Napraattopic 72
zondag 27 november 2016 om 20:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 28 november 2016 om 20:30
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 november 2016 @ 20:21:
Philae, we zitten op je verhaal te wachten.
Kerst, zwavelstafjes,...ik pak er vast een zakdoek bij. ik zit niet in BGBs groepje!
Philae, we zitten op je verhaal te wachten.
Kerst, zwavelstafjes,...ik pak er vast een zakdoek bij. ik zit niet in BGBs groepje!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 28 november 2016 om 20:32
maandag 28 november 2016 om 20:33
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 28 november 2016 @ 20:23:
Zo. en ik zal wel gegumd worden op het modtopic maar ik heb er wel een klein bannetje voor over. Schijnheilig gesmiley.Jouw post is inderdaad gegumd.
Zo. en ik zal wel gegumd worden op het modtopic maar ik heb er wel een klein bannetje voor over. Schijnheilig gesmiley.Jouw post is inderdaad gegumd.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Philae2 schreef op 28 november 2016 @ 20:28:
Wat? Ik heb toch al verteld dat ik niet de megastaffer ben en dat ik Phae en Ama niet een ban heb aangenaaid. De reden voor de ban in de mail was een bericht over dubbelnicken ofzo en dat was het.Maw, de reden voor de ban zoals vermeld in het bantopic is een andere dan in je mail?
Wat? Ik heb toch al verteld dat ik niet de megastaffer ben en dat ik Phae en Ama niet een ban heb aangenaaid. De reden voor de ban in de mail was een bericht over dubbelnicken ofzo en dat was het.Maw, de reden voor de ban zoals vermeld in het bantopic is een andere dan in je mail?
Je bent zelf een theepot
maandag 28 november 2016 om 20:36
quote:charlottew88 schreef op 28 november 2016 @ 20:33:
[...]
Jouw post is inderdaad gegumd.
Maar ik ben er nog..
MissieM. Dan maar even hier omdat je het misschien nog niet gelezen hebt:
Ik vind dat je ontzettend aan het draaikonten bent. Jij gebruikt nooit om te vertellen dat je (lichamelijk) niet top voelt. Alleen maar als reactie op posts (vaak van BGB) waar je weinig niks inhoudelijks weet in te brengen maar wel even je ongenoegen wilt laten merken.
Prima. Maar doe dan niet zo schijnheilig op het modtopic.
[...]
Jouw post is inderdaad gegumd.
Maar ik ben er nog..
Ik vind dat je ontzettend aan het draaikonten bent. Jij gebruikt nooit om te vertellen dat je (lichamelijk) niet top voelt. Alleen maar als reactie op posts (vaak van BGB) waar je weinig niks inhoudelijks weet in te brengen maar wel even je ongenoegen wilt laten merken.
maandag 28 november 2016 om 20:38
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 28 november 2016 @ 20:36:
[...]
Maar ik ben er nog..
Prima. Maar doe dan niet zo schijnheilig op het modtopic.Hear hear.
[...]
Maar ik ben er nog..
Prima. Maar doe dan niet zo schijnheilig op het modtopic.Hear hear.
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
maandag 28 november 2016 om 20:44
maandag 28 november 2016 om 20:45
maandag 28 november 2016 om 20:46
maandag 28 november 2016 om 20:46
quote:Philae2 schreef op 28 november 2016 @ 20:38:
[...]
Ze zeiden dat ik had gezegd dat Ama en Phae aan het dubbelnicken waren. Wat ook niet zo is, voor de duidelijkheid.Tjonge moeten ze daar geen bewijs voor hebben of is het we vertrouwen een staffen op haar/zijn woord?
[...]
Ze zeiden dat ik had gezegd dat Ama en Phae aan het dubbelnicken waren. Wat ook niet zo is, voor de duidelijkheid.Tjonge moeten ze daar geen bewijs voor hebben of is het we vertrouwen een staffen op haar/zijn woord?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 28 november 2016 om 20:48
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 28 november 2016 @ 20:36:
[...]
Maar ik ben er nog..
[...]
Maar ik ben er nog..