Het Stamcafé XXV
donderdag 24 november 2016 om 22:04
Jeumig ik zat op de bank en er kriebelde iets in mijn hand.
€ 3 euro stukgeslagen bij Alibaba op de site. Wie kan leven zonder oplader voor de telefoon die in de auto past...
Toen was het nog niet over.. Social Deal dan maar. Morgen lekker lunchen.
Nóg niet over... dan maar 4 nieuwe banden voor de auto besteld online *fwieuw* Nu is het over.
€ 3 euro stukgeslagen bij Alibaba op de site. Wie kan leven zonder oplader voor de telefoon die in de auto past...
Nóg niet over... dan maar 4 nieuwe banden voor de auto besteld online *fwieuw* Nu is het over.
donderdag 24 november 2016 om 22:07
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 24 november 2016 @ 22:04:
Ah kletsen en proeven dus
Ik dacht echt even dat je ging zeggen dat er een spin over je hand liep
Ah kletsen en proeven dus
Ik dacht echt even dat je ging zeggen dat er een spin over je hand liep
donderdag 24 november 2016 om 22:09
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 24 november 2016 @ 22:04:
Nóg niet over... dan maar 4 nieuwe banden voor de auto besteld online *fwieuw* Nu is het over.Ik zou snel alle apparatuur waarmee je op internet kan achter slot en grendel zetten want als je bij € 3,- begint en 2 stappen verder al banden koopt Dan eindig je met een camper. Ik dacht na jouw eerste zin trouwens iets heel anders, maar dan had je nu boven gezeten
Nóg niet over... dan maar 4 nieuwe banden voor de auto besteld online *fwieuw* Nu is het over.Ik zou snel alle apparatuur waarmee je op internet kan achter slot en grendel zetten want als je bij € 3,- begint en 2 stappen verder al banden koopt Dan eindig je met een camper. Ik dacht na jouw eerste zin trouwens iets heel anders, maar dan had je nu boven gezeten
donderdag 24 november 2016 om 22:20
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 24 november 2016 @ 22:18:
Ja zo verstandig klinkt mijn vriend ook. Misschien moeten jullie samen op vakantie gaan
Het lijkt me heerlijk, iedere 4 dagen verkassen ofzo. Fietsen achterop voor de boodschapjes.
't Is dat ik graag met mijn eigen man op vakantie ga ...
Ik ben nogal van het luxe op vakantie, denk dat een camper me te benauwd is.
Ja zo verstandig klinkt mijn vriend ook. Misschien moeten jullie samen op vakantie gaan
Het lijkt me heerlijk, iedere 4 dagen verkassen ofzo. Fietsen achterop voor de boodschapjes.
't Is dat ik graag met mijn eigen man op vakantie ga ...
Ik ben nogal van het luxe op vakantie, denk dat een camper me te benauwd is.
donderdag 24 november 2016 om 22:24
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 24 november 2016 @ 22:18:
Het lijkt me heerlijk, iedere 4 dagen verkassen ofzo. Fietsen achterop voor de boodschapjes.Wij doen dat gewoon met de caravan, dan heb je de auto bij je. Ook makkelijk hoor.
Het lijkt me heerlijk, iedere 4 dagen verkassen ofzo. Fietsen achterop voor de boodschapjes.Wij doen dat gewoon met de caravan, dan heb je de auto bij je. Ook makkelijk hoor.