Het Stamcafé XXV

06-11-2016 11:46 3010 berichten
Een jubileumeditie, hoeraaaaa! Eet en drink lekker, heb veel plezier, en de envelopjes mag je inleveren bij Leo (aan het tafeltje bij de deur).

Feestelijke groeten van Leo, Yas, Star en LV
Ik weet niet wie Sttt was.

Gehaktbal, rostirondjes en rode bietjes.
quote:yasmijn schreef op 24 november 2016 @ 21:38:

Ik weet niet wie Sttt was.

Gehaktbal, rostirondjes en rode bietjes.Ik weet niet eens wie ze nu is! Ik ken wel een Sssssst.
Alle reacties Link kopieren
quote:sssssst schreef op 24 november 2016 @ 21:39:

[...]

Ik weet niet eens wie ze nu is! Ik ken wel een Sssssst.

Oh wij zijn inderdaad buren TH!!

Grappig. In een ander topic ben ik iemand tegen gekomen die een soort van ex collega was. Ik heb haar baan over genomen (mijn huidige baan) zonder dat ik dat wist en zonder dat wij elkaar ooit gezien hadden.
quote:sssssst schreef op 24 november 2016 @ 21:39:

[...]

Ik weet niet eens wie ze nu is! Ik ken wel een Sssssst.
Ik ga zaterdag als ik bij TH ben goed rondkijken of ik iemand zie lopen met een zere arm
Jeumig ik zat op de bank en er kriebelde iets in mijn hand.

€ 3 euro stukgeslagen bij Alibaba op de site. Wie kan leven zonder oplader voor de telefoon die in de auto past...

Toen was het nog niet over.. Social Deal dan maar. Morgen lekker lunchen.

Nóg niet over... dan maar 4 nieuwe banden voor de auto besteld online *fwieuw* Nu is het over.
Ik ga morgen een rondje door de wijk lopen (moet ook nog even een korte training doen voor zondag) en heul goed om heen kijken
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 24 november 2016 @ 22:04:

€ 3 euro stukgeslagen bij Alibaba op de site. Wie kan leven zonder oplader voor de telefoon die in de auto past...

Nóg niet over... dan maar 4 nieuwe banden voor de auto besteld online *fwieuw* Nu is het over.

Ah kletsen en proeven dus

Ik dacht echt even dat je ging zeggen dat er een spin over je hand liep
quote:yasmijn schreef op 24 november 2016 @ 21:54:

[...]

Ik kan je niet PBen, jij mij wel?
quote:Inkie12345 schreef op 24 november 2016 @ 22:07:

[...]

Ah kletsen en proeven dus

Ik dacht echt even dat je ging zeggen dat er een spin over je hand liep Dat dacht ik ook
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 24 november 2016 @ 22:04:

Nóg niet over... dan maar 4 nieuwe banden voor de auto besteld online *fwieuw* Nu is het over.Ik zou snel alle apparatuur waarmee je op internet kan achter slot en grendel zetten want als je bij € 3,- begint en 2 stappen verder al banden koopt Dan eindig je met een camper. Ik dacht na jouw eerste zin trouwens iets heel anders, maar dan had je nu boven gezeten
Je hebt een PB TH
Wat een eendrachtige gedachten hier
De kriebel zat IN mijn hand. Die wond die nooit geneest Morgen weer een dag. Shoppen in de grote stad.

En mijn waakkat zorgt dat die engerds met veel poten weg blijven.
Een camper staat al wel een poos op mijn verlanglijstje. Alleen vriend sputtert tegen.

*naar Markplaats gaat*
Gezellig meiden, effe samen op pad!
quote:takkentrol schreef op 24 november 2016 @ 22:10:

Je hebt een PB THEr ligt bij jou ook iets op de mat!
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 24 november 2016 @ 22:12:

Een camper staat al wel een poos op mijn verlanglijstje. Alleen vriend sputtert tegen.

*naar Markplaats gaat*
Ik denk altijd dat een camper leuker klinkt dan dat het is? Of je moet iedere dag (om de dag?) naar een andere plek willen. Het lijkt me anders zo onhandig?
Ja zo verstandig klinkt mijn vriend ook. Misschien moeten jullie samen op vakantie gaan

Het lijkt me heerlijk, iedere 4 dagen verkassen ofzo. Fietsen achterop voor de boodschapjes.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 24 november 2016 @ 22:18:

Ja zo verstandig klinkt mijn vriend ook. Misschien moeten jullie samen op vakantie gaan

Het lijkt me heerlijk, iedere 4 dagen verkassen ofzo. Fietsen achterop voor de boodschapjes.

't Is dat ik graag met mijn eigen man op vakantie ga ...

Ik ben nogal van het luxe op vakantie, denk dat een camper me te benauwd is.
Puss, ik sta ook op jouw helft, het lijkt mij ook erg leuk. Ik heb een schoonzus/zwager die dit sinds enige tijd ook zo doen. Ben al een poosje bezig om man hier te overtuigen van een probeertripje. Zonder succes.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 24 november 2016 @ 22:18:

Het lijkt me heerlijk, iedere 4 dagen verkassen ofzo. Fietsen achterop voor de boodschapjes.Wij doen dat gewoon met de caravan, dan heb je de auto bij je. Ook makkelijk hoor.
Met mijn auto zou dat een heeeeel klein caravannetje moeten worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven