een Watje ben, denk ik niet dat ik ga.
Peas on earth!
Hebben jullie (hardcore theehuismeisjes vanaf de eerste dag) eigenlijk wel eens gemeet?
Peas on earth!
Nee, tenminste, kleine submeeting, we moeten eigenlijk echt eens meeten!
Moet ik dan een kind lenen om ook te mogen komen ?
Peas on earth!
Pep, klinkt lief, jullie oud & nieuw

Zo, Chica ligt op bed. Ik ga even op meet en imagotopic kijken

Oja, en wat betreft t burgerlijke.. zat me ineens te bedenken dat ik hier dan straks wel beter pas, tussen de wellnesssuits, smoothiemakers, spruitjestaarten en wat al niet meer. Nu zijn Vish en ik nog de laatste der coole urban mohicanen
Oh en trouwens, Diehard is weer teniet gedaan omdat Xan nu Titanic wil kijken
Peas on earth!
Huh? Ik heb een hoop gemist! Eowimagotopic.... Vivameetingtopic.... Dat doet allemaal maar! Ik zal zo eens gaan kijken.

We hebben als theehuismeisjes wel pogingen ondernomen tot het prikken van een datum, maar verder dan dat zijn we nooit gekomen! Er zijn wel wat minimeetinkjes geweest. Ik heb zelf alleen Pep in het echt gezien en Inad aan de telefoon gehad. Toen schrok ik echt heel erg, want ze belde heel onverwachts en ze had een heel andere stem dan ik me voorgesteld had. Maar het was wel superleuk!
Loretta is De Mol. Punt.
Over spruitjestaart gesproken , wij hebben daarstraks brie-pecannoten-taart gegeten
Peas on earth!
Inad, ik bedenk net dat we elkaar al meer dan een HALFjaar niet gezien hebben
Peas on earth!
Ik vind ook écht écht écht dat we moeten afspreken. Ik woon het meest centraal, wanneer komen jullie? Doen we een high tea...
Tsss, dat kan toch niet Erwt!!!

Snel meeten??

Meeten met mensen die je aan de ene kant wél, maar aan de andere kant níet echt kent, is toch een beetje gek.

Inad en ik hebben op een ander forum ooit wel gemeet met forummers en dat was leuk, maar ook wel gek. Jammergenoeg bleken sommige forummers ook gek .
Peas on earth!
Ik ben voor, Eow. Leuker dan een massameeting met allemaal leuke maar ook veel minder leuke forummers
quote:Inad schreef op 03 januari 2009 @ 20:06:

Tsss, dat kan toch niet Erwt!!!

Snel meeten??

Jaaaaaaa

*voegt goed voornemen tot aan lijstje*
Peas on earth!
quote:Eowynn_ schreef op 03 januari 2009 @ 20:06:

Ik vind ook écht écht écht dat we moeten afspreken. Ik woon het meest centraal, wanneer komen jullie? Doen we een high tea...*is dól op hightea*
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 03 januari 2009 @ 20:06:

Meeten met mensen die je aan de ene kant wél, maar aan de andere kant níet echt kent, is toch een beetje gek.

Inad en ik hebben op een ander forum ooit wel gemeet met forummers en dat was leuk, maar ook wel gek. Jammergenoeg bleken sommige forummers ook gek .

whoehahahah

Ja, zoals mevrouw S. Van Schaamhaar Scheren
*was een milliseconde vergeten dat ze in 2009 nooit meer iets lekkers mag, want is vet geworden afgelopen jaar*
Peas on earth!
quote:Inad schreef op 03 januari 2009 @ 20:08:

[...]

whoehahahah

Ja, zoals mevrouw S. Van Schaamhaar Scheren

Inadje, ben jij nog steeds op vrijdag vrij? Xan niet, maar ik kan op vrijdag wel een keer naar jou/jullie toekomen
Peas on earth!
Maar ik vind het zó idioot dat ik jullie nog nooit gezien heb. Heb met ander forum wel eens een meet gedaan met een groepje, en dat was heel leuk, en die kende ik véél minder goed dan jullie.

Wel doodeng natuurlijk, maar hoe erg kan het zijn? We weten alleen maar zo'n beetje alles van elkaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven