Het Stamcafé XXV

06-11-2016 11:46 3010 berichten
Een jubileumeditie, hoeraaaaa! Eet en drink lekker, heb veel plezier, en de envelopjes mag je inleveren bij Leo (aan het tafeltje bij de deur).

Feestelijke groeten van Leo, Yas, Star en LV
Alle reacties Link kopieren
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik vind 12 tot 16 uur vliegen nog te doen maar langer vind ik ook vervelend. Vorig jaar zijn we naar de Filipijnen geweest. Dit was ons reisschema:

13 uur vliegen naar Singapore

3 uur wachten

2 uur vliegen

Tussenlanding 1 uur

1,5 uur vliegen

8 uur autorit

2 uur wachten

1uur veerboot

5 uur autorit

Vre-se-lijk!! Wisten we ook niet van te voren, anders hadden we het niet gedaan. Maar eerlijk is eerlijk, vakantie was geweldig!!
quote:yette schreef op 27 november 2016 @ 10:31:

Wanten is een goede, Blondje!

Al mijn vorige handschoenen, sjaals en zelfs een jas en m'n fiets (!!!) zijn inmiddels ingepikt door mijn dochters. Ze doen dat tussen 7.30 en 8.00 - als ik nog niet helemaal wakker ben en zij weer eens te laat dreigen te komen omdat ze hun eigen spullen kwijt zijn.Dat is wel makkelijk met zonen, die plunderen alleen hun vaders kast. Misschien ooit, want het meeste is nu nog te groot. En dochter is inmiddels groter dan ik, dus die leent ook nooit iets.
Zoiets Blond! Bloemen aan het stuur om het af te maken. En als dat niet werkt, een foto van Willem Alexander op m'n jasbeschermers
quote:takkentrol schreef op 27 november 2016 @ 12:09:

Ik vind 12 tot 16 uur vliegen nog te doen maar langer vind ik ook vervelend. Vorig jaar zijn we naar de Filipijnen geweest. Dit was ons reisschema:

13 uur vliegen naar Singapore

3 uur wachten

2 uur vliegen

Tussenlanding 1 uur

1,5 uur vliegen

8 uur autorit

2 uur wachten

1uur veerboot

5 uur autorit

Vre-se-lijk!! Wisten we ook niet van te voren, anders hadden we het niet gedaan. Maar eerlijk is eerlijk, vakantie was geweldig!!Poeh klinkt ook zwaar ja!
quote:yasmijn schreef op 27 november 2016 @ 10:15:

Jodi, gewoon peper en zout.Oh, dat klinkt niet echt ingewikkeld . Ga het nog maar eens een keer proberen te maken en hopen dat het dan wel lekker wordt. Bedankt iig voor het vragen
quote:MissJodiF schreef op 27 november 2016 @ 13:10:

[...]

Oh, dat klinkt niet echt ingewikkeld . Ga het nog maar eens een keer proberen te maken en hopen dat het dan wel lekker wordt. Bedankt iig voor het vragen

Mijn moeder deed er altijd aromat doorheen

Dolf, wakker blijven tot minimaal 20.00 uur.
quote:yette schreef op 27 november 2016 @ 09:38:

Iedereen welkom, gefeliciteerd, succes & sterkte!

Ik moet een verlanglijstje maken en kom al dagen niet verder dan een mapje voor m'n autopapieren Iemand hier nog een idee? Lezen kan ik niet meer, geurtjes heb ik zat.

Luisterboek

Scrapboek/materiaal / plakboek/fotoalbum?

Theepot?

Geurhangdingetje voor in de auto?

cd / dvd

theepakket / koffiepakket

iets symbolisch: http://paktuit.oxfamnovib.nl/originele-cadeaus.html

(scheur)kalender

wreck this journal

kleuren voor volwassenen
'middag

Naar keuze:

Gefeliciteerd!!

Welkom terug!

Beterschap!!!

Sterkte!

quote:yette schreef op 27 november 2016 @ 11:57:

Ik vrees dat het niet gaat werken, Blond. Misschien moet ik mijn spullen minder aantrekkelijk maken. De enige muts die ze niet 'lenen' is mijn maffe, gehaakte drakenmuts.

Ik kan My Little Pony stickers en een pot roze gritterverf vragen voor over mijn fiets!

Er zijn vast wel allerlei stoffen plaatjes die je op kleding kunt naaien Disneyfiguren ofzo....

Of als je er goede muur/deur voor hebt:

Hee, gegipsten en andere gewonden, hoe gaat het met jullie gewicht?

Ik vermoed dat ik flink ben aangekomen sinds ik in het gips zit. Ik wilde vanmorgen een skinny aantrekken, nou, dat werd moeilijk

Daar schoot ik 4 weken geleden nog zo in
Oh echt Yas? Hoekan dat dan? Sporte je veel voor je je pols brak?

Ik loop normaal gesproken zo'n keer of 4 per week een km of 5 op straf tempo en dat heb ik nu al 3 weken niet gedaan. Er zal bij mij ook wel wat zijn bij gekomen vrees ik.

Maar dat is "vers gewicht" endat ben ik ook zo weer kwijt als ik weer ga lopen
Je bent helemaal niet aangekomen Yas. Wie probeert er ook een skinny aan te trekken met 1 arm? Dat gaat niet
Iemand tips voor het avondeten? Ik heb de jongste dagen geen trek. Wie laat me watertanden?
Sporten? Nee!

Maar ik heb veel minder beweging, ik wandel elke dag tijdens de lunchpauze, is er even niet meer bij.

Ik werk 4 uur per dag nu, want ik kan niet mijn normale taken goed uitvoeren. En laat ik eerlijk zijn, als ik smiddags thuiskom knal ik op de bank met Netflix, gevulde speculaas, chips, allemaal lekkere foute dingen

En niet te weinig.
quote:Oudblond schreef op 27 november 2016 @ 13:40:

Je bent helemaal niet aangekomen Yas. Wie probeert er ook een skinny aan te trekken met 1 arm? Dat gaat niet
Blond, briljant!!

Eten... Uhm... Wat dacht je van groente uit de oven (pompoen, zoete aarappel, broccolie, paprika, wortel, champignon, ui, knoflook) met (gegrilde) kip?
quote:Oudblond schreef op 27 november 2016 @ 13:43:

Iemand tips voor het avondeten? Ik heb de jongste dagen geen trek. Wie laat me watertanden?Pompoen uit de oven met feta of geitenkaas (en walnoot en sesamzaadjes en chilivlokken en honing)
Goed plan Takkie. Hoef ik niet eens boodschappen te doen want alles in huis. Ik denk alleen dat ik er feta over doe. Misschien dat mijn kaasverslaving helpt om meer te eten!
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 27 november 2016 @ 14:01:

[...]

Pompoen uit de oven met feta of geitenkaas (en walnoot en sesamzaadjes en chilivlokken en honing)
Is ook lekker, feta er bij. Ik zou denk ik zelf geitenkaas nemen als ikdat in huis had
Puss wij zitten toch aardig op het zelfde spoor!
quote:takkentrol schreef op 27 november 2016 @ 14:03:

Is ook lekker, feta er bij. Ik zou denk ik zelf geitenkaas nemen als ikdat in huis had

Ik heb beide gemaakt (ook ivm inhoud koelkast op dat moment) en allebei zaaalig.

http://www.notquitenigell ... /10/roast-pumpkin-recipe/
Lekker Puss! Ik zie net dat ik nog Halloumi heb. Die ga ik er even bij grillen.
quote:takkentrol schreef op 27 november 2016 @ 14:04:

Puss wij zitten toch aardig op het zelfde spoor!

Ja, lekker winterkost.

Ik ga dat vanavond ook maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven