Hij is 14 jr jonger; en heeeeerlijk!
woensdag 23 juli 2008 om 21:15
Tenminste dat vermoed ik, hahaha!!!
Er is nog niets oneerbaars gebeurd, maar deze jongeman maakt nu al ruim een jaar op alle mogelijke manieren duidelijk dat hij mij wel ziet zitten.
Gezien zijn leeftijd en levensfase (student, op het punt voor stage naar het buitenland), en de mijne (happy single, carrierevrouw) is het duidelijk dat we elkaar alleen seksueel interessant vinden.
Zoals ik al zei, er zit 14 jr leeftijdsverschil tussen ons; ik 37, hij 23.
Mijn vriendin vindt "het niet kunnen", ik heb een jaar lang de boot afgehouden, maar denk nu inmiddels "what the heck!"...
Uit nieuwsgierigheid; wat vinden jullie???
(er staat trouwens binnenkort een date gepland...)
Er is nog niets oneerbaars gebeurd, maar deze jongeman maakt nu al ruim een jaar op alle mogelijke manieren duidelijk dat hij mij wel ziet zitten.
Gezien zijn leeftijd en levensfase (student, op het punt voor stage naar het buitenland), en de mijne (happy single, carrierevrouw) is het duidelijk dat we elkaar alleen seksueel interessant vinden.
Zoals ik al zei, er zit 14 jr leeftijdsverschil tussen ons; ik 37, hij 23.
Mijn vriendin vindt "het niet kunnen", ik heb een jaar lang de boot afgehouden, maar denk nu inmiddels "what the heck!"...
Uit nieuwsgierigheid; wat vinden jullie???
(er staat trouwens binnenkort een date gepland...)
zaterdag 3 januari 2009 om 20:49
@stifler: mijn broer heeft een vrouw ( getrouwd jaja ) die 17 jaar ouder is. Niemand die daar moeilijk over deed/doet...
Ja , ik in het begin ( voordat ik haar kende ) want ik zat niet echt te wachten op een schoonzus die 20 jaar ouder is, maar het is de beste schoonzus/vriendin die ik ooit gehad heb/zal hebben!! Dus go for it!
Ja , ik in het begin ( voordat ik haar kende ) want ik zat niet echt te wachten op een schoonzus die 20 jaar ouder is, maar het is de beste schoonzus/vriendin die ik ooit gehad heb/zal hebben!! Dus go for it!
zaterdag 3 januari 2009 om 20:50
quote:Stifler schreef op 03 januari 2009 @ 20:40:
Courageux...kun je nou niets anders dan voortdurend olie op het vuur gooien...? Je doet je uiterste best om mij keer op keer zwart te maken. Stop daar eens mee, anders kan ik jou hier ook huilend weg laten gaan....(hint; zwart wit foto's)
ik kan heel veel hoor...
ik doe helemaal niet mn uiterste best om je zwart te maken... je maakt jezelf belachelijk genoeg door op 2 topics zo verschillend en tegenstrijdig te doen...
jij mij huilend weg laten gaan? gaan we dreigen? moet ik jou kennen? beetje triest maargoed...
Courageux...kun je nou niets anders dan voortdurend olie op het vuur gooien...? Je doet je uiterste best om mij keer op keer zwart te maken. Stop daar eens mee, anders kan ik jou hier ook huilend weg laten gaan....(hint; zwart wit foto's)
ik kan heel veel hoor...
ik doe helemaal niet mn uiterste best om je zwart te maken... je maakt jezelf belachelijk genoeg door op 2 topics zo verschillend en tegenstrijdig te doen...
jij mij huilend weg laten gaan? gaan we dreigen? moet ik jou kennen? beetje triest maargoed...
zaterdag 3 januari 2009 om 20:51
quote:Stifler schreef op 03 januari 2009 @ 20:40:
pardon?
waar maakt Cour jou zwart?
pardon?
waar maakt Cour jou zwart?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 3 januari 2009 om 20:54
ik dreig niet....ik vraag je alleen vriendelijk te stoppen met steeds hetgeen wat ik zeg de grond in te boren....ik lees het forum mee en ik kan alleen maar concluderen dat jezelf kennelijk niet helemaal voor jezelf duidelijk hebt wat je precies wilt met je eigen vriend en je uitlatingen hier op het forum naar anderen toe.... Die tegenstrijdigheid die je noemt, herken ik namelijk niet....anyway..., laten we stoppen te communiceren met elkaar....gaat namelijk nergens naartoe...
zaterdag 3 januari 2009 om 20:56
zaterdag 3 januari 2009 om 20:59
wat bedoel je met die fotos? je kan het wel snel weghalen... maar je was voor de zekerheid al gequot... beetje jammer he... dat terugkrabbelen... ik hou niet van dat gedreig want dat was het wel... een vriendelijk verzoek klinkt heel anders... en ga nu niet doen of je me kent... en anders als je me kent... vertel... wie ben je?... omdat jij de tegenstrijdigheid niet herkent weet ik maar gewoon niet wat ik precies wil met mn vriend? apart... en mn uitlatingen hier op het forum... ik laat me nergens raar over uit.......
zaterdag 3 januari 2009 om 21:01
quote:rosanna08 schreef op 03 januari 2009 @ 20:55:
klopt Nologoes, excuses, maar dit gaat even iets te ver wat die gozer hier zegt
Excuses aanvaard.
(Ik snap het wel, maar eigenlijk niet want ik weet niet waar het allemaal over gaat. Vind het alleen niet leuk als het via dit spetterende, positieve, geile topic besproken moet worden. That's all...)
klopt Nologoes, excuses, maar dit gaat even iets te ver wat die gozer hier zegt
Excuses aanvaard.
(Ik snap het wel, maar eigenlijk niet want ik weet niet waar het allemaal over gaat. Vind het alleen niet leuk als het via dit spetterende, positieve, geile topic besproken moet worden. That's all...)
zaterdag 3 januari 2009 om 21:05
@ Nologoes, meneer Stiffler is vanmiddag bij ons in de vijver geweest en we hebben hem een beetje zitten plagen. Vervolgens lezen we hem hier en maken we een opmerking. Hij pikt Cour er uit en zijn reactie heb je gelezen. Sorry dat we jullie topic vervuilen, was zeker niet de bedoeling, maar meneer gaat echt over de schreef
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 3 januari 2009 om 21:09
quote:kitty elastic schreef op 03 januari 2009 @ 20:49:
@stifler: mijn broer heeft een vrouw ( getrouwd jaja ) die 17 jaar ouder is. Niemand die daar moeilijk over deed/doet...
Ja , ik in het begin ( voordat ik haar kende ) want ik zat niet echt te wachten op een schoonzus die 20 jaar ouder is, maar het is de beste schoonzus/vriendin die ik ooit gehad heb/zal hebben!! Dus go for it!Leuk om te lezen, Kitty!!
Ja , ik in het begin ( voordat ik haar kende ) want ik zat niet echt te wachten op een schoonzus die 20 jaar ouder is, maar het is de beste schoonzus/vriendin die ik ooit gehad heb/zal hebben!! Dus go for it!Leuk om te lezen, Kitty!!
zaterdag 3 januari 2009 om 22:15
Ik lees meer dan ik schrijf maar wil even een ding toevoegen
ik vind OL oude loeders nou niet lief klinken weet niet wat er dan van maken en maar goed
en ben laatste paar dagen met eerst new jaar en nog allemaal prive dingen zo druk dat ik eigerlijk niet eens veel aan de dames denk
en ik ben 1 dagje weg en we zijn hier al 2 pagina's veder dus heb weer wat bij te lezen
zoon forum als dit brengt voor mij wel weer de moed erin dat ik ook nog wel iemand vind
so THANKS EVERYONE!
ik vind OL oude loeders nou niet lief klinken weet niet wat er dan van maken en maar goed
en ben laatste paar dagen met eerst new jaar en nog allemaal prive dingen zo druk dat ik eigerlijk niet eens veel aan de dames denk
en ik ben 1 dagje weg en we zijn hier al 2 pagina's veder dus heb weer wat bij te lezen
zoon forum als dit brengt voor mij wel weer de moed erin dat ik ook nog wel iemand vind
so THANKS EVERYONE!
zaterdag 3 januari 2009 om 22:54
Lieve dames...,
ik denk dat het voor mij persoonlijk geen zin meer heeft om actief te blijven op het forum. Ik had gehoopt dat ik met mijn aanmelding dit weekend kon leren van jullie ervaringen, echter de communicatie met andere forummers ligt wat moeilijk; de precieze oorzaak is mij onduidelijk; waarschijnlijk ook te maken met de manier waarop ik mijzelf heb opgesteld. Inmiddels wordt ik hier verward met ene 'Geleerd' en ik begrijp dan ook niet hoe men hierbij komt... (waarschijnlijk de manier van communiceren o.i.d.) Als het tegendeel bewezen is hoor ik dat graag. Hoe dan ook de intentie was met de beste bedoelingen....Bedankt voor het delen van ervaringen en het geven van adviezen de afgelopen twee dagen...Ik zal vanaf nu passief meelezen op het forum en niet meer actief deelnemen aan de discussietopics.
Stifler
ik denk dat het voor mij persoonlijk geen zin meer heeft om actief te blijven op het forum. Ik had gehoopt dat ik met mijn aanmelding dit weekend kon leren van jullie ervaringen, echter de communicatie met andere forummers ligt wat moeilijk; de precieze oorzaak is mij onduidelijk; waarschijnlijk ook te maken met de manier waarop ik mijzelf heb opgesteld. Inmiddels wordt ik hier verward met ene 'Geleerd' en ik begrijp dan ook niet hoe men hierbij komt... (waarschijnlijk de manier van communiceren o.i.d.) Als het tegendeel bewezen is hoor ik dat graag. Hoe dan ook de intentie was met de beste bedoelingen....Bedankt voor het delen van ervaringen en het geven van adviezen de afgelopen twee dagen...Ik zal vanaf nu passief meelezen op het forum en niet meer actief deelnemen aan de discussietopics.
Stifler