Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
quote:datmeenjeniet schreef op 02 januari 2009 @ 14:26:

dank u Miss Thang, heb ik eindelijk dan toch eens iemand die mij wel een beetje leuk vind.

whooaaa dat geeft een lekker gevoel.

mooi begin voor 2009, voor mij kan het al niet meer kapotHé leeuw, stop eens met dat dramatische gebulder van je. Je weet toch dat ik je ook leuk vind....
quote:datmeenjeniet schreef op 02 januari 2009 @ 14:26:

dank u Miss Thang, heb ik eindelijk dan toch eens iemand die mij wel een beetje leuk vind.

whooaaa dat geeft een lekker gevoel.

mooi begin voor 2009, voor mij kan het al niet meer kapotAnytime, leeuwtje!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Het kan raar lopen.

Ik ben gisteren iemand tegengekomen. Of liever, ineens zag die leuke man mj wel staan...

Tijdje gezoend, tijdje gepraat enzo.

Aan het eind van de avond was het wel duidelijk dat ik met hem mee naar huis zou gaan.

Ik heb hem heel dapper gezegd dat ik een sv zoek, en niet echt interesse heb in een ons. Hij zei zich daar absoluut in te kunnen vinden. Het was een beetje een vreemd gesprek, heel zakelijk ineens, regels bepalen enzo.

Vanmorgen mijn telefoonnummer achtergelaten, nu maar afwachten of hij ook smst. Ik ben heel benieuwd.

Nou ja, zoniet, dan was het iig een onwaarschijnlijk goede ons.

Dan heb ik er nog geen spijt van.

Het was echt geweldige seks.
soms kan hele goede sex een goede afleiding zijn Geheim.. vooral van je sv of wannabe sv...

more power to you!! ;)
Geheim, je krijgt dus op de een of andere manier toch altijd wat je wil. Kwestie van karma?!

Good for you, hoop dat ie je gaat sms'en!
@ Geheim, ik heb er een hekel aan maar 'I told you so'.
Hey geheim, wat leuk voor je...uh..lekker bedoel ik... :-) Houd ons op de hoogte!!!
Hallo allemaal,

Ik heb sinds drie maanden ook een minnaar, alleen voor de sex. Ik woon nu ongeveer 1,5 jaar samen met een heerlijke man, waar ik nog steeds erg gek op ben. Het enigste probleem, eigenlijk mijn probleem, hij wil niet zo vaak vrijen.

We vrijen ongeveer 2 a 3 keer in de week, meestal maar 2 keer. Voor mij is dat niet genoeg, het liefst doe ik het iedere dag, en dan ook nog 2 keer haha. Ik heb hier geprobeerd mee te leven maar dat lukt me niet echt.

De relatie die ik nu heb met mijn minnaar is niet gepland ofzo, of dat ik echt gericht op zoek ben gegaan.

Hij is een collega van mijn werk. Ik werk op een groot kantoor waar ongeveer 140 mensen werken, en hij werkt op een heel andere afdeling. Een paar maanden terug hadden we een personeelsfeest, daar heb ik hem echt leren kennen.

We waren beide zonder partner en hebben eigenlijk samen een hele leuke avond gehad. Hij, en ik ook, hebben heerlijk met elkaar geflirt en gedanst. Na het feest nodigde hij me uit om nog even lekker wat te gaan drinken, verder als de eerste parkeerplaats zijn we toen niet gekomen. We hebben heftig gezoend en elkaar heerlijk betast, eerst wekte het wel een weerstand bij me op maar de geiligheid heeft het overwonnen.

Nu spreken we, paar keer in de week, met elkaar af na het werk of in lunchpauzes. Ik ben erg op hem gesteld maar echt niet verliefd ofzo. Mijn vriend zal altijd op de eerste plaats blijven.

Tamara
Whaaaaa! You go girl! Zie je wel, het wordt beter!

En wat je al zegt: als hij niets van zich laat horen dan was het een leuke ONS. Wel grappig dat er gelijk regels werden opgesteld, helder en duidelijk. Alle beginnersfouten heb je al gemaakt, dus in die valkuil zal je niet zo snel meer vallen.

@ Tamara, welkom. Het is zo lekker om af en toe je verhaal kwijt te kunnen. Of weten hier meer mensen van?
Super voor je Geheim! Wat een klapper om het nieuwe jaar te beginnen Je houdt ons wel op de hoogte hè?!

Ha Tamara, goed geregeld zou ik zo zeggen, geniet!

En vertel zo af en toe eens wat aan ons natuurlijk

Gister mijn date gezien/gesproken, eerlijk verteld wat er op mijn hart lag, het gekke is, als ik het vertel ben ik het voor het grootste gedeelte al kwijt. Nouja, mooi dus eigenlijk!

In tegenstelling tot wat DMJN dacht was date zeker wel lief en begripvol! Ik had hem zo wel ingeschat maar je weet het nooit zeker natuurlijk. Tegen alle verwachtingen in nog een heerlijke avond gehad!

Vandaag met collega gewerkt, lekker gezoend en gefriemeld, werd tijd ook! Nu stuurt ie de hele tijd al geile smsjes, en ik doe natuurlijk wel mee
@ Mac

Nee niemand weet hier van, ben dus erg blij dat ik hier mijn ei kwijt kan zal ik maar zeggen.

@ Toytje

Genieten doe ik zeker wees daar maar niet bang voor

Maandag ben ik vrij, maar dinsdag hebben we een nieuwjaarsborrel

zal hem dan de beste wensen geven , zal voorstellen om wat eerder weg te glippen.
Zo Toytje, je komt dus wel aan je trekken Gelukkig dat het meeviel om het te vertellen wat je op je hart had. Gaat hij er nu in het vervolg rekening mee houden?

En weten ze eigenlijk van elkaars bestaan af? Dus dat ze weten dat ze niet de enige zijn zeg maar Ben ik wel nieuwsgierig naar.

Ik zou zeggen: geniet lekker van alle aandacht, zoenen, gefriemel en de rest

Ik moet helaas weer even geduld hebben. Maar we hebben de laatste dagen wel hete msn gesprekken. Dus daar moet ik het voor nu maar even meedoen
Date weet niet van SC, SC weet wel van date, zoals andersom ook, vrouw van SC weet niet van mij, ik wel van haar. (en het is nog een leuke vrouw ook maar blijf dat echt los zien van elkaar!)

Date gaat er wel rekening mee houden ja, kei lief! Maar dat vond ik 'm al. Het zou best eens serieus wat kunnen worden, dat vind ik nou juist zo eng... We zien wel, kunnen alles bespreken iig!

Behalve... juist (tenminste, dan gooi ik mijn eigen glazen in volgens mij)

dus dat hou ik dan ook maar gewoon lekker voor mezelf.

Hoe lang moet je nog geduld hebben Petie? Ik hoop over een week of anderhalf weer eens huisbezoek van SC te hebben
En Tamara, we horen graag nog van de nieuwjaarsborrel, haha, ben altijd zo geïnteresseert in die borrels!
Oei spannend allemaal. Fijn om te lezen dat het zo goed ging met date. Maar waarom ben je bang dat het serieus gaat worden? Geen zin in vastigheid? En als dat wel gaat gebeuren dan wil je zo te lezen nog wel lekker je SC erbij? Haha! Zolang je niks verteld moet het wel goed gaan toch? Ik heb hier thuis ook iemand zitten die van niks weet

Ik hoop dat ik niet zolang hoef te wachten als de laatste keer want dat was bijna 2 maanden (begin nov en toen eind dec) Maar we houden de traditie van 1 x per maand wel in ere! Maar dat mag van mij en hem wel veel vaker! Maar het is helaas lastig te regelen. Wonen een uur rijden van elkaar vandaan en hij heeft ook nog een vrouw thuis met 2 kids Dus moeten altijd alles goed plannen. Is wel eens een nadeel want zomaar een spontaan huisbezoekje als 1 van ons het niet meer uit kan houden zit er niet in. Maar ja ik kijk wel altijd erg uit naar onze date. En die voorpret is ook al erg fijn!

Hoop voor je dat je huisbezoekje zich snel zal aandienen! Geniet lekker van de voorpret! Of ben ik de enige die daar van kan genieten?
Hee allemaal,

Ik ben mylena...

en heb het zelfde verhaal als tamara...

heb ff meegelezen, maar wat betekent SV???

Heb net pas inglogd, maar ben zo blij dat er herkenning inzit...pff wat ben ik blij da tik niet de enige ben die een minnaar heeft!!

heerlijk om dit te lezen hahaha

En dat het idd maar een spannend en ondeugend nieuwjaar mag worden

x mylena
SV = seksvriend(in)
Hoi Mylena! Welkom hier! Geniet maar lekker van minnaar. Enne alle verhalen zijn welkom hoor!
anoniem_65389 wijzigde dit bericht op 03-01-2009 22:09
Reden: Te laat met uitleg SV!
% gewijzigd
Hoi allemaal, even snel update van mijn kant.Hier hopelijk stilte voor de storm, we hebben afgesproken elkaar dinsdag weer te zien, en da's wat mij betreft echt nodig, door die feestdagen is het alweer twee weken geleden!!!

(reageer nu even heel bot niet op andere verhalen, heb beetje haast...)
Geeft toch niks Miss T. Leuk om te horen dat je weer iets in het verschiet hebt! Wachten is nooit leuk! Nog maar 3 nachtjes slapen! Haha!
Hihi...dit is echt leuk....

heb een aantal pagina's terug ookg elezen...Wat een herkenning allemaal.

Ik heb a.s. dinsdag ook een afspraakje. Voor het eerst. Zo spannend. Gaan alleen koffiedrinken. hebben geen tijd voor meer....;-)

Ik ben er notabene via de viva aangekomen. Er stond in viva 44 een advertentie voor een website. Secondlove.Daar kun je in contact komen met mannen en vrouwen die iets naast hun relatie willen. Echt zo leuk.

Hoe zijn jullie aan je SV gekomen??

@petie...de voorpret vind ik ook heel fijn en super leuk

@ miss t hoe vaak zie jij je SV?

Hoe vaak zienjullie uberhaupt jullie sv
Wat een grap. Ik viva 2 staat bij de week van... een stukje van twee vrouwen die hier gaan bloggen en vloggen per 5 januari. En ook die vroegen zich af wat SV was..

sorry moest ik even meedelen.
@vamylena, ik zie mijn SV dus 1 x per maand. Zoals ik hierboven ook al heb geschreven. Ik ben via een chatsite aan hem gekomen (chatplaza). Het was helemaal niet de bedoeling dat dit zou gebeuren. Maar we hadden gezellig zitten kletsen toen verder via de msn. Later kwamen daar de smsjes bij en toen irl! Dus van het een kwam het ander. Haha. En nu zien we elkaar dus elke maand

Die website waar je het over hebt heb ik idd ook wel eens gezien. Nooit iets meegdaan overigens. Maar was je bewust op zoek naar een SV? En ik neem aan dat je ook nog iemand thuis hebt zitten?

Geniet errvan!
@ Toytje en andere sc....

Morgen is het maandag :-) , na 2 weken vakantie en 100 smsjes verder.....
Eerder in dit draadje zei ik dat ik seks en hechten wel los kon koppelen maar inmiddels ben ik erachter dat dit (in dit concrete geval) niet werkt. En dat komt niet door de goede seks maar door de geestelijke band. We zien elkaar nu bijna dagelijks en vaak is dat gewoon maar om even te kletsen.
A dirty mind is a joy forever. (Oscar WIlde)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven