Napraattopic 72
zondag 27 november 2016 om 20:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 29 november 2016 om 13:15
Ik weet niet om welk(e) bericht(en) het gaat, maar 15 jaar binnen de lijntjes kleuren betekent natuurlijk niet dat ze vandaag niet opgepast en op de man gereageerd zou kunnen hebben.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
dinsdag 29 november 2016 om 13:16
dinsdag 29 november 2016 om 13:18
quote:Goede-Fee schreef op 29 november 2016 @ 13:12:
Weet je waar Thee voor gebant is dan? Of is dat nog ergens te herleiden in een topic?De mod heeft een post van haar gegumd op de pijler psyche zag ik net. Wat Thee daar heeft gepost weet ik niet.
Weet je waar Thee voor gebant is dan? Of is dat nog ergens te herleiden in een topic?De mod heeft een post van haar gegumd op de pijler psyche zag ik net. Wat Thee daar heeft gepost weet ik niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 29 november 2016 om 13:32
quote:yasmijn schreef op 29 november 2016 @ 13:04:
thee heeft een ban van 24 uur ivm ongepast en op de man.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Thee! Die altijd uiterst correct is en blijft en al meer dan 15 jaar binnen de lijntjes kleurt
Er is dus weer gestaft en de mod van dienst kijkt nergens naar, alleen naar de staf.
Echt
Thee een ban, ongelofelijk,,,,
Ik heb die post ook niet gezien, maar ben het met jouw conclusie wel eens.
thee heeft een ban van 24 uur ivm ongepast en op de man.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Thee! Die altijd uiterst correct is en blijft en al meer dan 15 jaar binnen de lijntjes kleurt
Er is dus weer gestaft en de mod van dienst kijkt nergens naar, alleen naar de staf.
Echt
Thee een ban, ongelofelijk,,,,
Ik heb die post ook niet gezien, maar ben het met jouw conclusie wel eens.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
dinsdag 29 november 2016 om 13:53
quote:yasmijn schreef op 29 november 2016 @ 13:37:
[...]
Plus 1.
Het was idd iets met ene Marco appte ze me net.
Hartstikke fijn, ik schreef al dat ik helemaal niet weet wat ze -vandaag- geschreven heeft.
Dat zij ook, zoals iedereen wel eens, over de schreef gaat/is gegaan (al dan niet openlijk) zie ik als gewoon menselijk. Er hoeft niet meteen van uitgegaan te worden dat ze nooit iets fout doet, omdat ze dat, naar jouw mening, nooit gedaan heeft. En dat de mod dus wel fout zal zitten.
[...]
Plus 1.
Het was idd iets met ene Marco appte ze me net.
Hartstikke fijn, ik schreef al dat ik helemaal niet weet wat ze -vandaag- geschreven heeft.
Dat zij ook, zoals iedereen wel eens, over de schreef gaat/is gegaan (al dan niet openlijk) zie ik als gewoon menselijk. Er hoeft niet meteen van uitgegaan te worden dat ze nooit iets fout doet, omdat ze dat, naar jouw mening, nooit gedaan heeft. En dat de mod dus wel fout zal zitten.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
dinsdag 29 november 2016 om 14:40
quote:Inkie12345 schreef op 29 november 2016 @ 13:16:
[...]
Jij hebt net nahaar geschreven in het nare eerste bloot ervaring topic. Dus jij zal weten wat ze geschreven heeft
Ik ging er net lezen en zag dat ze gewist was.Ze wees hem op zijn gedrag naar zijn vrouw zoals hij in andere topics schreef. . Zonder te quoten .
[...]
Jij hebt net nahaar geschreven in het nare eerste bloot ervaring topic. Dus jij zal weten wat ze geschreven heeft
Ik ging er net lezen en zag dat ze gewist was.Ze wees hem op zijn gedrag naar zijn vrouw zoals hij in andere topics schreef. . Zonder te quoten .
geneet van 't laeve
dinsdag 29 november 2016 om 15:00
quote:Cookielyon schreef op 29 november 2016 @ 14:54:
[IMG]http://i67.tinypic.com/1z1ye5w.jpg[/IMG]
[IMG]http://i68.tinypic.com/34t8hvn.jpg[/IMG] Wat grappig!
[IMG]http://i67.tinypic.com/1z1ye5w.jpg[/IMG]
[IMG]http://i68.tinypic.com/34t8hvn.jpg[/IMG] Wat grappig!