Mode & Beauty alle pijlers

30 plus plus!

26-11-2016 18:40 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
Las laatst een post over ne kleden na je 30ste! Dat het ineens 'anders' moet!

Ik zat ineens te denken; wat 'moet' er nog meer anders na ne 30ste? Waar hebben wij 30 plus plussers ( dus boven de 35) nog meer mee te maken?

Ik dacht ineens aan felrode lippenstift; kan dat met de groeven boven je lippen?

Of wat is het verschil als 30 plusser anders dan in je jongere jaren? Worden 'we' anders behandeld?

We kunnen nog makkelijk kids krijgen maar kan dat nog zonder dat er vraagtekens bij komen?

Ik ben benieuwd! Hoe ervaren jullie het?

Net bij de super keek de jongen me indringend aan bij her afrekenen van de wijn! Ik vroeg aan hem; je twijfelt toch niet? Zijn antwoord; nee, maar als U dat graag wilt horen....
Groeven boven je lippen?
quote:LostWandress schreef op 26 november 2016 @ 18:44:

Groeven boven je lippen?Alleen als je rookt krijg je die barcode.
Inderdaad, groeven?
quote:GateKeeper schreef op 26 november 2016 @ 18:45:

[...]

Alleen als je rookt krijg je die barcode.Was dat maar waar
Ik rook! Maar sinds m'n 30ste pas. Raar, ik weet het!

Maar wat is er nou zo anders na ne 30ste?
Als dertiger heb je nog geen groeven boven je lippen...of je hebt als een malle lopen paffen en hebt daardoor een anusmondje gekregen...

Lippenstift kan prima bij 30, 40, 50, 60....

Na je dertigste kun je beter geen navelpiercing meer hebben.

Nu vind ik dat nooit mooi, maar na je dertigste moet dat ding er maar uit als je er eentje hebt.
Iedereen moet gewoon doen en aantrekken waar hij zich lekker bij voelt. Valt me wel op dat er steeds minder mensen zijn die zich volwassen kleden, en op hun 35e nog steeds dezelfde kledingstijl hebben als op hun 16e, bijvoorbeeld. En dat ze dan zelf het idee hebben dat het hen nog mega-jong staat ook, terwijl iedereen kan zien dat het geen pan is.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ik vind blauw of paars haar, of heel fel rood, niet echt zo geslaagd op die leeftijd. Ik vind het eigenlijk nooit echt geslaagd maar als je jonger bent (of er gewoon nog heel jong uit ziet) en je bent knap, dat het dan nog kan (ja, ik vind dat het als je niet echt mooi bent je echt heel snel best lelijk wordt op zo'n manier). Of van die ultra hippe kapsels met half op geschoren haar en lange lok of zo.

Maar goed, ik ben altijd van mening dat iedereen verder moet doen wat ie wil hoor. Ik denk eigenlijk nooit 'nou dat kan echt niet meer' maar meer van 'oei waar om, je zou veel beter staan met xyz'.
quote:strikjemetstippels schreef op 26 november 2016 @ 18:47:

Ik vind blauw of paars haar, of heel fel rood, niet echt zo geslaagd op die leeftijd. Ik vind het eigenlijk nooit echt geslaagd maar als je jonger bent (of er gewoon nog heel jong uit ziet) en je bent knap, dat het dan nog kan (ja, ik vind dat het als je niet echt mooi bent je echt heel snel best lelijk wordt op zo'n manier). Of van die ultra hippe kapsels met half op geschoren haar en lange lok of zo.

Maar goed, ik ben altijd van mening dat iedereen verder moet doen wat ie wil hoor. Ik denk eigenlijk nooit 'nou dat kan echt niet meer' maar meer van 'oei waar om, je zou veel beter staan met xyz'.Haha, ik denk dan 'net gescheiden zeker'
Kledingstijl inderdaad maar betrapte mezelf erop laatst ineens het woord 'vet' te gebruiken. Ik zei het en dacht; dat kan echt niet meer!
quote:sinnombre schreef op 26 november 2016 @ 18:47:

Als dertiger heb je nog geen groeven boven je lippen...of je hebt als een malle lopen paffen en hebt daardoor een anusmondje gekregen...

Na je dertigste kun je beter geen navelpiercing meer hebben.

Nu vind ik dat nooit mooi, maar na je dertigste moet dat ding er maar uit als je er eentje hebt.

Of enorm hebt liggen bakken...ik heb veel zon schade, mijn huid is wel glad op de een of andere manier, en ik heb een smal gezicht dat sneller hangt.

Anyway ik heb nog steeds een navel piercing (34j). Die ziet niemand behalve als ik sex heb en als dát dan je af knapt, sja (wel een platte buik)
Hahaha, groeven boven je lip met 35? Dat is niet best hoor.

Vind rode lippenstift voor 99% niet weggelegd... ook zonder groeven.
quote:2koffie schreef op 26 november 2016 @ 18:49:

[...]

Haha, ik denk dan 'net gescheiden zeker' Ik denk dan meer 'oei social justice warrior/feminist zeker' met name als er sprake is van BMI >25 en zo'n dikke zwarte bril.
En idd iedereen moet doen waar hij/zij zichzelf goed bij voelt. Geen oordelend topic.

Ben gewoon benieuwd hoe vrouwen de 30 plus PLUS ervaren.
quote:Goede-Fee schreef op 26 november 2016 @ 18:50:

Hahaha, groeven boven je lip met 35? Dat is niet best hoor.

Vind rode lippenstift voor 99% niet weggelegd... ook zonder groeven.sja ik heb ook lijntjes (ik vraag nooit na of anderen ze zien overigens), al een tijdje...wel gerookt en te veel gezond zonder bescherming. Dat kan hoor. Helaas.
Seks is wat mij betreft alleen maar beter geworden na m'n 30ste.

Ik zeg momenteel (36) bijna nooit nee.

Ik heb altijd zin! Zelfs midden in de nacht!

Maar ja, de volgende dag wel heel humeurig op werk want te weinig geslapen.
quote:Rooosjee schreef op 26 november 2016 @ 18:50:

En idd iedereen moet doen waar hij/zij zichzelf goed bij voelt. Geen oordelend topic.

Ben gewoon benieuwd hoe vrouwen de 30 plus PLUS ervaren.Zelfde als de eerste helft van de 30.
quote:strikjemetstippels schreef op 26 november 2016 @ 18:51:

[...]

sja ik heb ook lijntjes (ik vraag nooit na of anderen ze zien overigens), al een tijdje...wel gerookt en te veel gezond zonder bescherming. Dat kan hoor. Helaas.Nou geen rode lippenstift doen.
quote:GateKeeper schreef op 26 november 2016 @ 18:45:

[...]p

Alleen als je rookt krijg je die barcode.Onzin. Ik rook al 30 jaar en heb op mijn 49ste geen groeven. Mijn jongere zus heeft nooit gerookt en heeft ze wel.
quote:Goede-Fee schreef op 26 november 2016 @ 18:54:

[...]

Nou geen rode lippenstift doen.Doe ik wel. Ik heb geen groeven of zo en ben zelf wel enorm kritisch op mij zelf. En heb de shit uit lijntjes laten laseren dus komt wel goed. Ik heb vaak fellere lipstick, om dat dat me wel staat.
En toch he Goede Fee, voelt dat niet zo.

Die groeven zijn bij mij niet perse duidelijk maar ik draag graag rode lippenstift, vind het nog goed kunnen maar heb wel meer tijd nodig om t op te brengen. Het gaat tussen 'de groeven' zitten.

Ontkennen heeft geen zin. Tot vorig jaar voelde ik het niet zo.

Maar ook wetenschappelijk ga je erop achteruit uit. Ja, kinderen kunnen nog maar risico is groter.

Pul slikken prima maar als je erbij rookt is het na je 35ste een groter risico.
quote:sinnombre schreef op 26 november 2016 @ 18:47:

Of je hebt teveel gepepen of gerimd
quote:strikjemetstippels schreef op 26 november 2016 @ 18:47:

Ik vind blauw of paars haar, of heel fel rood, niet echt zo geslaagd op die leeftijd. Blauw en paars haar is anders jarenlang de mode geweest in de bejaardenhuizen.
quote:Rooosjee schreef op 26 november 2016 @ 18:58:

En toch he Goede Fee, voelt dat niet zo.

Die groeven zijn bij mij niet perse duidelijk maar ik draag graag rode lippenstift, vind het nog goed kunnen maar heb wel meer tijd nodig om t op te brengen. Het gaat tussen 'de groeven' zitten.

Ontkennen heeft geen zin. Tot vorig jaar voelde ik het niet zo.

Maar ook wetenschappelijk ga je erop achteruit uit. Ja, kinderen kunnen nog maar risico is groter.

Pul slikken prima maar als je erbij rookt is het na je 35ste een groter risico.

Ik word over nog geen 5 maanden 40. Ik voel me niet veel ouder of heel anders dan een paar jaar geleden. Ik kleed me niet heel anders en ik heb 2 kinderen. Eentje op mijn 30e verjaardag en eentje met 36. Ook daar geen bizarre verschillen.

Ik denk wel minder zwart wit over dingen. Ben wat wijzer geworden.

Verder vind ik kleding keuze niet altijd met leeftijd te maken hebben. Maar met de keuze van stoffen en je lichaamsvormen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven