Napraattopic 72
zondag 27 november 2016 om 20:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 29 november 2016 om 16:54
quote:Philae2 schreef op 29 november 2016 @ 16:53:
[...]
Omdat ze in de Viva stond.
Nee, hier op de site.
En als ze volgende week er weer op/instaat, dan weer op anoniem?
Een hoop gemiep. Je weet dat die kans erin zit. En als je dat niet wilt, schrijf dan niet wat je niet echt kwijt wilt in het openbaar.
[...]
Omdat ze in de Viva stond.
Nee, hier op de site.
Een hoop gemiep. Je weet dat die kans erin zit. En als je dat niet wilt, schrijf dan niet wat je niet echt kwijt wilt in het openbaar.
dinsdag 29 november 2016 om 16:57
quote:yasmijn schreef op 29 november 2016 @ 16:54:
[...]
Nee, hier op de site.
Een hoop gemiep. Je weet dat die kans erin zit. En als je dat niet wilt, schrijf dan niet wat je niet echt kwijt wilt in het openbaar.Ook in het blad. Zie de foto's van haar.
[...]
Nee, hier op de site.
Een hoop gemiep. Je weet dat die kans erin zit. En als je dat niet wilt, schrijf dan niet wat je niet echt kwijt wilt in het openbaar.Ook in het blad. Zie de foto's van haar.
dinsdag 29 november 2016 om 17:06
dinsdag 29 november 2016 om 17:09
quote:Star schreef op 29 november 2016 @ 17:06:
[...]
Nee toch? Volgens mij in het weekend gemaild, maar geen antwoord. Van de CM niet zo raar, want die werkt alleen weekdagen volgens mij.Ze heeft een maildiscussie gehad met de mots dit weekend zegt ze. dus die mailwisseling kan niet weg zijn. Dan hebben ze het niet doorgestuurd naar de CM. je kan trouwens ook rechtstreeks mailen met de CM
[...]
Nee toch? Volgens mij in het weekend gemaild, maar geen antwoord. Van de CM niet zo raar, want die werkt alleen weekdagen volgens mij.Ze heeft een maildiscussie gehad met de mots dit weekend zegt ze. dus die mailwisseling kan niet weg zijn. Dan hebben ze het niet doorgestuurd naar de CM. je kan trouwens ook rechtstreeks mailen met de CM
dinsdag 29 november 2016 om 17:09