sokslofjes..

05-01-2009 11:41 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar sokslofjes. Een sok met een stevige zool dus.

Antislipsokken werken hier niet. Puk glijdt uit. Ook de juiste lekkere schoentjes nog niet gevonden.

Ik vind ze wel op de site van rainbowbabies, ze kosten 14,95

Wie heeft hier ervaring mee, is dit een goede aankoop?

Of wie heeft de tip?
Ga eens op de markt kijken.
Ik kocht ze ook op de markt.
of zelf maken?

lapje stevig leer aan een leuk gebreid sokje naaien.
H&M heeft ze ook vaak..............

(ik vond ze trouwens nog wel glad aan de onderkant dus toen de kleine man hier ging lopen ben ik overgegaan op 'echte pantoffels)
Ik heb ze van de zeeman voor iets van 2 euro ofzo, ze gaan altijd wel hard daar dus hoop dat ze ze nog hebben.

Blijven prima en werken hier goed.

Verder hebben ze ze ook bij de hema en hennez
O ja de markt is nog wel een ideetje.

Helaas ben ik zelf niet creatief genoeg.

Ik heb wel pantoffels maar deze zijn nog te groot, en hij doet zn teentjes ook helemaal krom als ik ze aan wil doen. Dus dat gaat nooit goed.
Heb wel al bij de hema en hennes gekeken maar niks te zien. Wel sokken met antislipzool maar die bedoel ik dus niet.

Zeeman ga ik dan eens langs.
soksloffen, ook wel hutsloffen genoemd. Daar kun je op google-en. Ik weet dat de H&M ze verkoopt (of iig verkocht). Ik vond alleen de slof niet mooi. Voor jongetjes iets met batman en meisjes met hello kitty. De betere sokken/maillots/pantywinkel in een stad verkoopt ze ook vaak en dan zijn het de aux naturelle versies vaak (beetje noorse motiefjes of gebreide varianten). In de speciaalzaken kosten ze vaak iets van 15 a 20 euro.

Als je op internet zoekt op hutsloffen, zul je denk ik meer hits krijgen. Hoewel ik eht net heb geprobeerd en het mij zo snel niet lukt. Een tijdje geleden toen ik er zelf naar op zoek was, kreeg ik een heleboel meer hits (nu krijg ik steeds klompenhuisje te zien, maar daar moet je niet wezen haha, alleen maar klompen)

succes
Ik neem aan dat je dit soort sloffen bedoelt (met leren onderzooltje?). Deze heb ik toevallig destijds gekocht bij Hema en zijn nu te koop op MP

klik hier voor soksloffen
ik heb ze vorige week nog bij de hennes gekocht.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Ik kocht ze bij de Wibra. Kind kan nog niet lopen, dus geen idee hoe het zit met de antislip.

Ik dacht dat ze minder snel uit zouden gaan dan sokken. Dat is in ieder geval niet zo :-)
Ik vind het echt ondingen. Ik had meteen 2 paar gekocht en dan ook nog de kostbare variant (dom, dom, dom), maar ze blijven nog geen minuut goed zitten. Ik hoor veel goede verhalen over babypaws, maar de prijs daarvan is niet misselijk (zo'n 30 euro).
.
ik vind die van rainbowbabies erg fijn. Zijn van het merk Nowali, daar hebben ze ook slofjes van met een elastiek over de wreef. Blijven bij mijn zoon, waarbij de babypaws worden uitgetrokken (werkten voor m'n dochter weer prima) eindelijk eens zitten, hoewel hij ze soms toch uit weet te trekken.

Als je googled op Nowali, dan zijn er verschillende webwinkel die ze verkopen.
Maar hoe oud is jouw puk dan ramiaatje? Want gaat het erom dat hij ze uittrekt? Dan dnek ik nl. eerder aan een heel jong kindje wat net loopt. Dan zou ik nl. liever bobux, zooitjes oid aanschaffen. Als je puk twee a drie is, blijft puk er toch wel vanaf? Dan gaan ze ook niet zomaar uit neem ik aan (tenzij ze te groot zijn?)
prenatal, 5,99. Zitten prima
quote:ramiaatje schreef op 05 januari 2009 @ 11:48:

Ik heb wel pantoffels maar deze zijn nog te groot, en hij doet zn teentjes ook helemaal krom als ik ze aan wil doen. Dus dat gaat nooit goed.

Te groot is niet goed, maar dat krom doen van de teentjes is een normale reflexbeweging. Dat is normaal dus. Ze zijn om die reden in de kinderschoenenwinkel héél lang aan het frutten geweest om Qtie schoentjes aan te krijgen, want die boog ook meteen d'r teentjes krom. De truc is: vinger erlangs en voet proberen te laten ontspannen / teentjes voorzichtig terugbuigen.

Qtie draagt overigens normaal gesproken slofjes van Bobux over haar sokken. Die kun je helemaal open vouwen, zodat je ze zo aan de voeten schuift. Nieuw wel duur, maar op Marktplaats kun je ze voor een stuk minder krijgen.
Overigens moet de zool juist zo soepel mogelijk zijn, in verband juist met die grijpbeweging van de teentjes. Die hebben die kleintjes juist nodig om te kunnen leren lopen. Ik zou dus geen stugge zool nemen, maar echt soepel leer zoals dus de Bobux slofjes of de door Intiem ook al genoemde zootjes.
gave lieve slofjes van bobux

Bobux e.d. blijven goed aan is mijn ervaring! Nieuw wat aan de prijs, maar op marktplaats in overvleod te krijgen.

meisjes slofjes marktplaats

jongetjes bobux marktplaats
Ik vind sokslofjes echt ondingen! Dochter heeft ze nog nooit langer dan 10 minuten aan gehad. Ze trekt ze niet zelf uit maar gaat zeg maar naast haar schoenen uhh zolen lopen...

Zootjes oid dergelijks blijven hier goed zitten en zijn ook stroef.
quote:1ndra schreef op 05 januari 2009 @ 23:05:

Ik vind sokslofjes echt ondingen! Dochter heeft ze nog nooit langer dan 10 minuten aan gehad. Ze trekt ze niet zelf uit maar gaat zeg maar naast haar schoenen uhh zolen lopen...

Zootjes oid dergelijks blijven hier goed zitten en zijn ook stroef.

Hier hetzelfde, zoon loopt nog niet maar tijdens het kruipen gaan ze al uit.

Heb ze trouwens laatst bij de zeeman gekocht, iets van 2,50¤. Is maar goed ook dat ze zo goedkoop waren. Ben benieuwd hoe het straks is als hij gaat lopen, of ze dan nog wel goed blijven zitten.
Soksloffen gaan hier ook vaak scheef zitten. Ik trek ze soms wel over haar sokken aan als we weggaan omdat het wat warmer is. Verder heeft ze altijd slofjes aan van Aapie. Tussen maat S en M was het even een probleem, S te klein, M te groot, maar nu, een paar maanden later, zit de M goed. Ze krijgt deze maat helaas wel uit trouwens en soms gaan ze wat scheef zitten, maar niet zo erg als die soksloffen.

Is inderdaad wel een handigheidje om de sloffen aan te krijgen als ze hun voetjes helemaal krommen, maar oefening baart kunst .

Dochter loopt trouwens nog niet los, maar staat wel heel de dag en loopt veel achter haar loopauto.
Ik vind ze juist geweldig, zolang je maar de goede maat hebt (te groot dan gaan zo inderdaad zo uit). Heb ze van Ewers.

Eerste gekocht via internet, weet alleen niet meer welke winkel. Net een paar in een kinderkleding zaak.

Ideaal ook dat ze zo in wasmachine en droger kunnen.
TO, hier altijd baby paws, of soortgelijke modellen. Bij Brinn (online) hadden ze schoentjes voor 10 euro in de aanbieding, en blijven goed aan de voeten zitten.

Die zootjes kunnen ze hier heel snel uitkrijgen, en klittenband word ook lam.
Op het dak zie je kleine musjes,
je weet; ze krijgen wormen ... maar het lijken kusjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven