Napraattopic 72

27-11-2016 20:23 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Cookielyon schreef op 29 november 2016 @ 16:31:

[...]

Vervelend vind ik het. Want dat stond er niet alleen.Daar ben je mee akkoord gegaan.
Je hoeft toch niet gelijk op anoniem te gaan?
Ze is al op anoniem.
Alle reacties Link kopieren
Wie, Cookie? Waarom?
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 29 november 2016 @ 16:52:

Wie, Cookie? Waarom?Omdat ze in de Viva stond.
Wie had er nou laatst iets over het steeds op anoniem gaan van forummers? Ik ben het met diegene eens.

Verder: Al zolang het forum gebruikt worden de topics gebruikt voor het blad. Of word je benaderd door Viva voor een artikel.
quote:Philae2 schreef op 29 november 2016 @ 16:53:

[...]

Omdat ze in de Viva stond.

Nee, hier op de site.

En als ze volgende week er weer op/instaat, dan weer op anoniem?

Een hoop gemiep. Je weet dat die kans erin zit. En als je dat niet wilt, schrijf dan niet wat je niet echt kwijt wilt in het openbaar.
quote:yasmijn schreef op 29 november 2016 @ 16:54:

[...]

Nee, hier op de site.

En als ze volgende week er weer op/instaat, dan weer op anoniem?

Een hoop gemiep. Je weet dat die kans erin zit. En als je dat niet wilt, schrijf dan niet wat je niet echt kwijt wilt in het openbaar.Ook in het blad. Zie de foto's van haar.
quote:Philae2 schreef op 29 november 2016 @ 16:57:

[...]

Ook in het blad. Zie de foto's van haar.Risico van hier posten, zodra het hier staat, is het jouw eigendom niet meer.
De mails van Philae zijn verdwenen. Uhuh.
De Bermuda driehoek bestaat echt
quote:Philae2 schreef op 29 november 2016 @ 16:59:

De Bermuda driehoek bestaat echt Sanoma zit tegenwoordig bij CERN in het gebouw, wist je dat niet?
quote:Star schreef op 29 november 2016 @ 17:00:

[...]

Sanoma zit tegenwoordig bij CERN in het gebouw, wist je dat niet?Nee?
Dan stuur je ze toch nog een keer? Best raar want je zegt zelf dat je mailcontact met ze hebt gehad
De Mod heeft ze niet ontvangen. Phil heeft ze naar de CM gestuurd. Ik heb laatst weken op antwoord zitten wachten. De mail was verdwenen....
quote:S-Meds schreef op 29 november 2016 @ 17:02:

Dan stuur je ze toch nog een keer? Best raar want je zegt zelf dat je mailcontact met ze hebt gehadNee toch? Volgens mij in het weekend gemaild, maar geen antwoord. Van de CM niet zo raar, want die werkt alleen weekdagen volgens mij.
quote:Star schreef op 29 november 2016 @ 17:06:

[...]

Nee toch? Volgens mij in het weekend gemaild, maar geen antwoord. Van de CM niet zo raar, want die werkt alleen weekdagen volgens mij.Ze heeft een maildiscussie gehad met de mots dit weekend zegt ze. dus die mailwisseling kan niet weg zijn. Dan hebben ze het niet doorgestuurd naar de CM. je kan trouwens ook rechtstreeks mailen met de CM
Mss heeft Wonderfilled een idee Meds.
quote:Phaedra_ schreef op 29 november 2016 @ 17:05:

De Mod heeft ze niet ontvangen. Phil heeft ze naar de CM gestuurd. Ik heb laatst weken op antwoord zitten wachten. De mail was verdwenen....Ik krijg keurig antwoord van ze, behalve als ze zeggen dat ze geen zin meer hebben in de discussie
quote:Loca_Loca schreef op 29 november 2016 @ 17:09:

Mss heeft Wonderfilled een idee Meds.?
quote:S-Meds schreef op 29 november 2016 @ 17:09:

[...]

Ik krijg keurig antwoord van ze, behalve als ze zeggen dat ze geen zin meer hebben in de discussieMaar jij bent vast een voorkeursforummer.
quote:S-Meds schreef op 29 november 2016 @ 17:09:

[...]

Ik krijg keurig antwoord van ze, behalve als ze zeggen dat ze geen zin meer hebben in de discussieRechtstreeks naar CM is beter, mails van modteam zijn nietszeggend.
quote:S-Meds schreef op 29 november 2016 @ 17:10:

[...]

?Oh sorry! Ik haal twee forummers door elkaar.
quote:yasmijn schreef op 29 november 2016 @ 17:10:

[...]

Rechtstreeks naar CM is beter, mails van modteam zijn nietszeggend.Van de CM ook.
quote:Phaedra_ schreef op 29 november 2016 @ 17:10:

[...]

Maar jij bent vast een voorkeursforummer.Ja, uiteraard. Ze geven mij graag voorrang als er rare bans moeten worden uitgedeeld

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven