de vivaforumvrouw als supervrouw / moeder?
zondag 4 januari 2009 om 21:12
Ik vind het altijd zo grappig om te lezen. Wanneer je wat rondneust op het forum moet de vivaforumvrouw wel een rolmodel van de samenleving zijn. Eten wordt altijd bereid met verse producten, kinderen eten enorm verantwoord, seks hebben ze toch minstens 3x per week, en dan ook nog van die stomende seks, want hee, voor minder doet de vivaforumvrouw het niet, sbs6-kijkers zijn klootjesvolk (is klootjesvolk?) enz enz.
Zucht. Dan doe ik het niet best. Afgelopen week 4x patat of pannekoeken gegeten met mijn zoon van 2, seks op het moment wel veel vaker omdat we graag een tweede kindje willen, shownieuws kijk ik in bed vaak nog even ik vind sommige knorr wereldgerechten heerlijk.
Dit soort dingen zal ik niet snel deponeren in daarvoor bestemde topics. Daarstraks wel iets opgeschreven in het topic op kinderen over wanneer ze chips en patat mogen, die van mij mag dat dus vaker dan bij de meeste anderen.
Zucht... Daar gaat mijn ambitie om een supervrouw te worden;-)
Zucht. Dan doe ik het niet best. Afgelopen week 4x patat of pannekoeken gegeten met mijn zoon van 2, seks op het moment wel veel vaker omdat we graag een tweede kindje willen, shownieuws kijk ik in bed vaak nog even ik vind sommige knorr wereldgerechten heerlijk.
Dit soort dingen zal ik niet snel deponeren in daarvoor bestemde topics. Daarstraks wel iets opgeschreven in het topic op kinderen over wanneer ze chips en patat mogen, die van mij mag dat dus vaker dan bij de meeste anderen.
Zucht... Daar gaat mijn ambitie om een supervrouw te worden;-)
zondag 4 januari 2009 om 22:58
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 januari 2009 @ 22:48:
OF je hebt tijd om te neuken OF je hebt tijd om spruitjes schoon te maken . Simpeler kan ik het niet uitleggen .Of je koopt schoongemaakte spruitjes. Vérs en tijd over
OF je hebt tijd om te neuken OF je hebt tijd om spruitjes schoon te maken . Simpeler kan ik het niet uitleggen .Of je koopt schoongemaakte spruitjes. Vérs en tijd over
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.

zondag 4 januari 2009 om 23:12
quote:HoiPippiLangkous schreef op 04 januari 2009 @ 22:57:
[...]
Als je dat opschrijft dan weet je toch dat het niet erger kan?
Precies.
En wat moet een man dan voelen? Een soort zaaddonor ? Normaal heeft het vrouwtje niet zo veel zin , maar nu er een "beeb" moet komen wil ze ineens wel Klussen. Voor het eggie dan he.
*rilt*
Godzijdank neuk ik gewoon altijd, beebs maken of geen beebs maken, een gezonde relatie is ook een gezond seksleven.
[...]
Als je dat opschrijft dan weet je toch dat het niet erger kan?
Precies.
En wat moet een man dan voelen? Een soort zaaddonor ? Normaal heeft het vrouwtje niet zo veel zin , maar nu er een "beeb" moet komen wil ze ineens wel Klussen. Voor het eggie dan he.
*rilt*
Godzijdank neuk ik gewoon altijd, beebs maken of geen beebs maken, een gezonde relatie is ook een gezond seksleven.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
zondag 4 januari 2009 om 23:16
quote:borodini schreef op 04 januari 2009 @ 23:12:
Waar staat dat zij normaal niet zoveel zin heeft? Misschien heeft híj wel zoiets van, soit, dan moet het maar.
Beertje kortzichtig, dit.
Waar staat dat zij normaal niet zoveel zin heeft? Misschien heeft híj wel zoiets van, soit, dan moet het maar.
zondag 4 januari 2009 om 23:18
quote:loomii schreef op 04 januari 2009 @ 23:16:
[...]
Okay, of hij heeft niet zoveel zin.
En dan heb ik het nog niet eens over die poster persoonlijk, maar ik lees en hoor het heel vaak in mijn omgeving. Dat er na 1 kindje niet zoveel geneukt meer wordt, maar zodra no2 op de proppen moet komen er ineens wel weer regelmatig geneukt wordt.
persoonlijk kan ik daar gelukkig niet inkomen. Het is altijd lekker. Kindjes maken of geen kindjes maken als doel
[...]
Okay, of hij heeft niet zoveel zin.
En dan heb ik het nog niet eens over die poster persoonlijk, maar ik lees en hoor het heel vaak in mijn omgeving. Dat er na 1 kindje niet zoveel geneukt meer wordt, maar zodra no2 op de proppen moet komen er ineens wel weer regelmatig geneukt wordt.
persoonlijk kan ik daar gelukkig niet inkomen. Het is altijd lekker. Kindjes maken of geen kindjes maken als doel

zondag 4 januari 2009 om 23:21
zondag 4 januari 2009 om 23:24
quote:HoiPippiLangkous schreef op 04 januari 2009 @ 23:21:
[...]
Waarom zou je neuken als je er niks aan vindt?
Duh, voor een beeb
Maar dan is het geen neuken meer, maar Klussen. En ga je voor het Eggie. Als je je Ei hebt. Daarna wacht je op je NOD (niet ongesteldheids dag ) of ben je bang dat de Red Devils komen.
Als je wacht op je NOD heb je ineens allerlei vage klachtn aan je ( . ) ( . ) - heeft lang geduurd voor ik doorhad dat het borsten waren - en geen trek in koffie meer.
Komen de Red Devils toch nog, dan zucht je eens diep en ga je met je hubbie voor de voglende ronde klussen.
( god pip, jij leert me een hoop bij de afgelopen dagen )
[...]
Waarom zou je neuken als je er niks aan vindt?
Duh, voor een beeb
Maar dan is het geen neuken meer, maar Klussen. En ga je voor het Eggie. Als je je Ei hebt. Daarna wacht je op je NOD (niet ongesteldheids dag ) of ben je bang dat de Red Devils komen.
Als je wacht op je NOD heb je ineens allerlei vage klachtn aan je ( . ) ( . ) - heeft lang geduurd voor ik doorhad dat het borsten waren - en geen trek in koffie meer.
Komen de Red Devils toch nog, dan zucht je eens diep en ga je met je hubbie voor de voglende ronde klussen.
( god pip, jij leert me een hoop bij de afgelopen dagen )
zondag 4 januari 2009 om 23:25
Ik kook heerlijk en gezond, sex wel eens wat meer en wat minder maar gelukkig is het altijd voor de lekker, ik kan ook best leuk huishaten en heb een walgelijke tv-smaak. Oh en tijd om al die andere zaken in orde te maken omdat een totaal gebrek aan studiemotivatie en nog maar 2 vakken tijd zat overlaten om energie in die andere zaken te steken. Dat bureau van rolmodellen zal bij mij ook wel niet aanbellen.