Napraattopic 72

27-11-2016 20:23 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 28 november 2016 @ 20:23:

Zo. en ik zal wel gegumd worden op het modtopic maar ik heb er wel een klein bannetje voor over. Schijnheilig gesmiley. (deze is wel duidelijk toch?)
quote:Wonderfilled schreef op 28 november 2016 @ 19:04:

Die smiley betekent iets heel andersNo shit Sherlock!
Nou, vertel Philae2
Je bent zelf een theepot
Wat? Ik heb toch al verteld dat ik niet de megastaffer ben en dat ik Phae en Ama niet een ban heb aangenaaid. De reden voor de ban in de mail was een bericht over dubbelnicken ofzo en dat was het.
Maar mijn weekend was leuk hoor. Een beetje skiën, uitslapen en kerstinkopen doen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 november 2016 @ 20:21:

Philae, we zitten op je verhaal te wachten.

Kerst, zwavelstafjes,...ik pak er vast een zakdoek bij. ik zit niet in BGBs groepje!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Inkie12345 schreef op 28 november 2016 @ 20:25:

[...]

(deze is wel duidelijk toch?)Dank u

Zo. en ik zal wel gegumd worden op het modtopic maar ik heb er wel een klein bannetje voor over. Schijnheilig gesmiley.Tof van je.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Zo. en ik zal wel gegumd worden op het modtopic maar ik heb er wel een klein bannetje voor over. Schijnheilig gesmiley.Jouw post is inderdaad gegumd.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Philae2 schreef op 28 november 2016 @ 20:28:

Wat? Ik heb toch al verteld dat ik niet de megastaffer ben en dat ik Phae en Ama niet een ban heb aangenaaid. De reden voor de ban in de mail was een bericht over dubbelnicken ofzo en dat was het.Maw, de reden voor de ban zoals vermeld in het bantopic is een andere dan in je mail?
Je bent zelf een theepot
quote:feow schreef op 28 november 2016 @ 20:30:

[...]

ik zit niet in BGBs groepje!Heeft Meds je er uitgegooid ? Die denkt dat ze de doorbitch is, omdat ik haar een keer heb uitgescholden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:SuzanneSuus schreef op 28 november 2016 @ 20:33:

[...]

Maw, de reden voor de ban zoals vermeld in het bantopic is een andere dan in je mail?Ja.
quote:charlottew88 schreef op 28 november 2016 @ 20:33:

[...]

Jouw post is inderdaad gegumd.

Maar ik heb het gelezen hoor.

Duim op
Je bent zelf een theepot
quote:Philae2 schreef op 28 november 2016 @ 20:34:

[...]

Ja.Was je wel aan het dubbelnicken?
Je bent zelf een theepot
quote:charlottew88 schreef op 28 november 2016 @ 20:33:

[...]

Jouw post is inderdaad gegumd.

Maar ik ben er nog..

MissieM. Dan maar even hier omdat je het misschien nog niet gelezen hebt:

Ik vind dat je ontzettend aan het draaikonten bent. Jij gebruikt nooit om te vertellen dat je (lichamelijk) niet top voelt. Alleen maar als reactie op posts (vaak van BGB) waar je weinig niks inhoudelijks weet in te brengen maar wel even je ongenoegen wilt laten merken.

Prima. Maar doe dan niet zo schijnheilig op het modtopic.
quote:SuzanneSuus schreef op 28 november 2016 @ 20:35:

[...]

Was je wel aan het dubbelnicken?Ze zeiden dat ik had gezegd dat Ama en Phae aan het dubbelnicken waren. Wat ook niet zo is, voor de duidelijkheid.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 28 november 2016 @ 20:36:

[...]

Maar ik ben er nog..

Ik vind dat je ontzettend aan het draaikonten bent. Jij gebruikt nooit om te vertellen dat je (lichamelijk) niet top voelt. Alleen maar als reactie op posts (vaak van BGB) waar je weinig niks inhoudelijks weet in te brengen maar wel even je ongenoegen wilt laten merken.

Prima. Maar doe dan niet zo schijnheilig op het modtopic.Hear hear.
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
quote:Philae2 schreef op 28 november 2016 @ 20:38:

[...]

Ze zeiden dat ik had gezegd dat Ama en Phae aan het dubbelnicken waren. Wat ook niet zo is, voor de duidelijkheid.Raar gedoe
Je bent zelf een theepot

[...]

Maar ik ben er nog..

Gelukkig
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Zou ze het irritant vinden als ik meld dat het bovenstaande is ipv onderstaande?

ModeratorViva in "Centraal Moderatortopic"
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 november 2016 @ 19:55:

[...]

Wiens reactie vind je misselijk ? Van wie word je ziek ? Een tevreden roker is geen onruststoker.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 28 november 2016 @ 20:44:

Zou ze het irritant vinden als ik meld dat het bovenstaande is ipv onderstaande?

ModeratorViva in "Centraal Moderatortopic"Ik heb daar ook aangedacht, maar ik durfde het niet te zeggen. Ik durf zoiezo niets meer.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 28 november 2016 @ 20:44:

ModeratorViva in "Centraal Moderatortopic"Dat ligt er aan hoe je instellingen staan
quote:Philae2 schreef op 28 november 2016 @ 20:38:

[...]

Ze zeiden dat ik had gezegd dat Ama en Phae aan het dubbelnicken waren. Wat ook niet zo is, voor de duidelijkheid.Tjonge moeten ze daar geen bewijs voor hebben of is het we vertrouwen een staffen op haar/zijn woord?

[...]

Maar ik ben er nog..

Prima. Maar doe dan niet zo schijnheilig op het modtopic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven