Napraattopic 71

17-11-2016 13:40 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Goede-Fee schreef op 26 november 2016 @ 18:19:

Is er een straf voor te veel en onnodig quoten?Ja, wie daarover mekkert mag voortaan alleen maar quoten.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:S-Meds schreef op 26 november 2016 @ 18:22:

[...]

zeker, maar dat publiekelijk maken is dan weer niet zo verstandig. Hoe gaat dat als diegene weer terugkomt, dat is haast onmogelijk want iedereen weet dat je een matennaaier bent maar niemand weet wie je genaaid hebt. En vooralsnog weten we niet of Philae een bannennaaier is want het is allemaal erg subjectief natuurlijkWeet even niet meer wie dat opperde op het modtopic maar het was iets als op het bantopic zetten door wie de gebande gestaft is en de reden van staffen..
Als ik forum op mijn telefoon staf ik best vaak.

Dikke vingers, millimeter afstand tussen quoot- en stafknopje.

Forumuiterlijkmeedenkers: willen jullie ook zorgen dat er wat afstand tussen de prrrrrrachtige nieuwe knopjes komen?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Dana schreef op 26 november 2016 @ 17:11:

[...]

Nee. En het slaat sowieso nergens op. Eén forummer opende 1 topic om Meds terug te verwelkomen, kreeg daar allemaal negatieve reacties en na een paar minuten was het alweer offline.

Nu moeten we tot in den treure aanhoren dat Meds een welkomtopic kreeg en Hats niet.

Alsof het allemaal heel massaal was en heel erg voor Meds en tegen Hats. Gaat echt nergens over. Maar het stookt wel lekker, kennelijk.man wat een irritant gedoe zeg, ik heb niks te maken met dat topic en hats ook niet. Ze doet jullie de groeten. wat een ongelofelijk gezuig
quote:Goede-Fee schreef op 26 november 2016 @ 18:19:

Is er een straf voor te veel en onnodig quoten?Ja dat zou wat zijn zeg. Dat mens heeft mij ruim een jaar lang achtervolgd met haar gekwoot, liefst met kwoots van een jaar oud. En dan zo'n er onder. En ik heb er gerust wel eens over gemaild, maar die mails kwamen altijd terecht in de beruchte Sanoma Bermuda Driehoek. Dus ik denk dat het gewoon mag. En ik begin zo zoetjes aan ook te denken dat we het, in dit speciale geval, maar gewoon moeten laten. Ik denk namelijk dat ze er niks aan kan doen dat ze zo doet.
Wow. Er komen dagelijks honderden stafjes binnen
quote:S-Meds schreef op 26 november 2016 @ 18:22:

[...]

zeker, maar dat publiekelijk maken is dan weer niet zo verstandig. Hoe gaat dat als diegene weer terugkomt, dat is haast onmogelijk want iedereen weet dat je een matennaaier bent maar niemand weet wie je genaaid hebt. En vooralsnog weten we niet of Philae een bannennaaier is want het is allemaal erg subjectief natuurlijkJa daar ben ik ondertussen ook achter, als ze bijvoorbeeld in haar ogen racistische post heeft gestaft en de mod vind dat flauwekul dan sta je er mooi op.
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 november 2016 @ 18:27:

[...]

Ja dat zou wat zijn zeg. Dat mens heeft mij ruim een jaar lang achtervolgd met haar gekwoot, liefst met kwoots van een jaar oud. En dan zo'n er onder. En ik heb er gerust wel eens over gemaild, maar die mails kwamen altijd terecht in de beruchte Sanoma Bermuda Driehoek. Dus ik denk dat het gewoon mag. En ik begin zo zoetjes aan ook te denken dat we het, in dit speciale geval, maar gewoon moeten laten. Ik denk namelijk dat ze er niks aan kan doen dat ze zo doet.Dit is irritant
quote:S-Meds schreef op 26 november 2016 @ 18:27:

[...]

man wat een irritant gedoe zeg, ik heb niks te maken met dat topic en hats ook niet. Ze doet jullie de groeten. wat een ongelofelijk gezuigZeg het nou maar gewoon hoor, dat Hats nu al anderhalve dag zit te huilen omdat jij wel een welkom terug topic kreeg en zij niet.
Vind wel dat ze het goed proberen uit te leggen. En ze geven aan onnodig en aangesmeerde bannen terug te draaien als ze fout zitten.
Goedenavond!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Dana: voor de duidelijkheid, gaat niet over jou hoor. Ik quote jou omdat ik de andere berichten niet lees vanwege De Knop
quote:yasmijn schreef op 26 november 2016 @ 18:28:

Wow. Er komen dagelijks honderden stafjes binnen Fijne baan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Inkie12345 schreef op 26 november 2016 @ 18:28:

[...]

Ja daar ben ik ondertussen ook achter, als ze bijvoorbeeld in haar ogen racistische post heeft gestaft en de mod vind dat flauwekul dan sta je er mooi op.ja
quote:Inkie12345 schreef op 26 november 2016 @ 18:28:

[...]

Ja daar ben ik ondertussen ook achter, als ze bijvoorbeeld in haar ogen racistische post heeft gestaft en de mod vind dat flauwekul dan sta je er mooi op.Ja precies dat, ik vind een ban omdat iemand de staffunctie echt misbruikt prima maar laat aub lekker anoniem blijven.
quote:YellowDiamond schreef op 26 november 2016 @ 18:25:

[...]

Weet even niet meer wie dat opperde op het modtopic maar het was iets als op het bantopic zetten door wie de gebande gestaft is en de reden van staffen..ik zou dan pleiten voor een openlijk stafsysteem, net zoals vroeger, op elke pijler een modtopic waar je terecht kan als er een topic uit de hand dreigt te lopen.
quote:yasmijn schreef op 26 november 2016 @ 18:28:

Wow. Er komen dagelijks honderden stafjes binnen Oh dat geloof ik zo.
quote:Enn schreef op 26 november 2016 @ 18:31:

[...]

Fijne baan.

Dan sneeuwen er stafjes onder.

Ik zeg: weg met die staf!
Gezellig hier
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:S-Meds schreef op 26 november 2016 @ 18:32:

[...]

ik zou dan pleiten voor een openlijk stafsysteem, net zoals vroeger, op elke pijler een modtopic waar je terecht kan als er een topic uit de hand dreigt te lopen.

Ja!!!

Alles open, transparant en helder!
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 november 2016 @ 18:33:

[...]

Oh dat geloof ik zo.Ben nu ook benieuwd naar het gemiddeld aantal mensen dat dagelijks inlogt.
quote:Dana schreef op 26 november 2016 @ 17:59:

[...]

Hee, terwijl ik je quote heb je je post veranderd.

Maar goed, je hebt dus een mail aan de mods gestuurd waarin je mij beschuldigt van jou bewust en met opzet in een kwaad daglicht zetten. Want dat stond hier eerst, voordat je snel je post veranderde.

Je laat je wel kennen. Eerst samen met Tilo beweren dat beschuldigingen uiten hier niet mag, en dan vervolgens zelf gaan lopen beschuldigen en dat niet alleen hier doen, maar zelfs naar de mods mailen.

Ik ga nog even nadenken of ik dit zielig vind of lachwekkend. Of allebei tegelijk.Tot dat ik weet wat het betekent doe ik er ook nog maar zo eentje
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik begin te denken dat het mod humor is. Straks krijgt er nog iemand ern ban voor ' huilie doen en de jankneger uithangen', let maar op.
quote:charlottew88 schreef op 26 november 2016 @ 18:33:

Gezellig hier Haaaaaaai.
quote:feow schreef op 26 november 2016 @ 18:26:

Als ik forum op mijn telefoon staf ik best vaak.

Dikke vingers, millimeter afstand tussen quoot- en stafknopje.

Forumuiterlijkmeedenkers: willen jullie ook zorgen dat er wat afstand tussen de prrrrrrachtige nieuwe knopjes komen?

Maar dan verzend je dat berichtje toch niet? Ik heb dat ook vaak maar dan zie in het reactievak dit

[message=251241

En dan klik ik een keer terug in plaats van te verzenden, dan heb je dus niet gestaft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven