Theehuis
zondag 4 januari 2009 om 20:33
quote:Star schreef op 04 januari 2009 @ 20:09:
2 eetlepels olijfoloe
Zout en peper
500 gram gehakt (lams of runder)
1 ui
1 grote wortel/peen
2 tenen knoflook
1 - 2 eetlepels Worcestershire saus
1 eetlepel tomatenpuree
Rozemarijn, takje
250 ml rode wijn
300 ml bouillon
1 kg aardappelen
50 gram boter
2 eigeel
Geraspte kaas (ik doe alles met Parmezaan)
180 graden oven, ongeveer 20 minuten.
Moet je er dan ook nog iets mee doen?
(als in: in stukjes hakken, eerst het een en dan pas het ander?)
2 eetlepels olijfoloe
Zout en peper
500 gram gehakt (lams of runder)
1 ui
1 grote wortel/peen
2 tenen knoflook
1 - 2 eetlepels Worcestershire saus
1 eetlepel tomatenpuree
Rozemarijn, takje
250 ml rode wijn
300 ml bouillon
1 kg aardappelen
50 gram boter
2 eigeel
Geraspte kaas (ik doe alles met Parmezaan)
180 graden oven, ongeveer 20 minuten.
Moet je er dan ook nog iets mee doen?
(als in: in stukjes hakken, eerst het een en dan pas het ander?)
Peas on earth!
zondag 4 januari 2009 om 20:35
Oh, Erwtje, dapper hoor, afspreken!
Moet morgen ook werken, geen zin. Nog geen idee hoe ik straks school en werk moet gaan combineren. Baas staat er wel een beetje op dat ik meer ga werken (wilde ik zelf ook, maar kan niet ivm school) en ik moet mijn week nog zien om te gooien. Dinsdag school en dan dus niet werken.
Zit wel een beetje in een dip. Auto stuk, geen geld, veel minder inkomsten door Eowmansbaangezeik, meer kosten door KDV (wordt een stuk duurder voor ons in 2009) meer kosten door IBG terugbetalen (ik moet vanaf nu ook gaan betalen), meer kosten door reiskosten naar school, enzovoorts..
Maar diploma niet halen is gewoon geen optie, wachten ook niet. En daarbij komt dat Eowmans baan nu gewoon kuttijden heeft, deze hele week werken van 6.00 tot 8.00....
Bah.
Moet morgen ook werken, geen zin. Nog geen idee hoe ik straks school en werk moet gaan combineren. Baas staat er wel een beetje op dat ik meer ga werken (wilde ik zelf ook, maar kan niet ivm school) en ik moet mijn week nog zien om te gooien. Dinsdag school en dan dus niet werken.
Zit wel een beetje in een dip. Auto stuk, geen geld, veel minder inkomsten door Eowmansbaangezeik, meer kosten door KDV (wordt een stuk duurder voor ons in 2009) meer kosten door IBG terugbetalen (ik moet vanaf nu ook gaan betalen), meer kosten door reiskosten naar school, enzovoorts..
Maar diploma niet halen is gewoon geen optie, wachten ook niet. En daarbij komt dat Eowmans baan nu gewoon kuttijden heeft, deze hele week werken van 6.00 tot 8.00....
Bah.
zondag 4 januari 2009 om 20:38

zondag 4 januari 2009 om 20:45
Nee Erwtje, het is óf dit óf geen werk. 2 dagen per week werkt hij de hele dag, op een andere vestiging. Maar ze hadden persé iemand nodig voor deze uren. Op zich niet zo erg, maar het is wel erg lastig met mijn werk, kan niet meer voor 8.30 beginnen en dat is een probleem.
Ik moet nu nog tot eind van schooljaar, maar zijn maar een paar vakken/lessen dus niet zoveel werk. En dan volgend jaar een heel schooljaar deeltijd, maar dan moet ik dus wél een baan van minimaal 20 uur hebben. Of vrijwilligerswerk van minimaal 20 uur, anders mag ik de opleiding niet in deeltijd doen.
Ik moet nu nog tot eind van schooljaar, maar zijn maar een paar vakken/lessen dus niet zoveel werk. En dan volgend jaar een heel schooljaar deeltijd, maar dan moet ik dus wél een baan van minimaal 20 uur hebben. Of vrijwilligerswerk van minimaal 20 uur, anders mag ik de opleiding niet in deeltijd doen.
zondag 4 januari 2009 om 20:46
quote:Star schreef op 04 januari 2009 @ 20:45:
Pfffff Eow, dat is ook allemaal niet niks natuurlijk.
Kan me je bleeeghbah gevoel goed voorstellen.
Ja, gewoon gehakt endezo rulbakken en alles erbij. En van onderste ingr. puree maken.Ik zou zo alles doorelkaar geflikkerd hebben. 't Was dat ik '2 eidooiers' zag en dacht 'mmm das raar erdoorheen'
Pfffff Eow, dat is ook allemaal niet niks natuurlijk.
Kan me je bleeeghbah gevoel goed voorstellen.
Ja, gewoon gehakt endezo rulbakken en alles erbij. En van onderste ingr. puree maken.Ik zou zo alles doorelkaar geflikkerd hebben. 't Was dat ik '2 eidooiers' zag en dacht 'mmm das raar erdoorheen'
Peas on earth!
zondag 4 januari 2009 om 20:54
Ow Inad, nog niet gereageerd op Chico verhaal. Erg jammer dat ie zomaar verdwijnt. In Chicoland gebleven dus denk je? Heb je moeder/zus al gebeld? Zo zielig voor Chica
GRex doet vooral lastig, brutaal en scheld heel veel. Ik zit echt sterk te overwegen om een ander nummer te nemen maar dat kan ik eigenlijk niet maken vind ik. Hoewel hij eigenlijk ook niet kan maken wat hij doet, maar goed
GRex doet vooral lastig, brutaal en scheld heel veel. Ik zit echt sterk te overwegen om een ander nummer te nemen maar dat kan ik eigenlijk niet maken vind ik. Hoewel hij eigenlijk ook niet kan maken wat hij doet, maar goed
zondag 4 januari 2009 om 21:05
Meiden, ik ga weer afscheid nemen van jullie. Vakantie zit er weer op en dan te weinig tijd om bij te lezen hier en te reageren. Meld me weer in NS...
Wat ik nog wel gelezen heb is arme Eow, wat een drukte en toestanden. Je kan niet nog 1 jaartje wachten met je opleiding? He tklinkt allemaal zo veel, druk en slecht te combineren. Ik hoop komt tijd komt raad, want meestal komt voor alles een oplossing. Succes
Gefeliciteerd Erwt met je 1 jarige verkering, leuk en grappig die herinneringen.
Inad wat naar van chicoman...blijft gek en raar dat het zo gaat...
Voor de rest iedereen zwaai!
Vish al eens je verwarming ontlucht (ren nu heel hard weg omdat dit waarschijnlijk de sufste opmerking allertijden is)
Wat ik nog wel gelezen heb is arme Eow, wat een drukte en toestanden. Je kan niet nog 1 jaartje wachten met je opleiding? He tklinkt allemaal zo veel, druk en slecht te combineren. Ik hoop komt tijd komt raad, want meestal komt voor alles een oplossing. Succes
Gefeliciteerd Erwt met je 1 jarige verkering, leuk en grappig die herinneringen.
Inad wat naar van chicoman...blijft gek en raar dat het zo gaat...
Voor de rest iedereen zwaai!
Vish al eens je verwarming ontlucht (ren nu heel hard weg omdat dit waarschijnlijk de sufste opmerking allertijden is)