Single en er tussenuit

26-11-2016 23:55 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Zijn er hier wellicht meer single vrouwen (begin 30) die ook wel eens alleen op vakantie gaan?

Hoe doe je dit? Ga je bijv. vaak met een singlereis op vakantie of reis je alleen?
Ik ga regelmatig helemaal alleen...maar dat moet je ding zijn..
Ik heb het allebei gedaan toen ik single was.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik ga meestal met een groepsreis mee. En dan voornamelijk verre bestemmingen. Is me iedere keer goed bevallen.

Een reis met alleen maar singles heb ik nooit eerder gedaan en trekt me ook niet echt, vraag me niet waarom, is een gevoelskwestie. In de groepsreizen zitten vaak ook wel singles.
Alleen: gewoon een keer doen
Ik ga alleen. Ook toen ik een relatie had, ging ik alleen op vakantie

Rugzak mee, ticket boeken en gaan!
Alleen. Met vliegtuig en/of huurauto en/of trein/bus... of met eigen auto, eventueel fiets mee... of fietsvakantie... ik regel alles los. Overnachtingen regel ik soms pas gaandeweg, afhankelijk van de bestemming.

Eventueel andere mensen ontmoeten kan via type hotel (met openbare ruimtes / gedeelde keuken of woonkamer), dagtripjes, Couchsurfing website, etc.

Maar dat moet niet het doel van je reis zijn... als je echt alleen gaat, moet je er ook tegen kunnen om alleen te zijn. En het leuk vinden om in je eentje een markt, museum, stadje, mooie gebouwen, strand ofzo te bezoeken.

Laat maar weten als je concreet meer wilt weten.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Ook alleen, nog nooit een georganiseerde reis gedaan omdat dat niet bij mij past. Vrijheid, blijheid, lekker mijn eigen plan trekken. Tot nu toe alleen maar langere reizen gedaan, variërend van 6 weken tot 7 maanden. Soms een eigen kamer, soms een dorm, soms couchsurfing, soms vrijwilligerswerk bij locals. Uitgangspunt is altijd dat ik alleen ben en mezelf moet vermaken, dus verwachtingen liggen laag en dan zijn spontane ontmoetingen des te leuker. Ik vind het heerlijk, ben nu aan het kijken voor een retreat van een paar dagen met O&N, even mezelf opladen!
Zeker.... al op veel jongere leeftijd ging ik alleen op vakantie (echt alleen reizen; nog nooit een singlesreis geboekt ). Heerlijk! Voor mij het toppunt van vrijheid.

Er zijn trouwens al meer topics over. Misschien heb je daar wat aan? Weet niet of je specifieke vragen hebt?
Ik denk dat Lottee1985 hem al gepeerd is. In haar eenje.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Heerlijk alleen op vakantie. Ik ga vaak alleen weg. Stedentrips, rondreizen, weekendjes weg.

Ik ben graag alleen en geniet erg van vakanties alleen op pad. Het is wel iets wat bij je moet passen. Ik doe thuis ook veel alleen.

Naast alleen reizen zijn er veel opties om met een groepsreis rond te reizen. Dit heb ik nooit gedaan.
Zoek een manier van reizen en een bestemming die bij je past. Dan zal je er vast van genieten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven