Napraattopic 71

17-11-2016 13:40 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:yasmijn schreef op 26 november 2016 @ 17:15:

[...]

Flood. Britse film.Oh die is leuk!
quote:Dana schreef op 26 november 2016 @ 17:23:

[...]

Nee, dat heb ik dan ook niet gezegd. Tegen elkaar uitgespeeld. Gebruikt om te proberen andere forummers tegen elkaar op te zetten. Gebruikt om te stoken.

Dan las ik je verkeerd.

Nou wie zich daarvoor laat gebruiken is ook een beetje dom dan.
quote:Dana schreef op 26 november 2016 @ 16:56:

[...]

maar het is toch echt Meds en Hats tegen elkaar proberen uit te spelen wat je doet. Of, om het nog wat adequater te benoemen: stoken.Hier staat het wel.
quote:Dana schreef op 26 november 2016 @ 17:14:

[...]

Kan mij bar weinig schelen, wat mag en wat niet. Zolang ik mezelf in de spiegel maar recht aan kan blijven kijken.Je hoofd staat schuin, lijkt me dan best moeilijk.
quote:Bruise schreef op 26 november 2016 @ 17:27:

[...]

Hier staat het wel.Jij kan goed lezen.
quote:Dana schreef op 26 november 2016 @ 01:29:

[...]

Maar probeer nu niet om Hats en Meds tegen elkaar uit te spelen op dit onderwerp, want dat raakt kant noch wal.

En hier.

En nu ga ik verder met pureren, voordat alles in de puree loopt!

[...]

Nee, dat heb ik dan ook niet gezegd. Tegen elkaar uitgespeeld. Gebruikt om te proberen andere forummers tegen elkaar op te zetten. Gebruikt om te stoken.
quote:Inkie12345 schreef op 26 november 2016 @ 14:59:

[...]

Natuurlijk wel maar als er nu iemand is die gewoon alles staft omdat ze bijvoorbeeld een hekel heeft aan een aantal forummers dan mag voor mij op dat staffen ook een staan.Wie heeft daar precies last van, MITS de mods hun werk doen?
quote:Bruise schreef op 26 november 2016 @ 17:27:

[...]

Hier staat het wel.Jij kunt dus echt niet lezen, kennelijk. Daar staat toch dat ze tegen elkaar uitgespeeld worden? Dat is toch echt iets anders dan tegen elkaar opgezet.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 november 2016 @ 17:25:

[...]

Oh die is leuk!Ik ben 'm nu ook aan het kijken.
Life is short. Eat dessert first.

[...]

Nee, dat heb ik dan ook niet gezegd. Tegen elkaar uitgespeeld. Gebruikt om te proberen andere forummers tegen elkaar op te zetten. Gebruikt om te stoken.Kennelijk wekt deze uitspraak verwarring. Het vetgedrukte, dat is wat ik zeg. En dat is dus iets anders dan dat ze tegen elkaar zouden worden opgezet. Ze worden door Missie M gebruikt om anderen tegen elkaar op te zetten.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Dana schreef op 26 november 2016 @ 16:56:

[...]

Ik lees heel goed. En je doet het nu weer. Je suggereert dat er een soort kamp-Meds en een soort kamp-Hats tegenover elkaar staan. Waarbij de een een welkom-terugtopic krijgt na een ban en de andere niet.

Dat kun jij op allerlei verontwaardigde manieren en met veel steunzoekerij bij anderen het anders proberen te draaien, maar het is toch echt Meds en Hats tegen elkaar proberen uit te spelen wat je doet. Of, om het nog wat adequater te benoemen: stoken.Je doet het wéér, terwijl je inmiddels dondersgoed WEET dat het niet klopt waarvan je me wéér ten onrechte beschuldigd. Of is het een 'Het-was-het-proberen-waard-om-haar-weer-in-een -kwaaddaglicht-te-plaatsen?

Zie hier onder op volgorde:

quote:Dana schreef op 26 november 2016 @ 01:29:

[...]

......

Hats en Meds tegen elkaar uit te spelen op dit onderwerp, want dat raakt kant noch wal.quote:Bruise schreef op 26 november 2016 @ 01:35:

[...]

Dat doet ze ook helemaal niet.quote:Enn schreef op 26 november 2016 @ 01:38:

[...]

Mooi, dan is dat ook weer opgelost. quote:Dana schreef op 26 november 2016 @ 01:41:

[...]

LOEP ME MAAR aub.
quote:Goede-Fee schreef op 26 november 2016 @ 17:27:

[...]

Je hoofd staat schuin, lijkt me dan best moeilijk.
quote:missie_m schreef op 26 november 2016 @ 17:34:

[...]

Je doet het wéér, terwijl je inmiddels WEET dat het niet klopt waarvan je me wéér ten onrechte beschuldigd. Of is het een 'Het-was-het-proberen-waard-om-haar-weer-in-een -kwaaddaglicht-te-plaatsen?

[...]

[...]

[...]

[...]

Dat applaus was omdat ik het een mooi voorbeeld vond van er verder niet meer op ingaan.
quote:Dana schreef op 26 november 2016 @ 17:31:

[...]

Jij kunt dus echt niet lezen, kennelijk. Daar staat toch dat ze tegen elkaar uitgespeeld worden? Dat is toch echt iets anders dan tegen elkaar opgezet.

Tegen elkaar uitspelen is voor mij hetzelfde als stoken, en tegen elkaar opzetten.

Maar wie weet heb ik toch een verkeerde interpretatie.
quote:Dana schreef op 26 november 2016 @ 17:36:

[...]

Dat applaus was omdat ik het een mooi voorbeeld vond van er verder niet meer op ingaan.Mooi. Is dat ook weer opgelost.

[...]

Nee, dat heb ik dan ook niet gezegd. Tegen elkaar uitgespeeld. Gebruikt om te proberen andere forummers tegen elkaar op te zetten. Gebruikt om te stoken.Jij zet anderen bewust én met OPZET in een kwaad daglicht.
LOEP ME MAAR aub.
quote:Bruise schreef op 26 november 2016 @ 17:38:

[...]

Tegen elkaar uitspelen is voor mij hetzelfde als stoken, en tegen elkaar opzetten.

Maar wie weet heb ik toch een verkeerde interpretatie.

Of ik leg er een nuance in die taalkundig misschien niet helemaal zou kloppen, dat kan natuurlijk ook. Maar hopelijk nu wel duidelijk kunnen maken wat ik bedoel. Twee mensen gebruiken om anderen tegen elkaar op te zetten, is niet hetzelfde als die twee ook tegen elkaar op te zetten.

Maar goed, ik ga ook eens aan de kook.

Eet smakelijk!
quote:missie_m schreef op 26 november 2016 @ 17:34:

[...]

Je doet het wéér, terwijl je inmiddels dondersgoed WEET dat het niet klopt waarvan je me wéér ten onrechte beschuldigd. Of is het een 'Het-was-het-proberen-waard-om-haar-weer-in-een -kwaaddaglicht-te-plaatsen?

[...]

[...]

[...]

[...]

Mijn god, waar je maar zin in hebt
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 november 2016 @ 17:39:

[...]

Mooi. Is dat ook weer opgelost.

Ik had em al gequote om er een applaussmiley onder te zetten, maar die kon ik niet vinden.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 26 november 2016 @ 17:44:

[...]

Ik had em al gequote om er een applaussmiley onder te zetten, maar die kon ik niet vinden.
Wel potverdikkie.

Na máánden (denk ik, pak me d'r niet op, ik weet het niet zeker) weer eens een multiquoot.

Die na veel geklaag erover wel degelijk verdwenen/verminderd was.

Gaan jullie die multiquootpost allemaal lopen quoten!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:missie_m schreef op 26 november 2016 @ 17:40:

[...]

Jij zet anderen bewust én met OPZET in een kwaad daglicht.

Eens.

Ik vroeg me al af of dit dan wel gewoon mocht..
quote:yasmijn schreef op 26 november 2016 @ 17:47:

[...]

(op de iPad kan ik het beter zien dan op m'n telefoon)

Hats kon dit beter, die heeft een periode alleen maar met smileys gecommuniceerd.
quote:Dana schreef op 26 november 2016 @ 17:42:

[...]

Of ik leg er een nuance in die taalkundig misschien niet helemaal zou kloppen, dat kan natuurlijk ook. Maar hopelijk nu wel duidelijk kunnen maken wat ik bedoel. Twee mensen gebruiken om anderen tegen elkaar op te zetten, is niet hetzelfde als die twee ook tegen elkaar op te zetten.

Maar goed, ik ga ook eens aan de kook.

Eet smakelijk!Jij ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven