Ongeplande zwangerschap

29-11-2016 16:24 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik lees wel vaker mee maar heb nooit iets zelf geplaatst. Deze keer weet ik me echt geen raad. Ik ben 23jaar en moeder van twee kinderen. Ik heb geen relatie en heb wel iemand leren kennen. We wilden elkaar beter leren kennen. Maar ik heb het idee dat hij bindingsangst heeft. Wat het nogal lastig maakt. En nu hebben we ook geen contact meer. Ik geef hem de ruimte, want ik ben echt super gek op hem. En hoop dat hij toch weer zelf terug komt zoals normaal. Maar van het één kwam het ander een paar weekjes terug, Ook hebben wij gemeenschap gehad en zat ik gewoon aan de pil. Nu blijk ik zwanger te zijn en weet ik me echt geen raad. Eigenlijk ben ik geen voorstander van abortus. Maar in deze situatie weet ik echt niet wat ik moet doen. (Hij weet er nog niet van, weet het zelf pas sinds vandaag).
Geen condoom gebruikt?
En die andere twee kinderen ook zo door de pil heen gekregen??
Nooit gehoord van een condoom ofzo?
quote:papi-chulo schreef op 29 november 2016 @ 16:27:

Geen condoom gebruikt?Nee want we hebben vooraf beide getest op soa's. En ik slik de pil duss leek me voldoende
Mooi begin van elkaar beter leren kennen zo'n zwangerschap.
Pil dus een keer vergeten?

En die andere twee zijn ook op die manier ontstaan?
Mevrouw vraagt om raad, geen oordeel van het Viva tribunaal.
quote:Lieke200919 schreef op 29 november 2016 @ 16:29:

[...]

Nee want we hebben vooraf beide getest op soa's. En ik slik de pil duss leek me voldoendeMaar je hebt al twee kinderen. Dan weet je wel van de hoed en de rand. Waarom dan toch geen condoom gebruiken? Ik begrijp het niet.
Kan je een derde kind erbij hebben in je eentje?
Werk je?
quote:Yakatani schreef op 29 november 2016 @ 16:31:

Mevrouw vraagt om raad, geen oordeel van het Viva tribunaal.Raad? Er zijn maar twee smaken.
quote:OldWood schreef op 29 november 2016 @ 16:30:

Pil dus een keer vergeten?

En die andere twee zijn ook op die manier ontstaan?Nee, zij waren gepland.
Hoe oud zijn jouw kindjes?
Je bent jong, hebt al 2 kindjes en bent nu ongepland zwanger van iemand met wie je toekomst uiterst onzeker is.

Ik zou toch echt aan mn 2 kinderen denken in dit geval en waarschijnlijk toch voor een abortus kiezen.

Sterkte!
https://fiom.nl/

Sowieso zou ik het hem wel vertellen, dan kunnen jullie samen tot een beslissing komen. Hij zal eerst schrikken, dus zijn eerste reactie op dit nieuws kan fel zijn.
Vertel het hem
Vertel het hem z.s.m. en bepaal voor jezelf of je nog een derde kind erbij wilt. Zo nee... dan abortus of voor adoptie.. en zo ja houden. + gratis tip voor in het vervolg: pil + condoom. Graag gedaan

Mevrouw vraagt om raad, geen oordeel van het Viva tribunaal.En jij, ga jij ook raad geven of ga je zitten miepen?

Mevrouw vraagt om raad, geen oordeel van het Viva tribunaal.

Gelukkig geef jij zeer behulpzaam advies.

TO, zou je dit 3e kind ook kunnen verzorgen en onderhouden? Ik zou er in ieder geval vanuit gaan dat deze relatie niet lang zal duren...
'Eigenlijk geen voorstander van abortus' niet echt een goede reden he.. Hoe sta je ervoor qua woning en financiën? Is de vader van de andere 2 in beeld, co- ouderschap?

Ik zou voorzichtiger zijn geweest als ik net een nieuwe relatie had, 2kids, en zo jong zou zijn
quote:Lieke200919 schreef op 29 november 2016 @ 16:33:

[...]

Nee, zij waren gepland.Dan zou ik maar snel gaan bedenken wat je wil gaan doen en overleggen met je vriend.
Oke laten we ervan uitgaan dat deze relatie niet blijvend is. Kun jij de zorg voor een derde kindje erbij hebben? Financieel, en heb je de ruimte etc?
quote:Star schreef op 29 november 2016 @ 16:33:

Kan je een derde kind erbij hebben in je eentje?Waar twee kinderen kunnen eten, kunnen er drie eten. Maar wil ik het kindje evt zonder vader op laten groeien? (Weet zijn reactie nog niet). Vader van de andere twee(ling) heb ik heel sterk contact, doen heel veel samen, sinterklaas kerst enzo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven