Napraattopic 72

27-11-2016 20:23 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:charlottew88 schreef op 30 november 2016 @ 19:15:

[...]

Blinden?Denk petjes, mannentasjes en air max.
quote:Phaedra_ schreef op 30 november 2016 @ 19:20:

[...]

Denk petjes, mannentasjes en air max.Oooh dan weet ik genoeg
quote:Lady_Voldemort schreef op 30 november 2016 @ 18:59:

Ik wil het topic niet verpesten met mijn mening, en ik heb trouwens ook bijna nooit een mening over kleding omdat ik echt heel erg vind dat mensen zelf maar moeten weten waar ze hun naaktheid mee willen bedekken, maar nu moet ik toch echt even ventileren hoor.

Cathelyne in "zoek nickelson jas look-a-like"

Wat ter wereld is er in iemand gevaren als ie er zelfs voor wil betalen om erbij te lopen als een Michelinmannetje in een KOMO-zak??? Wat een vreselijke, verschrikkelijke jas! Echt, ik liep nog liever in mijn blote kont, ja ook bij 45 graden vorst, dan dat ik dit monster aan moest trekken!

Zo, ik ben weer uitgeventileerd.En wat nog het ergst is, zie maar eens een leuke jas te vinden voor kinderen tussen het glimmende plastic geweld.
quote:Amaqanda schreef op 30 november 2016 @ 19:43:

[...]

En wat nog het ergst is, zie maar eens een leuke jas te vinden voor kinderen tussen het glimmende plastic geweld.Inderdaad.

[...]

En wat nog het ergst is, zie maar eens een leuke jas te vinden voor kinderen tussen het glimmende plastic geweld.Bijna niet te doen. Gelukkig valt het kind inmiddels in de herenmaten en staan er op Large wel jassen zonder plastic.

[...]

En wat nog het ergst is, zie maar eens een leuke jas te vinden voor kinderen tussen het glimmende plastic geweld.Ik vond voor mezelf ook geen jas die niet op een dekbed lijkt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 30 november 2016 @ 19:51:

[...]

Ik vond voor mezelf ook geen jas die niet op een dekbed lijkt.Heb jij een vuilniszak als dekbed?
quote:Philae2 schreef op 30 november 2016 @ 19:53:

[...]

Heb jij een vuilniszak als dekbed? Natuurlijk, jij niet dan? Zo'n doorstikte met pluimen er in.
quote:Oudblond schreef op 30 november 2016 @ 19:55:

[...]

Natuurlijk, jij niet dan? Zo'n doorstikte met pluimen er in.Nee ik heb een elandenhuid als dekbed. Dat is warmer dan een vuilniszak.
quote:Phaedra_ schreef op 30 november 2016 @ 19:49:

[...]

Bijna niet te doen. Gelukkig valt het kind inmiddels in de herenmaten en staan er op Large wel jassen zonder plastic.Ik had vorig jaar een leuke van WE, die was ook fijn geprijsd. Dit jaar niks kunnen vinden en uiteindelijk een jas van twinlife van tegen de 100 euro, wat ik eigenlijk veel te duur vind voor een kind van 4. Maar ja, ze gaan 2x per week 3 uur wandelen/spelen in natuurspeeltuin met school dus een goede winterjas is toch wel een must.
quote:Amaqanda schreef op 30 november 2016 @ 20:00:

[...]

Ik had vorig jaar een leuke van WE, die was ook fijn geprijsd. Dit jaar niks kunnen vinden en uiteindelijk een jas van twinlife van tegen de 100 euro, wat ik eigenlijk veel te duur vind voor een kind van 4. Maar ja, ze gaan 2x per week 3 uur wandelen/spelen in natuurspeeltuin met school dus een goede winterjas is toch wel een must.Ik vond de ski-jassen vd H&m altijd ok voor kinderen, warm, praktisch en van normale stof
Je bent zelf een theepot

[...]

En wat nog het ergst is, zie maar eens een leuke jas te vinden voor kinderen tussen het glimmende plastic geweld.Ik heb vorig jaar voor zoon een hele nette gevonden, zwart zonder rare stiksels en een uitneembare fleece voering. Op een ruilpagina, voor een fles cola, een pot mosterd en een pak vlokken . En de jas is aardig aan de maat, dus met een beetje mazzel kan ie er volgend jaar ook nog in.
..
Dat konijn is toch gepermaad of niet?
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 01 december 2016 @ 14:57:

Dat konijn is toch gepermaad of niet????
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:SuzanneSuus schreef op 01 december 2016 @ 14:57:

Dat konijn is toch gepermaad of niet?Dacht het wel, maar ik heb al een tijdje het idee dat ze hier nu weer rondvliegt.
Wat heeft Nouschi uitgespookt?

Een mens kan ook nooit eens rustig boodschappen doen he
Op welke pijler ?
quote:Grobbekuiken schreef op 01 december 2016 @ 15:04:

[...]

Dacht het wel, maar ik heb al een tijdje het idee dat ze hier nu weer rondvliegt.+1
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 december 2016 @ 15:05:

Wat heeft Nouschi uitgespookt?

Een mens kan ook nooit eens rustig boodschappen doen he

Ze wees iemand in het suit supply topic op een spelfout, en toen diegene doorvroeg voegde ze er aan toe dat ze niet zo dom zou overkomen als ze goed zou spellen

Overigens mag ik hopen dat die ander dan ook een waarschuwing heeft gekregen want die was net zo op de man.

Imo allebei niet erg genoeg voor een berisping trouwens.
Er is fors gegumd, in dat topic
quote:Grobbekuiken schreef op 01 december 2016 @ 15:04:

[...]

Dacht het wel, maar ik heb al een tijdje het idee dat ze hier nu weer rondvliegt.

Zoooo, da's een subtiele hint

Maar goed, zou ze een gedoogforummer zijn? Ik vraag me af hoelang ze het volhoudt, toen ze na de paarse jurk een konijn werd duurde dat niet lang
Je bent zelf een theepot
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 december 2016 @ 15:13:

Er is fors gegumd, in dat topic Maar met een smiley vd mod
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 01 december 2016 @ 15:28:

[...]

Zoooo, da's een subtiele hint

Maar goed, zou ze een gedoogforummer zijn? Ik vraag me af hoelang ze het volhoudt, toen ze na de paarse jurk een konijn werd duurde dat niet lang

Schrijfstijl gaat steeds verder die kant op. In het begin blijft het redelijk kalm, maar na verloop van tijd zie je dat het weer als vanouds is. Is me al eerder opgevallen. Maar goed, misschien heb ik het vreselijk mis hoor, kan ook maar zo.
Kuikentje, in welk topic?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven