Napraattopic 72
zondag 27 november 2016 om 20:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 29 november 2016 om 22:26
quote:ThunderassMan schreef op 29 november 2016 @ 22:16:
[...]
Duh?
'Mama?'
-'Ja'dochterlief?'
"Mag ik je toestemming om op Viva een Topic te openen?"
-'Tuurlijk, Lieverd'
*gaat achter pc zitten*
-'Wat moet je nick worden?'
'bLackdEath4eveR'
- 'en de topictitel?'
"Help, ik heb gezien dat mijn moeder het met de buurman deed."
Ik zie het niet gebeuren. Zo zag ik het ook voor me.
[...]
Duh?
'Mama?'
-'Ja'dochterlief?'
"Mag ik je toestemming om op Viva een Topic te openen?"
-'Tuurlijk, Lieverd'
*gaat achter pc zitten*
-'Wat moet je nick worden?'
'bLackdEath4eveR'
- 'en de topictitel?'
"Help, ik heb gezien dat mijn moeder het met de buurman deed."
Ik zie het niet gebeuren. Zo zag ik het ook voor me.
dinsdag 29 november 2016 om 22:48
quote:newimprovedkitty schreef op 29 november 2016 @ 22:38:
nou, ik zie voor viva een gat in de markt..
een pijler voor minderjarigen , een spin-off zeg maar.
wie kan dit melden op de geheime pijler?He?! Geheime wat? We zijn hier niet op Zwaiestein en de mods zijn niet Harry Potter en Hermelin. Hahaha
nou, ik zie voor viva een gat in de markt..
een pijler voor minderjarigen , een spin-off zeg maar.
wie kan dit melden op de geheime pijler?He?! Geheime wat? We zijn hier niet op Zwaiestein en de mods zijn niet Harry Potter en Hermelin. Hahaha
dinsdag 29 november 2016 om 23:11
quote:Ikhierhuh schreef op 29 november 2016 @ 22:48:
[...]
He?! Geheime wat? We zijn hier niet op Zwaiestein en de mods zijn niet Harry Potter en Hermelin. HahahaPijler 9 3/4 bestaat nog steeds hoor. Erewoord.
[...]
He?! Geheime wat? We zijn hier niet op Zwaiestein en de mods zijn niet Harry Potter en Hermelin. HahahaPijler 9 3/4 bestaat nog steeds hoor. Erewoord.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 30 november 2016 om 01:33
quote:feow schreef op 29 november 2016 @ 23:11:
[...]
Pijler 9 3/4 bestaat nog steeds hoor. Erewoord.Ik heb je gestaft. Je brengt de geheime wereld achter Viva in gevaar zo. Zeker als je ook nog van plan bent om te verklappen op welke drie topics je achter elkaar moet klikken om er te komen.
[...]
Pijler 9 3/4 bestaat nog steeds hoor. Erewoord.Ik heb je gestaft. Je brengt de geheime wereld achter Viva in gevaar zo. Zeker als je ook nog van plan bent om te verklappen op welke drie topics je achter elkaar moet klikken om er te komen.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
woensdag 30 november 2016 om 13:24
Nog even met dank voor de tip wat ik met een pompoen kan doen en de houdbaarheid.
Gisteren heerlijk gegeten en ik heb nog wat stukken over.
De tips voor het invriezen leveren ook veel plezier. Ik koop nu dus meer vers en vries kleine hoeveelheden in die ik dan gebruik binnen de termijn. Gember, pepertjes, vruchtensap in kleine porties.
Moest het teveel aan gedroogde kruiden weg mikken op een aantal uitzonderingen na.
Ben alleen nog bezig om zelf een aantal soorten te kweken die ook lekker zijn.
Ik heb gisteren trouwens een mug dood gemaakt. Waar kan die vandaan komen? EDIT: mug in winter
Ik geloof bijna zeker dat ik die tip hier heb gehad. Pompoen was lekker met peer, knoflook, pittig uitje, gember en een bepaald soort aardappel die lijkt op de zoete. Ik had weinig tijd en toch vers gekookt. Had spontaan geen zin meer in snacks.
Gisteren heerlijk gegeten en ik heb nog wat stukken over.
De tips voor het invriezen leveren ook veel plezier. Ik koop nu dus meer vers en vries kleine hoeveelheden in die ik dan gebruik binnen de termijn. Gember, pepertjes, vruchtensap in kleine porties.
Moest het teveel aan gedroogde kruiden weg mikken op een aantal uitzonderingen na.
Ben alleen nog bezig om zelf een aantal soorten te kweken die ook lekker zijn.
Ik heb gisteren trouwens een mug dood gemaakt. Waar kan die vandaan komen? EDIT: mug in winter
Ik geloof bijna zeker dat ik die tip hier heb gehad. Pompoen was lekker met peer, knoflook, pittig uitje, gember en een bepaald soort aardappel die lijkt op de zoete. Ik had weinig tijd en toch vers gekookt. Had spontaan geen zin meer in snacks.
woensdag 30 november 2016 om 18:59
Ik wil het topic niet verpesten met mijn mening, en ik heb trouwens ook bijna nooit een mening over kleding omdat ik echt heel erg vind dat mensen zelf maar moeten weten waar ze hun naaktheid mee willen bedekken, maar nu moet ik toch echt even ventileren hoor.
Cathelyne in "zoek nickelson jas look-a-like"
Wat ter wereld is er in iemand gevaren als ie er zelfs voor wil betalen om erbij te lopen als een Michelinmannetje in een KOMO-zak??? Wat een vreselijke, verschrikkelijke jas! Echt, ik liep nog liever in mijn blote kont, ja ook bij 45 graden vorst, dan dat ik dit monster aan moest trekken!
Zo, ik ben weer uitgeventileerd.
Wat ter wereld is er in iemand gevaren als ie er zelfs voor wil betalen om erbij te lopen als een Michelinmannetje in een KOMO-zak??? Wat een vreselijke, verschrikkelijke jas! Echt, ik liep nog liever in mijn blote kont, ja ook bij 45 graden vorst, dan dat ik dit monster aan moest trekken!
woensdag 30 november 2016 om 19:07
quote:Lady_Voldemort schreef op 30 november 2016 @ 18:59:
Ik wil het topic niet verpesten met mijn mening, en ik heb trouwens ook bijna nooit een mening over kleding omdat ik echt heel erg vind dat mensen zelf maar moeten weten waar ze hun naaktheid mee willen bedekken, maar nu moet ik toch echt even ventileren hoor.
Maar je hebt wel gelijk.
Maar je hebt wel gelijk.
woensdag 30 november 2016 om 19:14
quote:Lady_Voldemort schreef op 30 november 2016 @ 18:59:
Zo, ik ben weer uitgeventileerd.Mijn arme ogen had ik de link maar niet aangeklikt
Zo, ik ben weer uitgeventileerd.Mijn arme ogen had ik de link maar niet aangeklikt
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 30 november 2016 om 19:15