Napraattopic 72
zondag 27 november 2016 om 20:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 29 november 2016 om 21:51
quote:sssssst schreef op 29 november 2016 @ 21:41:
[...]
Dat straffen van een minderjarige vind ik altijd zo flauw. Prima als ze zien te trillen of trekken oid, maar soms lees ik hier een in een in triest verhaal en dan moet zo'n topic ook weg. Dan heeft zo'n kind eindelijk de moed gevonden en dat mag gaan weer niet.
Ik trad ze altijd aan te zeggen dat ze 16 zijn als de vraag komt hoe oud ze zijn.Er is voor alles een tijd en een plaats. Kindertelefoon, bijvoorbeeld. En die zullen ook wel chats en fora hebben, denk ik ?
[...]
Dat straffen van een minderjarige vind ik altijd zo flauw. Prima als ze zien te trillen of trekken oid, maar soms lees ik hier een in een in triest verhaal en dan moet zo'n topic ook weg. Dan heeft zo'n kind eindelijk de moed gevonden en dat mag gaan weer niet.
Ik trad ze altijd aan te zeggen dat ze 16 zijn als de vraag komt hoe oud ze zijn.Er is voor alles een tijd en een plaats. Kindertelefoon, bijvoorbeeld. En die zullen ook wel chats en fora hebben, denk ik ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 29 november 2016 om 21:58
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 november 2016 @ 21:51:
[...]
Er is voor alles een tijd en een plaats. Kindertelefoon, bijvoorbeeld. En die zullen ook wel chats en fora hebben, denk ik ?Jammer dat zo'n tina-forum er niet meer is. Denk ik, met de juiste moderators daar zou zoiets best een 'veilige' haven voor kinderen kunnen zijn.
[...]
Er is voor alles een tijd en een plaats. Kindertelefoon, bijvoorbeeld. En die zullen ook wel chats en fora hebben, denk ik ?Jammer dat zo'n tina-forum er niet meer is. Denk ik, met de juiste moderators daar zou zoiets best een 'veilige' haven voor kinderen kunnen zijn.
dinsdag 29 november 2016 om 22:02
Leeftijdsgrens
1. Deelnemers onder de 16 jaar dienen toestemming te hebben van zijn/haar ouders of zijn/haar wettelijke vertegenwoordiger voor het deelnemen aan Viva.nl onder toepasselijkheid van de Algemene Voorwaarden. Viva.nl aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid indien dit niet het geval blijkt te zijn. 2. Viva.nl behoudt zich het recht voor om deelnemers onder de 16 jaar van deelname uit te sluiten en/of hun materiaal te verwijderen van Viva.nl indien zij niet op verzoek kunnen aantonen dat zij de vereiste toestemming hebben gekregen.
Dit staat in de voorwaarden over de leeftijd. Toch gek dan dat al die topics direct verdwijnen.
1. Deelnemers onder de 16 jaar dienen toestemming te hebben van zijn/haar ouders of zijn/haar wettelijke vertegenwoordiger voor het deelnemen aan Viva.nl onder toepasselijkheid van de Algemene Voorwaarden. Viva.nl aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid indien dit niet het geval blijkt te zijn. 2. Viva.nl behoudt zich het recht voor om deelnemers onder de 16 jaar van deelname uit te sluiten en/of hun materiaal te verwijderen van Viva.nl indien zij niet op verzoek kunnen aantonen dat zij de vereiste toestemming hebben gekregen.
Dit staat in de voorwaarden over de leeftijd. Toch gek dan dat al die topics direct verdwijnen.
dinsdag 29 november 2016 om 22:03
quote:sssssst schreef op 29 november 2016 @ 22:02:
Leeftijdsgrens
Dit staat in de voorwaarden over de leeftijd. Toch gek dan dat al die topics direct verdwijnen.Want?
Leeftijdsgrens
Dit staat in de voorwaarden over de leeftijd. Toch gek dan dat al die topics direct verdwijnen.Want?
dinsdag 29 november 2016 om 22:09
quote:Phaedra_ schreef op 29 november 2016 @ 22:05:
[...]
Hoe weet je nou dat de voorwaarden niet nageleefd worden?
Soms is zo'n topic binnen een kwartier weg. Dan heeft zo'n topicstarter geen kans gehad om ouderlijke toestemming te regelen.
En dan staat er in het mooie topic altijd 'minderjarige TO'. Maar vanaf zestien zou het wel moeten mogen en dan ben je ook nog minderjarig.
[...]
Hoe weet je nou dat de voorwaarden niet nageleefd worden?
Soms is zo'n topic binnen een kwartier weg. Dan heeft zo'n topicstarter geen kans gehad om ouderlijke toestemming te regelen.
En dan staat er in het mooie topic altijd 'minderjarige TO'. Maar vanaf zestien zou het wel moeten mogen en dan ben je ook nog minderjarig.
dinsdag 29 november 2016 om 22:11
quote:sssssst schreef op 29 november 2016 @ 22:03:
Dan moeten óf de voorwaarden aangepast óf moeten de voorwaarden door Viva worden nageleefd.Ik ben het met je eens dat regels en uitvoering daarvan nogal van elkaar verschillen.
Dan moeten óf de voorwaarden aangepast óf moeten de voorwaarden door Viva worden nageleefd.Ik ben het met je eens dat regels en uitvoering daarvan nogal van elkaar verschillen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 29 november 2016 om 22:16
quote:sssssst schreef op 29 november 2016 @ 22:09:
[...]
Dat hoort vooraf al geregeld te zijn.
Maar dan nog, van mij mogen ze alles onder de 18 gewoon verbieden.
[...]
Dat hoort vooraf al geregeld te zijn.
Maar dan nog, van mij mogen ze alles onder de 18 gewoon verbieden.
dinsdag 29 november 2016 om 22:16
quote:sssssst schreef op 29 november 2016 @ 22:02:
Leeftijdsgrens
Duh?
'Mama?'
-'Ja'dochterlief?'
"Mag ik je toestemming om op Viva een Topic te openen?"
-'Tuurlijk, Lieverd'
*gaat achter pc zitten*
-'Wat moet je nick worden?'
'bLackdEath4eveR'
- 'en de topictitel?'
"Help, ik heb gezien dat mijn moeder het met de buurman deed."
Ik zie het niet gebeuren.
Leeftijdsgrens
Duh?
'Mama?'
-'Ja'dochterlief?'
"Mag ik je toestemming om op Viva een Topic te openen?"
-'Tuurlijk, Lieverd'
*gaat achter pc zitten*
-'Wat moet je nick worden?'
'bLackdEath4eveR'
- 'en de topictitel?'
"Help, ik heb gezien dat mijn moeder het met de buurman deed."
Ik zie het niet gebeuren.