Het Stamcafé XXV

06-11-2016 11:46 3010 berichten
Een jubileumeditie, hoeraaaaa! Eet en drink lekker, heb veel plezier, en de envelopjes mag je inleveren bij Leo (aan het tafeltje bij de deur).

Feestelijke groeten van Leo, Yas, Star en LV
Geen idee wat wij vanavond eten, manlief is de gene die hier kookt. Ik laat me meestal verrassen
Alle reacties Link kopieren
Vorige keer had ik spruitjes gehalveerd en in de ovenschotel gedaan. Viel me op dat ze erg 'nootachtig' smaakten. Begreep ik plots waarom er nootmuskaat over gaat bij het stoven
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 27 november 2016 @ 14:05:

[...]

Ik heb beide gemaakt (ook ivm inhoud koelkast op dat moment) en allebei zaaalig.

http://www.notquitenigell ... /10/roast-pumpkin-recipe/

Ik heb je link opgeslagen. Klinkt lekker!

Verder heb ik het hier (nog steeds niet) zo goed bijgehouden.

IRL vergt te veel aandacht. Soms kom ik nog op onzintopics waarbij je maar 1 reactie terug hoeft te lezen. Vind ik hier niet zo gepast. Kom ik alleen met ego-postjes en zo.

Dus voor zo ver ik wel terug heb gelezen: fijn dat je nu eindelijk een fantastische, op maat gemaakte winterjas krijgt Blond!

Welkom terug Dolfje. Je vakantie klonk heerlijk.

Was je nu al terug naar de arts geweest Yasmijn? ik weet het niet meer. Het laatste wat ik me herinner is dat je veel last had bij bepaalde bewegingen (of alle).

Iemand (Takkie?) had het een keer over vrienden op Bonaire. Die hebben wij sinds een klein tijdje ook! Nu nog sparen voor een vakantie daar.

Yet, ik krijg op nieuwjaar cadeautjes en op mijn lijtsje staan een boek over collages, instax films, een representatieve plaid voor op de bank (hoef ik die fleecejes niet steeds te verstoppen )en verder weet ik het niet (meer). Een lijstje waar je verder niet veel aan hebt ook.

O en mijn moeder gooit altijd Trapist door de hachee (o.a.).

Verder gaat mijn geheugen en teruglezen niet.
O en er waren een hoop jarige familieleden hier.

Ik heb geen idee of mijn plannen voor het avondeten nog door gaan vandaag. De Zoon heeft vanmiddag 2 uur lang aanvallen gehad en ligt sinds 20 minuten eindelijk rustig aan het infuus. Over een uurtje weten we of ik met hem naar huis mag of dat we hier nog ff zitten/liggen.
Haaai Kittens! Wat zie je er weer leuk uit!
Wat naar weer voor zoon en jullie Yette. Sterkte!
Ach ja, het went

Ik heb trouwens wel gewonnen van de ambulance
Wedstrijdjes winnen van de ambulance Jij blijft er altijd zo nuchter onder. Ik weet niet of ik dat voor elkaar zou krijgen! Chapeau.
Wat naar Yette

TH, ben je al klaar met het rennen door de tunnel? Hoe is het gegaan??
Ik denk dat TH aan een welverdiend biertje zit!
quote:Oudblond schreef op 27 november 2016 @ 16:15:

Wedstrijdjes winnen van de ambulance Jij blijft er altijd zo nuchter onder. Ik weet niet of ik dat voor elkaar zou krijgen! Chapeau.Het scheelt een hoop als je weet wat je te wachten staat. In feite is het altijd hetzelfde liedje. Meestal (om de paar dagen) stopt het na een of twee keer noodmedicatie thuis, soms (om de paar weken) pas na uren en een infuus. Maar het stopt altijd.
Dat is misschien wel waar Yette, maar toch. Waar jij al die energie vandaan haalt???!!!

Man is klaar met werken, maar heeft blijkbaar ook tijd gehad om even te Marktplaatsen. Ik schreef het gisteren al: hij heeft getroost-shopt... (GROOT, grrrrr....) spul voor zijn hobby. En hij gaat het meteen ophalen, dus ik eet alleen. En ik was al in een opperbest humeur.
Oh wat balen, Blond!

Komt dat grote spul midden in de loop te staan of heeft hij een mancave?
Nee gelukkig niet echt in de 'loop' maar wel in mijn kleedkamer Het zijn speakers die hij reviseert, beluistert en dan weer verkoopt. Al gebeurt dat laatste veel te weinig naar mijn zin. Als ik vraag hoe het met zijn winkeltje en met de omzet gaat, weet hij dat er spul naar buiten moet
Ah da's ongezellig Blond, alleen eten.

Wel grappig, ik vraag ook aan mijn man of ie een winkeltje gaat beginnen als ik vind dat zijn voorraad troep (nee schat, dat zijn spullen, geen troep) te groot wordt
Sterkte maar weer, Yette!

Hier komt zoon zo langs, verjaardagsborrel doen. Zijn vader en partner komen ook. Maar das simpel, die wonen aan de overkant, das geen echt bezoek. Vriendin van zoon moet werken en verder wilde hij niks, alleen ouders en aanhang.
Ja alleen eten is ongezellig. Temeer daar ik dat vaak moet doen en me er altijd op verheug als we samen kunnen eten. Maar ik begrijp man wel: deze speakers zijn zoooo uniek Als hij straks thuiskomt met zijn schatten zal ik heel lief oehhh en aahh en moooih kraaien
Gezellig Yas! Fijn als iedereen zo gemakkelijk door 1 deur kan na een scheiding!
En weer thuis proost!
quote:yette schreef op 27 november 2016 @ 16:34:

[...]

Het scheelt een hoop als je weet wat je te wachten staat. In feite is het altijd hetzelfde liedje. Meestal (om de paar dagen) stopt het na een of twee keer noodmedicatie thuis, soms (om de paar weken) pas na uren en een infuus. Maar het stopt altijd.Het is steeds zo'n emotionele aanslag ook al weetje dat het wel weer stopt.
quote:yasmijn schreef op 27 november 2016 @ 17:58:

Sterkte maar weer, Yette!

Hier komt zoon zo langs, verjaardagsborrel doen. Zijn vader en partner komen ook. Maar das simpel, die wonen aan de overkant, das geen echt bezoek. Vriendin van zoon moet werken en verder wilde hij niks, alleen ouders en aanhang.Gezellig.
quote:-Kittens- schreef op 27 november 2016 @ 15:57:

O en er waren een hoop jarige familieleden hier.

[afbeelding]Heb je weer met de ballonnen lopen spelen
quote:Oudblond schreef op 27 november 2016 @ 16:46:

Dat is misschien wel waar Yette, maar toch. Waar jij al die energie vandaan haalt???!!!

Man is klaar met werken, maar heeft blijkbaar ook tijd gehad om even te Marktplaatsen. Ik schreef het gisteren al: hij heeft getroost-shopt... (GROOT, grrrrr....) spul voor zijn hobby. En hij gaat het meteen ophalen, dus ik eet alleen. En ik was al in een opperbest humeur. Nou zeg hij had toch wel even kunnen wachten tot na het eten?
quote:Inkie12345 schreef op 27 november 2016 @ 18:03:

[...]

Nou zeg hij had toch wel even kunnen wachten tot na het eten?Het is een uur rijden en verkoper was na 19 uur niet meer thuis. En man heeft geen auto, dus hij heeft de mijne nodig en die is op weekdagen met mij de hort op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven