Napraattopic 72
zondag 27 november 2016 om 20:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 29 november 2016 om 17:11
quote:S-Meds schreef op 29 november 2016 @ 17:09:
[...]
Ze heeft een maildiscussie gehad met de mots dit weekend zegt ze. dus die mailwisseling kan niet weg zijn. Dan hebben ze het niet doorgestuurd naar de CM. je kan trouwens ook rechtstreeks mailen met de CMVaag allemaal. Ik zou alle emailadressen die ik heb gebruiken. Kom maar met bewijs van wat ik gezegd zou hebben.
[...]
Ze heeft een maildiscussie gehad met de mots dit weekend zegt ze. dus die mailwisseling kan niet weg zijn. Dan hebben ze het niet doorgestuurd naar de CM. je kan trouwens ook rechtstreeks mailen met de CMVaag allemaal. Ik zou alle emailadressen die ik heb gebruiken. Kom maar met bewijs van wat ik gezegd zou hebben.
dinsdag 29 november 2016 om 17:13
quote:Bambi schreef op 29 november 2016 @ 16:19:
[...]
Als ik Philae was zou ik woest zijn en het modteam bestoken met mails.
Eerlijk, zolang dit niet gerectificeerd wordt bekijk je iemand toch met een schuin oog (en da's in mijn geval snel al want ik loens een beetje als ik moe ben. )
Dat moet toch niet kunnen? Ga de barricades op, Philae! Hop! Bijt van je af.
Zijn ze helemaal mal.Moet je maar net zin in hebben.
[...]
Als ik Philae was zou ik woest zijn en het modteam bestoken met mails.
Eerlijk, zolang dit niet gerectificeerd wordt bekijk je iemand toch met een schuin oog (en da's in mijn geval snel al want ik loens een beetje als ik moe ben. )
Dat moet toch niet kunnen? Ga de barricades op, Philae! Hop! Bijt van je af.
Zijn ze helemaal mal.Moet je maar net zin in hebben.
dinsdag 29 november 2016 om 17:15
quote:Phaedra_ schreef op 29 november 2016 @ 17:11:
De vorige CM was wel in staat tot communicatie trouwens.
Eens.
Al heeft zij ook wel eens regels erbij verzonnen die niet op papier stonden.
De vorige CM was wel in staat tot communicatie trouwens.
Eens.
Al heeft zij ook wel eens regels erbij verzonnen die niet op papier stonden.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 29 november 2016 om 17:26
quote:Ttass30 schreef op 29 november 2016 @ 17:25:
Ben ik de enige die gewoon netjes antwoord krijgt van de CM. Ik heb wel eens een vette discussie met haar gehad ze bleef netjes antwoorden.Ik denk dat ze heel veel mails op een dag krijgen en dat daar nogal eens iets misloopt. Beetje geluk hebben dus.
Ben ik de enige die gewoon netjes antwoord krijgt van de CM. Ik heb wel eens een vette discussie met haar gehad ze bleef netjes antwoorden.Ik denk dat ze heel veel mails op een dag krijgen en dat daar nogal eens iets misloopt. Beetje geluk hebben dus.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 29 november 2016 om 17:27
dinsdag 29 november 2016 om 17:42
Ben ik de enige die gewoon netjes antwoord krijgt van de CM. Ik heb wel eens een vette discussie met haar gehad ze bleef netjes antwoorden.Nee hoor, er zijn d'r meer.
Ben ik de enige die gewoon netjes antwoord krijgt van de CM. Ik heb wel eens een vette discussie met haar gehad ze bleef netjes antwoorden.Nee hoor, er zijn d'r meer.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
dinsdag 29 november 2016 om 17:44
quote:yasmijn schreef op 29 november 2016 @ 16:54:
[...]
Nee, hier op de site.
En als ze volgende week er weer op/instaat, dan weer op anoniem?
Een hoop gemiep. Je weet dat die kans erin zit. En als je dat niet wilt, schrijf dan niet wat je niet echt kwijt wilt in het openbaar.
1+,
is het btw wat nieuws dat de tekst ballonen achter de topic's allemaal grijs zijn
[...]
Nee, hier op de site.
En als ze volgende week er weer op/instaat, dan weer op anoniem?
Een hoop gemiep. Je weet dat die kans erin zit. En als je dat niet wilt, schrijf dan niet wat je niet echt kwijt wilt in het openbaar.
1+,
is het btw wat nieuws dat de tekst ballonen achter de topic's allemaal grijs zijn
Relax we're all crazy, it's not a competition
dinsdag 29 november 2016 om 17:53
quote:YellowDiamond schreef op 29 november 2016 @ 17:47:
[...]
Ik krijg meestal wel netjes antwoord,soms een nietszeggend antwoord waar ik niks mee kan maar toch..
Antwoord is antwoord.
Nou, de huidige (denk ik) mod heeft uiteindelijk na veel heen en weer gemail, besloten dat mijn perma opgeheven werd.
Wat mijn laatste mailcontact betreft, die eindigde na de nodige één-tweetjesde in 0-0, ofwel we deelden elkaars mening niet.
[...]
Ik krijg meestal wel netjes antwoord,soms een nietszeggend antwoord waar ik niks mee kan maar toch..
Antwoord is antwoord.
Nou, de huidige (denk ik) mod heeft uiteindelijk na veel heen en weer gemail, besloten dat mijn perma opgeheven werd.
Wat mijn laatste mailcontact betreft, die eindigde na de nodige één-tweetjesde in 0-0, ofwel we deelden elkaars mening niet.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
dinsdag 29 november 2016 om 17:53
Ben ik de enige die gewoon netjes antwoord krijgt van de CM. Ik heb wel eens een vette discussie met haar gehad ze bleef netjes antwoorden.
Idem hier.
Met al mijn ban's en waarschuwingen had ik gelijk antwoord van de Mod op mijn vele mails.
Zonder resultaat, maar tsja, tis een andere verhaal.
Ben ik de enige die gewoon netjes antwoord krijgt van de CM. Ik heb wel eens een vette discussie met haar gehad ze bleef netjes antwoorden.
Idem hier.
Met al mijn ban's en waarschuwingen had ik gelijk antwoord van de Mod op mijn vele mails.
Zonder resultaat, maar tsja, tis een andere verhaal.