Het Stamcafé XXV
zondag 27 november 2016 om 12:09
Ik vind 12 tot 16 uur vliegen nog te doen maar langer vind ik ook vervelend. Vorig jaar zijn we naar de Filipijnen geweest. Dit was ons reisschema:
13 uur vliegen naar Singapore
3 uur wachten
2 uur vliegen
Tussenlanding 1 uur
1,5 uur vliegen
8 uur autorit
2 uur wachten
1uur veerboot
5 uur autorit
Vre-se-lijk!! Wisten we ook niet van te voren, anders hadden we het niet gedaan. Maar eerlijk is eerlijk, vakantie was geweldig!!
3 uur wachten
2 uur vliegen
Tussenlanding 1 uur
1,5 uur vliegen
8 uur autorit
2 uur wachten
1uur veerboot
5 uur autorit
Vre-se-lijk!! Wisten we ook niet van te voren, anders hadden we het niet gedaan. Maar eerlijk is eerlijk, vakantie was geweldig!!
zondag 27 november 2016 om 12:10
quote:yette schreef op 27 november 2016 @ 10:31:
Wanten is een goede, Blondje!
Al mijn vorige handschoenen, sjaals en zelfs een jas en m'n fiets (!!!) zijn inmiddels ingepikt door mijn dochters. Ze doen dat tussen 7.30 en 8.00 - als ik nog niet helemaal wakker ben en zij weer eens te laat dreigen te komen omdat ze hun eigen spullen kwijt zijn.Dat is wel makkelijk met zonen, die plunderen alleen hun vaders kast. Misschien ooit, want het meeste is nu nog te groot. En dochter is inmiddels groter dan ik, dus die leent ook nooit iets.
Wanten is een goede, Blondje!
Al mijn vorige handschoenen, sjaals en zelfs een jas en m'n fiets (!!!) zijn inmiddels ingepikt door mijn dochters. Ze doen dat tussen 7.30 en 8.00 - als ik nog niet helemaal wakker ben en zij weer eens te laat dreigen te komen omdat ze hun eigen spullen kwijt zijn.Dat is wel makkelijk met zonen, die plunderen alleen hun vaders kast. Misschien ooit, want het meeste is nu nog te groot. En dochter is inmiddels groter dan ik, dus die leent ook nooit iets.
zondag 27 november 2016 om 12:19
quote:takkentrol schreef op 27 november 2016 @ 12:09:
Ik vind 12 tot 16 uur vliegen nog te doen maar langer vind ik ook vervelend. Vorig jaar zijn we naar de Filipijnen geweest. Dit was ons reisschema:
3 uur wachten
2 uur vliegen
Tussenlanding 1 uur
1,5 uur vliegen
8 uur autorit
2 uur wachten
1uur veerboot
5 uur autorit
Vre-se-lijk!! Wisten we ook niet van te voren, anders hadden we het niet gedaan. Maar eerlijk is eerlijk, vakantie was geweldig!!Poeh klinkt ook zwaar ja!
3 uur wachten
2 uur vliegen
Tussenlanding 1 uur
1,5 uur vliegen
8 uur autorit
2 uur wachten
1uur veerboot
5 uur autorit
Vre-se-lijk!! Wisten we ook niet van te voren, anders hadden we het niet gedaan. Maar eerlijk is eerlijk, vakantie was geweldig!!Poeh klinkt ook zwaar ja!
zondag 27 november 2016 om 13:15
quote:MissJodiF schreef op 27 november 2016 @ 13:10:
[...]
Oh, dat klinkt niet echt ingewikkeld . Ga het nog maar eens een keer proberen te maken en hopen dat het dan wel lekker wordt. Bedankt iig voor het vragen
Mijn moeder deed er altijd aromat doorheen
Dolf, wakker blijven tot minimaal 20.00 uur.
[...]
Oh, dat klinkt niet echt ingewikkeld . Ga het nog maar eens een keer proberen te maken en hopen dat het dan wel lekker wordt. Bedankt iig voor het vragen
Mijn moeder deed er altijd aromat doorheen
Dolf, wakker blijven tot minimaal 20.00 uur.
zondag 27 november 2016 om 13:17
quote:yette schreef op 27 november 2016 @ 09:38:
Iedereen welkom, gefeliciteerd, succes & sterkte!
Ik moet een verlanglijstje maken en kom al dagen niet verder dan een mapje voor m'n autopapieren Iemand hier nog een idee? Lezen kan ik niet meer, geurtjes heb ik zat.
Luisterboek
Scrapboek/materiaal / plakboek/fotoalbum?
Theepot?
Geurhangdingetje voor in de auto?
cd / dvd
theepakket / koffiepakket
iets symbolisch: http://paktuit.oxfamnovib.nl/originele-cadeaus.html
(scheur)kalender
wreck this journal
kleuren voor volwassenen
Iedereen welkom, gefeliciteerd, succes & sterkte!
Ik moet een verlanglijstje maken en kom al dagen niet verder dan een mapje voor m'n autopapieren Iemand hier nog een idee? Lezen kan ik niet meer, geurtjes heb ik zat.
Luisterboek
Scrapboek/materiaal / plakboek/fotoalbum?
Theepot?
Geurhangdingetje voor in de auto?
cd / dvd
theepakket / koffiepakket
iets symbolisch: http://paktuit.oxfamnovib.nl/originele-cadeaus.html
(scheur)kalender
wreck this journal
kleuren voor volwassenen
zondag 27 november 2016 om 13:30
quote:yette schreef op 27 november 2016 @ 11:57:
Ik vrees dat het niet gaat werken, Blond. Misschien moet ik mijn spullen minder aantrekkelijk maken. De enige muts die ze niet 'lenen' is mijn maffe, gehaakte drakenmuts.
Ik kan My Little Pony stickers en een pot roze gritterverf vragen voor over mijn fiets!
Er zijn vast wel allerlei stoffen plaatjes die je op kleding kunt naaien Disneyfiguren ofzo....
Of als je er goede muur/deur voor hebt:
Ik vrees dat het niet gaat werken, Blond. Misschien moet ik mijn spullen minder aantrekkelijk maken. De enige muts die ze niet 'lenen' is mijn maffe, gehaakte drakenmuts.
Ik kan My Little Pony stickers en een pot roze gritterverf vragen voor over mijn fiets!
Er zijn vast wel allerlei stoffen plaatjes die je op kleding kunt naaien Disneyfiguren ofzo....
Of als je er goede muur/deur voor hebt:
zondag 27 november 2016 om 13:35
Oh echt Yas? Hoekan dat dan? Sporte je veel voor je je pols brak?
Ik loop normaal gesproken zo'n keer of 4 per week een km of 5 op straf tempo en dat heb ik nu al 3 weken niet gedaan. Er zal bij mij ook wel wat zijn bij gekomen vrees ik.
Maar dat is "vers gewicht" endat ben ik ook zo weer kwijt als ik weer ga lopen
Ik loop normaal gesproken zo'n keer of 4 per week een km of 5 op straf tempo en dat heb ik nu al 3 weken niet gedaan. Er zal bij mij ook wel wat zijn bij gekomen vrees ik.
Maar dat is "vers gewicht" endat ben ik ook zo weer kwijt als ik weer ga lopen
zondag 27 november 2016 om 13:44
Sporten? Nee!
Maar ik heb veel minder beweging, ik wandel elke dag tijdens de lunchpauze, is er even niet meer bij.
Ik werk 4 uur per dag nu, want ik kan niet mijn normale taken goed uitvoeren. En laat ik eerlijk zijn, als ik smiddags thuiskom knal ik op de bank met Netflix, gevulde speculaas, chips, allemaal lekkere foute dingen
En niet te weinig.
Maar ik heb veel minder beweging, ik wandel elke dag tijdens de lunchpauze, is er even niet meer bij.
Ik werk 4 uur per dag nu, want ik kan niet mijn normale taken goed uitvoeren. En laat ik eerlijk zijn, als ik smiddags thuiskom knal ik op de bank met Netflix, gevulde speculaas, chips, allemaal lekkere foute dingen
En niet te weinig.
zondag 27 november 2016 om 14:05
quote:takkentrol schreef op 27 november 2016 @ 14:03:
Is ook lekker, feta er bij. Ik zou denk ik zelf geitenkaas nemen als ikdat in huis had
Ik heb beide gemaakt (ook ivm inhoud koelkast op dat moment) en allebei zaaalig.
http://www.notquitenigell ... /10/roast-pumpkin-recipe/
Is ook lekker, feta er bij. Ik zou denk ik zelf geitenkaas nemen als ikdat in huis had
Ik heb beide gemaakt (ook ivm inhoud koelkast op dat moment) en allebei zaaalig.
http://www.notquitenigell ... /10/roast-pumpkin-recipe/