Het Stamcafé XXV

06-11-2016 11:46 3010 berichten
Een jubileumeditie, hoeraaaaa! Eet en drink lekker, heb veel plezier, en de envelopjes mag je inleveren bij Leo (aan het tafeltje bij de deur).

Feestelijke groeten van Leo, Yas, Star en LV
quote:Oudblond schreef op 28 november 2016 @ 16:28:

Goed nieuws Ssssst! Is je andere voet helemaal genezen of is dat ook nog niet voorbij?

Yas ik hoop dat jij ook goed nieuws krijgt!Daar zou ik nu een schoen aan mogen, maar ik heb alleen een schoen met een gat. (Gesneden gat, zodat mijn teen er uit kon) Dus zolang ik rechts geen schoen aan mag kan ik nog geen schoenen gaan kopen. Dus ook links nog een verbandschoen.
Da's jammer Ssssst. Ach, straks lekker nieuwe schoenen kopen!
Alle reacties Link kopieren
Wakker blijven, wakker blijven
quote:dolfje schreef op 28 november 2016 @ 20:11:

Wakker blijven, wakker blijven
Dat helpt
quote:dolfje schreef op 28 november 2016 @ 20:27:

Dat helpt Je moet er even door, het is niet anders. Je kunt ook gaan slapen, maar dan leef je over een paar dagen nog steeds in het ritme van daar.
Ja daarom blijf ik wakker. Vind het moe zijn niet zo erg maar wil vannacht wel door kunnen slapen.
Even de kou in, wil ook wel werken Dolf. Stukje lopen of fietsen.
Dat ga ik nu niet meer doen. We kijken dadelijk de nieuwste aflevering van The walking dead en dan vind ik het wel welletjes.
Het vriest hier al 5 graden.
Yette, wat een heftig verhaal. 41 aanvallen, das echt veel. Lijkt me erg zwaar voor zoon, jou en de rest van de familie
quote:yasmijn schreef op 28 november 2016 @ 20:54:

Het vriest hier al 5 graden. Ik ging vanmiddag rond kwart voor vijf dochter ophalen bij een vriendinnetje en toen vroor het al een graad. Vind dit altijd wel lekker weer; koud maar met een zonnetje erbij. Beter dan warm en regen
Ik ben geboren in de warmte en hou daar erg van. Koud weer vind ik alleen te doen als het 'droge kou' is waar ik me tegen kan kleden. Zoals nu. Ons huis is wat dat betreft zooo fijn: ik hou van frisse lucht, heb een kamerjas aan en het raam nog open zonder verwarming aan omdat vanmiddag de zon hier echt nog warmte bracht. Zometeen gaan de ramen dicht, behalve in de slaapkamer.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:yasmijn schreef op 28 november 2016 @ 20:54:

Het vriest hier al 5 graden. Hier al 11
Koud is lekker, zolang het droog is en blijft. Gladheid vind ik zo naar, en ik ben er erg onhandig mee.

Net heerlijk staand gedoucht, dat kan een mag nu. Nu in bed voelt het heel gek om niks aan mijn voeten te hebben.
quote:sssssst schreef op 28 november 2016 @ 22:09:

Koud is lekker, zolang het droog is en blijft. Gladheid vind ik zo naar, en ik ben er erg onhandig mee.

Net heerlijk staand gedoucht, dat kan een mag nu. Nu in bed voelt het heel gek om niks aan mijn voeten te hebben.Wat fijn dat dat weer kan!
Life is short. Eat dessert first.
quote:sssssst schreef op 28 november 2016 @ 22:09:

Net heerlijk staand gedoucht, dat kan een mag nu. Nu in bed voelt het heel gek om niks aan mijn voeten te hebben.Wat fijn zeg!
Ssst, douchen zoals het hoort, heerlijk! Fijn dat het gestaag vooruit gaat en op naar die nieuwe schoenen :-)

Yasmijn, hopelijk voor jou ook positief nieuws morgen.

Tak, ik werd al moe van jouw planning en ik mankeer niets aan mijn arm

Dolfje, hopelijk slaap je vannacht lekker door

Yette, blijven hangen in verdriet heeft weinig zin, dat ben ik met je eens en zo probeer ik zelf ook te leven. Maar als je dan man en paard noemt schrik ik wel van het aantal aanvallen en de heftigheid. Ik ken epilepsie wel van nabij, maar niet met deze ernst. Hopelijk volgen er weer een paar rustige dagen.

Ik sla ongetwijfeld een paar stamgasten over maar ik moet zo naar bed. De wekker moet wat eerder want ik zal flink moeten krabben morgenochtend. Ik heb geen hekel aan kou maar zou vanwege dat krabben wel een garage willen hebben
Nog even terug met een voor Hunniebunnie.
Mogguh,

Ik zit in de wachtkamer. Op hoop van zegen.

Brr wat misselijk koud is het.
quote:yasmijn schreef op 29 november 2016 @ 07:56:

Mogguh,

Ik zit in de wachtkamer. Op hoop van zegen.

Brr wat misselijk koud is het.Dat is vroeg. Ik hoop dat je snel geholpen wordt en dat alles goed is.
Ook goedemorgen, Yas Sterkte!
Goedemorgen. Ik duim ook Yasmijn! En ga maar even krabben
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Gips is eraf. Heb nu een spalk die ik er ook af kan doen want ik mag bewegen in water. Dus vanavond eerst in een warm lang bad!
Oh heerlijk Yas! Fijn!

Goed geslapen zonder gips Sssst?

Fijne dag iedereen! t is hééél koud buiten maar op kantoor is het gelukkig warm. Maar er is nog geen koffie...
The owls are not what they seem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven