Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ik vind het gewoon naar dat hij met de ex is. Niet jaloers op het feit dat wij die tijd samen hadden kunnen doorbrengen.

Ik ben gewoon bang dat er iets gebeurd, zoenen, sex geen idee wat. Zoals eerder vermeld heb ik relaties gehad waarbij diegene ineens met ex sex had gehad.

Ja ik zie moeder woensdag weer.

Wat naar zeg Xenia dat je nog steeds niets van je moeder hebt gehoord. Is het geen optie om dan maar zelf te bellen?
Truste allemaal, mijn ogen vallen dicht, ik lees jullie laatste berichten morgen wel terug.
Slaap lekker Pop en Mozz!
Nee, ik bel zelf niet in dit geval. Ik heb nl. echt nix fout gedaan (en als ik dat wel had gedaan, dan had ik dat wel toegegeven). Ik verwacht excuus van zijn kant en dat komt er wel, want mn moeder is al 2 kinderen kwijt en zal een derde niet toestaan (en als ze dat wel doet, dan is dat haar verlies). Tja, ben hard hierin, moet ook wel.

Maar had je diezelfde angst ook toen zij daar nog woonde?
Ik moet ook richting bed, sorry! alweer veel te laat!

Wacht nog ff op je antwoord, WM en dan ga ik tukken
Ik kan me voorstellen dat je er hard in wordt. Jij hebt zeker niets fouts gedaan! Ik hoop dat je snel wat hoort van je stiefvader en je moeder.

Want dit is echt geen fijne situatie!

Ja toen had ik die angst ook al.....

Ik weet dat ik hier mee zal moeten dealen. Want ze zijn vrienden dus helemaal uit zijn leven zal ze niet gaan....... en dat wist ik al vanaf bijna het begin.......
Ik ga toch maar afsluiten..om 6 uur gaat de wekker weer..

Trusten allemaal!
Ga lekker slapen Xenia, je geeft me al zoveel raad. Dank je wel. Ik heb er echt heel veel aan......
Sorry WM, morgen dan maar weer!

die ex zal er altijd blijven, laat je niet leiden door je verleden en je oude angsten. Blijf bij jezelf en VM, hij heeft je tot nu toe - ondanks zijn moeilijke situate - nog geen enkele aanleiding tot twijfel of achterdocht gegeven, hou je daaraan vast!

Werkse allemaal weer!

X
Truste Indi!
Ja dat heeft hij ook helemaal niet. Het is ook echt mijn probleem.

Ik heb gewoon een aantal essentiele dingen die moeten veranderen in mijn leven. Mijn onzekerheid, mijn swinging moods. Maar ja, hoe verander je die. Het is geen knopje die je zomaar om kan zetten!

Werkse allemaal morgen en bedankt weer allemaal.

Slaap lekker!
V. was vandaag niet lekker, hoofdpijn en misselijk, dus vandaag niks afgesproken, na gesprek van gister voel ik me er rustiger in staan, gewoon op het gemakje verder, waar we gebleven waren, maar nu weet ik iig wel de reden van hem, dat hij na vorige relatie z'n hele gevoel nog niet goed kan geven, en dat rustig aan, voor nu het beste werkt...en daar heb ik vrede mee, go with the flow, maar van elkaar weten dat we elkaar leuk vinden...

Truste allemaal!...
Goedemorgen y'all!

Ligt er bij jullie ook zoveel sneeuw? Wowie

De eerste volledige werkweek van 2009 is weer begonnen (en wie heeft er vrij ?....juist).

Een dikke knuffel voor iedereen hiero. Weer goed aan de praat geweest gister lees ik. Wat een gedoe weer. Hopelijk heeft iedereen wel goed kunnen slapen.

Vandaag de kerstboom aftuigen, kapster komt langs, eigenlijk nog even naar de nieuwe dirigent langs en kwou nog een stuk gaan lopen (maar ben bang dat ik uitglij hiero).

x
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Goedemorgen!

Ik heb zeer zeker niet vrij, haha. Onderweg wel lekker genoten van de sneeuw

Lekker weekend gehad. afgelopen zaterdag een bezichtiging van een huisje gehad, daarna wat gesport en verder heerlijk gerelaxt.

Gisteren onverwachts naar de winterefteling geweest. We waren uiteindelijk met een aardig grote groep en de sfeer zat er goed in

Iedereen het weekend goed doorgekomen? (heb de 10 pagina's sinds laatste bezoek niet geheel door kunnen lezen )
Goedemorgen!

Hier ligt helemaal geen sneeuw :(

Lekker vrij Ingel? Ik half. Opdrachtgever belde vanmorgen, moet wat dingetjes doorlezen en verbeteren. En van mezelf moet ik mijn admini toch maar es ordenen voordat de werkdrukte weer begint.

WM, zo'n knopje kun je inderdaad niet zomaar omzetten, helaas.

Dat gaat heel langzaam. Wat al scheelt is als je weet 'ik heb weer zo'n bui', als je het van jezelf herkent hoef je er iets minder over te piekeren, lijkt me.

Tefal, fijn dat je goed gevoel hebt over V. Geeft weer rust in je hoofd.
Sneeuw?! Hier is het bewolkt met wat lichte neerslag..

Kan je een handje geven Ing, ben zelfs nog tot woensdag vrij.....whoehoeee!!....
Winterefteling, wat leuk Prikvlieg! Ik wil ook!
Goedemorgen

Wat is er veel geschreven zeg !

Interessant ga t zo eens ff rustig terug lezen allemaal.

Sneeuw , heerlijk zeg , word er helemaal blij van...
Aaaaag, mijn broertje belde net. Zomaar.

We spreken elkaar niet zo heel veel, maar wel goede verstandhouding. Zo lief, vroeg hoe m'n vakantie was, en gepraat over PD (hij kent PD ook want ze bleken huisgenoten te zijn geweest!) en over relaties (hij woont samen) en de voordelen en nadelen ervan... Soms snap ik niet waarom we elkaar niet vaker spreken. Hebben afgesproken dat we binnenkort eens samen wat leuks gaan doen. Mijn goede voornemen: zorgen dat dat er van komt
Goedemorgen. Wat gezellig Mozza, met je broertje. Ik heb dat ook zo, mijn broertje woont in het buitenland en we spreken elkaar soms maanden niet. En dan gaan we, zoals afgelopen weekend, naar Disney samen, met de kindjes, en dan denk ik weer, wat is het toch een leuke man! Zo eentje wil ik nog wel eens ontmoeten...

Datum prikken jij, lekker samen gaan eten ofzo! Familie is belangrijk.

Andere meisjes, ook goedemorgen natuurlijk! Kusjekroel voor iedereen die het nodig heeft!
Goedemiddag!

Ik heb wat last van uitstelgedrag vandaag! Ik ben veel te laat uit bed gerold (kan slapen een verslaving zijn??;) ) en moet nog even opruimen en dan aan de slag met rapporten! Heldhaftig voornemen, maar ben dus al n tijdje aan het lanterfanten...
Tussen de bedrijven door alles ff door gespit.. te weinig tijd om er op te reageren.. Moet naar mijn werk ..

ik verlang naar mijn daggie vrij woensdag.. maar ok die is al weer volgepland.

LRM heeft mij uitgenodigd om samen een hapje te gaan eten onder t mom *elkaar beter leren kennen* Lief en leuk !

Wel zin in om dat a.s weekend te doen, lekker een weekendje vrij van werk..

Geniet van de sneeuw all
quote:pop1980 schreef op 05 januari 2009 @ 13:53:

Goedemiddag!

Ik heb wat last van uitstelgedrag vandaag! Ik ben veel te laat uit bed gerold (kan slapen een verslaving zijn??;) ) en moet nog even opruimen en dan aan de slag met rapporten! Heldhaftig voornemen, maar ben dus al n tijdje aan het lanterfanten...

Idem hier!

(met als enige wijziging: rapporten=scripts)
Ah, Mozz.... ik heb inmidels mijn huis opgeruimd, een paar smsje gestuurd, mn hyves bijgewerkt, mn zus even hallo gezegd, die komt zo nog thee drinken...

Nu nog afwassen en rapporten....

Hoe bedoel je 'uitstelgedrag'?

Misschien kan jij nu wel een datum prikken en leuke activiteit kiezen voor iets leuks met je broertje. Doe je tenminste iets nuttigs met je uitstelactiviteiten!! ;-P

Enne, hier geen sneeuw hoor!

Vleer, gezellig, samen eten met LRM
Ha pop, alweer goed bezig zo te zien

Inmiddels heb ik 2 wassen gedaan, de scripts uitgeprint (jaja, al heel wat, nu dus nog lezen) en ben aan het kloten met mijn mail. Hij heeft heel veel mailtjes op te halen, maar blijft ergens hangen, krijg dus niks binnen en hij blijft maar ratelen... Zeer onhandig.

Klinkt leuk Vleer, ben benieuwd of het je bevalt, dat beter leren kennen

Ik wil ook sneeuw! (maar de zon schijnt wel gelukkig)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven