Mode & Beauty alle pijlers

Trouwpak suitsupply

01-12-2016 11:11 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik heb van iemand de tip gekregen om een trouwpak (op maat, voor een man) te kopen bij Suit Supply en dan specifiek in Amsterdam omdat ze daar heel veel keuze hebben (stoffen, kleuren, knopen, etc etc).

Heeft iemand hier ervaring mee? Is Suit Supply in Amsterdam inderdaad een goed adres voor een trouwpak? Prijs kwaliteit in orde?

Heeft iemand tips voor een goed betaalbaar (goede prijs kwaliteit) alternatief?

Bedankt alvast.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-12-2016 14:58
Reden: offtopic - provoceren
% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 01 december 2016 @ 13:47:

[...]

Reden: 'quote' verwijderd
% gewijzigd
[...]
Reden: offtopic
% gewijzigd
[...]
% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
[...]
% gewijzigd
[...]
% gewijzigd
Graag weer ontopic

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Durf bijna niets te typen hier

Maar on topic; Hugo Boss! Prachtige pakken, goede service
quote:borboletas schreef op 01 december 2016 @ 11:19:

[...]

Moet de man een afwijkende maat hebben om een voorkeur te hebben voor een maatpak? Iets wat echt voor jou gemaakt is, zit toch altijd beter dan een confectiepak?

Dat klopt voor de meeste merken, maar Suit Supply heeft een uitgebreide reeks pakken met allemaal andere pasvormen plus ze hebben alle mogelijke lengte en korte maten. De kans dat je daar slaagt met een confectiepak (met eventueel wat kleine aanpassingen) is veel groter dan bij andere merken. Broeken zijn ook nog eens in veel gevallen veel langer dan gebruikelijk en kunnen zo op de gewenste lengte worden gebracht. Ik zou in ieder geval eerste de confectiemodellen proberen als ik die man was. Scheelt weer een hoop tijd en geld. (pas met mijn broer bij SS wezen shoppen; normaal heeft hij altijd problemen (lang en dun) en nu kon hij een pak uit het rek pakken waar maar een paar kleine aanpassingen nodig waren en het zit nu perfect).
Ga naar Piet Zoomers, veel keuze, hele dure maar ook redelijk betaalbare pakken.
quote:montblanc schreef op 01 december 2016 @ 12:38:

[...]

Nieuwsgierig: staat jouw man dan in overhemd en spijkerbroek naast jou in je prinsessenjurk? Of heb jij dan ook een cocktailjurkje aan?

Man: beige katoenen broek, overhemd en casual gilet. Cognac schoenen.

Ik: korte ivoor trouwjurk. Geen prinsessenjurk, meer een ivoorkleurige cocktailjurk als je het zou zou willen noemen.
quote:Marana_ schreef op 01 december 2016 @ 13:18:

[...]

Ik vind een pak juist ontzettend mooi staan. Ik hou helemaal niet van een spijkerbroek met sneakers, zelfs niet als gast op een bruiloft

Er zit nog iets tussen een pak en de spijkerbroek met sneakers natuurlijk.

Maar is snap ook dat mensen een pak mooi kunnen vinden hoor. Ik snap alleen niet zo dat iemand die normaal geen pak draagt, dan wel een pak draagt. Ziet er zo oncomfortabel en ongemakkelijk uit.
quote:Principe-Prinses schreef op 01 december 2016 @ 18:04:

[...]

Ik: korte ivoor trouwjurk. Geen prinsessenjurk, meer een ivoorkleurige cocktailjurk als je het zou zou willen noemen.Heel eerlijk klinkt de man zo nogal, mjah.... een gilet....
quote:Principe-Prinses schreef op 01 december 2016 @ 18:06:

[...]

Er zit nog iets tussen een pak en de spijkerbroek met sneakers natuurlijk.

Maar is snap ook dat mensen een pak mooi kunnen vinden hoor. Ik snap alleen niet zo dat iemand die normaal geen pak draagt, dan wel een pak draagt. Ziet er zo oncomfortabel en ongemakkelijk uit.Ik moet zeggen dat ik een driedelig pak op een juli-bruiloft ook wel zielig vind. Dan ben ik blij dat ik een vrouw ben.
quote:Principe-Prinses schreef op 01 december 2016 @ 18:06:

[...]

Maar is snap ook dat mensen een pak mooi kunnen vinden hoor. Ik snap alleen niet zo dat iemand die normaal geen pak draagt, dan wel een pak draagt. Ziet er zo oncomfortabel en ongemakkelijk uit.Maar een bruidsjurk met hoepels en korset draagt de bruid dagelijks naar kantoor natuurlijk.
quote:Anouscha schreef op 01 december 2016 @ 18:20:

[...]

Maar een bruidsjurk met hoepels en korset draagt de bruid dagelijks naar kantoor natuurlijk.Waar, maar de meeste vrouwen worden niet oncomfortabel van zo`n jurk.
quote:Principe-Prinses schreef op 01 december 2016 @ 18:22:

[...]

Waar, maar de meeste vrouwen worden niet oncomfortabel van zo`n jurk.

Geloof mij: dat zit vele malen vervelender dan een pantalon met jasje.

Je kunt er niet eens zelf mee naar de wc.
quote:Principe-Prinses schreef op 01 december 2016 @ 18:22:

[...]

Waar, maar de meeste vrouwen worden niet oncomfortabel van zo`n jurk.Mannen ook niet van een goed pak hoor, dat zit echt prima....
quote:Anouscha schreef op 01 december 2016 @ 18:22:

[...]

Geloof mij: dat zit vele malen vervelender dan een pantalon met jasje.

Je kunt er niet eens zelf mee naar de wc.Dan is die vrouw net zo gek.
Ik koop al mijn pakken bij de SuitSupply. Ook mijn trouwpak daargekocht. Pak is nu ook nog bruikbaar als werkpak.

Met het genoemde budget ga je daar zeker een mooi pak kunnen vinden. Bij mij was niet in Amsterdam overigens.
Bij mijn man is Boss favoriet. Oger, suitsupply vindt hij helemaal niets.
trouwpak bij Oger - erg tevreden, maar dat mag ook voor een pak van 1500 euro. Pakken daarvoor kwamen van bij de sales bij Boss - ook tevreden, en van C&A. Erg tevreden van eerste, en van tweede ook gezien de prijs. Meest recente van suit supply, en dat viel tegen - duurder dan C&A maar qua feel vergelijkbaar.
quote:Principe-Prinses schreef op 01 december 2016 @ 18:04:

[...]

Ik: korte ivoor trouwjurk. Geen prinsessenjurk, meer een ivoorkleurige cocktailjurk als je het zou zou willen noemen.

Een man in een gilet vind ik erg onaantrekkelijk, maar buiten dat, totaal niet feestelijk voor een trouwdag.

En een mismatch met een trouwjurk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven