Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ik weet het hoor Miran, dat je het goed met me voor hebt en je weet ook dat ik juist ook dit soort meningen kan waarderen, dat helpt mij relativeren!

Je weet hoeveel pijn het me heeft gedaan en dat ik net mijn leventje weer een beetje op de rit had. En dat wil ik ook vooral zo houden. Ben er van de zomer bijna aan onderdoor gegaan, dus weet hoe gevaarlijk het voor mij is om dit contact weer aan te gaan en te behouden.

Op dit moment is er alleen totaal geen sprake van dat wij gaan proberen iets op te bouwen.
Ok lieverd

slaap er lekker een nachtje over....en nog een.....

en wellicht dat je dan denkt. wat heeft het voor zin, dat contact houden

dikke knuffel voor jou !

en ik sluip dan toch maar richting bedje...

truste allemaal ! (f)
We hebben nu dingen uitgepraat, wat fijn was. En de vraag is nu of ik hem weer ga toelaten in mijn leventje en in welke mate.
Maar als je dat zou doen LM en het gaat mis..dan ben je eigenlijk weer terug bij af en word je weer gekwetst..al die pijn en dat verdriet..vind je het dat wel waard???

En toch begrijp ik heel goed dat je het wel zou doen...

Loslaten is echt zooooo moeilijk...
ik geloof er niet in,

vrienden blijven met exen...

hooguit als je allebei weer een ander hebt of als het gevoel echt over is, maar dat is bij LM nog lang niet het geval.

Het is beremoeilijk, dat zeker!
Gek is dat he LM, het is bijna alsof je op je bek WILT gaan, om jezelf er op een keiharde manier van te overtuigen dat het echt niet gaat.

Andere situatie, maar bij mijn 7jr ex dacht ik ook: betrapte ik hem maar eens op heterdaad ofzo, dan zou het tenminste echt duidelijk zijn dat het een eikel is. Juist die halve dingen, vermoedens en onaffe gedachten maken dat je gevoel geen keus wil maken. Ik voelde al heel lang dat ik niet happy was, maar ik had een schop onder mijn kont nodig om in te zien dat het echt niet ging. (die schop kwam uiteindelijk in de vorm van recht in mijn gezicht liegen terwijl ik wist dat 'ie dat stond te doen)
Miran, dat ga ik zeker doen, dont worry

Slaap lekker!

Indi, klopt helemaal, maar met hem zou ik het gevoel hebben dat ik spijt zou krijgen als ik het niet zou doen...

Maar nogmaals, hij zit duizenden en duizenden kilometers hier vandaan, dus fantaseren over een relatie nu is zinloos...

Ja helaas ben ik geen held in loslaten... ben geloof ik nummer 1 loser op dit gebied
Ach..Lm dan kan ik je de hand schudden...
Mozz, ja zo is het wel.... dat je bijna op je bek wilt gaan om je er dan maar op die manier van te overtuigen dat het echt echt echt niet gaat... helaas is dit alleen al wel eens gebeurd, en hoe kwaad ik ook ben geweest, nog hou ik een zwak voor hem. Het gevoel is er nog steeds, al is het wel anders dan voorheen.

Ik ga er nog maar eens een nachtje over slapen...

Geen fijn einde dus van jouw relatie, Mozz, moeilijk hoor!! Anderzijds wist je dus al een tijd dat het niet goed ging tussen julllie, nu alleen nog een reden vinden om er definitief een punt achter te zetten...
ik ook !!

heb het toch ook nu 10 maanden lang niet gekunt met TM...dat "niet helemaal" loslaten...geloven en hopen op beter....

tja verliefdheid......pff...truste lieve ladies !
quote:Indi schreef op 04 januari 2009 @ 22:29:

Ach..Lm dan kan ik je de hand schudden...
quote:Miranda01 schreef op 04 januari 2009 @ 22:31:

ik ook !!

heb het toch ook nu 10 maanden lang niet gekunt met TM...dat "niet helemaal" loslaten...geloven en hopen op beter....

tja verliefdheid......pff...truste lieve ladies !Tja wat de liefde al niet teweegbrengt hè?!
Ik denk wel dat je je heel erg sterk zal voelen als je tegen FBM gaat zeggen, sorry maar ik kan het niet, vrienden blijven, zomaar contact houden, er is teveel gebeurd, ik doe het niet meer. Misschien opent dat zijn ogen eens ?

Of....misschien bloedt het vanzelf wel weer dood, dat contact, maar ik ben bang dat hij contact blijft houden en zo dat lijntje open houdt, hij niet helemaal eerlijk is toch... en dan zit je volgend jaar nog in deze situatie. Dat zou zo zonde zijn...
Liefde is een moeilijk iets soms, soms is het makkelijk.

Ik lees jullie discussie wel mee, vindt het moeilijk om te reageren.....
Hou er maar over op...

De liefde is echt moeilijk soms..

En dan ben ik echt, echt nog een groentje op liefdesgebied. Mijn ex was mijn eerste en enige liefde..dus was staat me nog te wachten
Miran, ik snap precies wat je bedoelt. Het contact had ik compleet afgebroken na de zomer en toen voelde ik me ook sterk (uiteraard met af en toe mijn zwakke momenten)

Maar FBM is iemand die van geen ophouden weet, en elke keer zal proberen met mij in contact te komen, zoals hij nu ook weer heeft gedaan. Hij kan mij ook niet met rust laten, en dat maakt het ook nog eens extra moeilijk.

Ben het absoluut met je eens dat ik niet over een jaar nog steeds in deze situatie wil zitten. Waste of time...

WM, geeft niet hoor, dat je niet reageert... hoop dat alles goed met je gaat!
Ladies, ik ga even onder de douche en dan mijn bedje in. Moet het allemaal even laten bezinken. Lief in elk geval dat jullie naar mijn verhaal wilde luisteren en erop reageren!! Heb ik veel aan.

Spreek jullie morgen weer!

Liefs!
Slaap lekker LiefMeisje, ik hoop dat je een helder hoofdje hebt morgenochtend!
Dank je wel! Hoop het ook!
Ja hoor het gaat wel goed Heb gewoon erge last van ups en downs. Maar ook dat is al bekend!

Ik hoop dat jij heel sterk uit deze situatie komt LM. Ik denk dat het voor jou wel het beste is om FBM uit je systeem te halen. Dat je alles kan verwerken, want dan pas sta je open voor een nieuwe liefde! Iemand die wel helemaal voor je gaat. Want dan zal alles veel gemakkelijker gaan, de liefde.
quote:liefmeisje2 schreef op 04 januari 2009 @ 22:31:

Geen fijn einde dus van jouw relatie, Mozz, moeilijk hoor!! Anderzijds wist je dus al een tijd dat het niet goed ging tussen julllie, nu alleen nog een reden vinden om er definitief een punt achter te zetten...

Precies, moest gewoon een duidelijke reden hebben, omdat ik het anders niet kon.

En liefde tja... iedereen zoekt ernaar en wil het, maar als we het hebben blijkt het alleen maar lastig en verwarrend. Op enkele uitzonderingen na misschien.

Slaap lekker LM, laat het allemaal maar lekker kalmeren in je hoofd.
Slaap lekker, LM!

Ik moet ook naar bed..maar ben nog niet moe..

Hoest WM?
Hoi lieverds,

Net R er uitgegooid :-) even snel bijgelezen (geen klein klusje dus) en moet zo richting bed...zal moeilijk zijn morgenochtend..

Heerlijk uitgewaaid vanmiddag, daarna aan de warme choco en thuis bij mij aan de wijn en hapjes en dvd. Was gezellig, koetjes en kalfjes, niets diepgaands (wel even prima eigenlijk).

Jeetje. LM, wat een verhaal met die FBM...denk dat je de F nog maar extra groot moet maken...want sorry hoor, ik vind hem echt een eikel om je zo aan het lijntje te houden. Nu jou een gevoel geven dat er nog openingen zijn, terwijl hij je die opening in real life had moeten tonen. Wees sterk en laat los, geen contact meer. wedden dat je je na het 1e verdriet apetrots voelt en de wereld weer aankunt? Hij is al je emoties niet waard..als hij echt om je gegeven had, had ie alles laten vallen om jou te zien...

Mozz: toch goed dus dat jullie het afsluitende gespek hebben gehad? Hoop dat jullie uiteindelijk toch nog vrienden blijven, maar dat zal er wel inzitten.

Nou het was een beetje LM dagje he :-)

Voor iedereen die ik nu vergeet: sorry! hoop dat t goed gaat verder met jullie!

Miran: hoe was je avondje uit nou (incl. alle dirty details!)? :-)

Tot morgen!

Liefs X
Had ik nou een cadeautje gekregen? Wat zit erin dan?
Ha Xen, fijn dat je even een lekker ondiep dagje had vandaag.

Ja, gesprek was goed. Heeft mij wel rust in mijn hoofd gebracht. En we zien wel qua vrienden zijn hoe het loopt.

Ik ben moe, maar heb nog geen zin om in bed te gaan liggen. Is er nog wat leuks op tv?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven