Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2016

29-07-2016 19:27 1350 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op 8 September gaat het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson van start.

Wederom met bekende ( en iets minder bekende ) Nederlanders.

De deelnemers zijn nog niet bekend gemaakt.

Wie gaat er kijken?
quote:MarindaH schreef op 01 december 2016 @ 21:59:

Ik snap eigenlijk niet goed waarom Anna haar immuniteitsstem moest inzetten... waarom dat part of the deal was zeg maar.Dat snap ik ook niet.
Nu hopen dat Jay Jay wint van Thomas
Gaat hij nu wel of niet?

Ik snap eigenlijk niet goed waarom Anna haar immuniteitsstem moest inzetten... waarom dat part of the deal was zeg maar.

Ik ook niet, iets met Jessie niet in gevaar willen brengen zei ze. Maar ook dat snap ik niet.

Volgens mij was ze alleen bang voor zichzelf.
Doubt kills more dreams than failure ever will
quote:Zebra123 schreef op 01 december 2016 @ 21:59:

[...]

Maar vooral nare dingen over ploeggenoten verteld die niemand wist. Bij naam enzoDat is vals. Vond het al een sukkel maar nu nog meer.

Ik snap eigenlijk niet goed waarom Anna haar immuniteitsstem moest inzetten... waarom dat part of the deal was zeg maar.Anders zou ze die volgende week overhouden en zo dus automatisch de halve finale ingaan en 'de afspraak' was dat degene met een zwarte stem naar huis zou gaan; want dat was 'eerlijk'
Thomas Dekker heeft nooit bekend gestaan om zijn integriteit.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Ik had het niet verwacht.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:girasole3 schreef op 01 december 2016 @ 22:02:

[...]

Anders zou ze die volgende week overhouden en zo dus automatisch de halve finale ingaan en 'de afspraak' was dat degene met een zwarte stem naar huis zou gaan; want dat was 'eerlijk'Jezus wat een suffe deal. Dat je daarmee instemt?! OMG. En Thomas die haar nog aanspoort ook. Terecht dat ie weg is.

Ik snap eigenlijk niet goed waarom Anna haar immuniteitsstem moest inzetten... waarom dat part of the deal was zeg maar.

Omdat ze zo'n goede band met elkaar hadden dat ze gezellig met zijn vieren zouden overblijven, en dan het spel zouden laten bepalen wie er afvalt. Als échte Robinsons.

Dus.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Heerlijk dit
Wat is die Anna een enorm zure en domme muts, zeg. Haha, de immuniteitsstem gewoon weggeven. Ja, zo kun je ook spelen inderdaad, gewoon superdom. En dan Jessie ook nog zo aanvallen, bah. Lief dat Suzanne het zo opnam voor Jessie. En gelijk had ze.

En Thomas die 'zo integer speelt en alle afspraken nakomt'. Hij gelooft echt in zijn eigen leugens. Hopelijk speel JayJay hem er uit.
quote:girasole3 schreef op 01 december 2016 @ 22:02:

[...]

Anders zou ze die volgende week overhouden en zo dus automatisch de halve finale ingaan en 'de afspraak' was dat degene met een zwarte stem naar huis zou gaan; want dat was 'eerlijk'Het is eigenlijk lachwekkend, wat ze zichzelf wijsmaken.
Fantastische ontknoping van de stemming!. Met die Thomas kan je ook echt geen goed gesprek voeren volgens mij. Hoe hij over Anna heen walste toen ze gewoon het gesprek eens wou openen waarover ze nadacht..

Go team JayJay-Bertie!!!
Mijn reactie toen Thomas over principes begon was ongeveer zo:

Beetje heilig doen terwijl je zo'n boek hebt laten schrijven.. hypocriet.
quote:fala1989 schreef op 01 december 2016 @ 22:12:

Fantastische ontknoping van de stemming!. Met die Thomas kan je ook echt geen goed gesprek voeren volgens mij. Hoe hij over Anna heen walste toen ze gewoon het gesprek eens wou openen waarover ze nadacht..

Go team JayJay-Bertie!!!

Dat viel mij ook op inderdaad. Ze wilde gewoon zeggen wat in haar omging en hij was meteen helemaal op z'n pik getrapt en ging er vol tegenin.

Sowieso dat Anna zei dat zij en Thomas zo dik waren samen, zag daar nooit wat van op het eiland.
Mooi zo Thomas eruit! Wat een ongelofelijke ...... Vind ik dat!

Hopelijk wint jayjay van hem!
Wel weer heel tof dat Jayjay het opneemt tegen Thomas; hij gunt Bertie echt wel een terugkeer.

O wat hoop ik dat ze samen terugkomen!!
Iedereen is dan weer van de oprechtheid en principes, dan weer zo hypocriet en tegen alle principes in, het is maar net hoe het uitkomt... Hopelijk geen afspiegeling van het 'echte' leven...
Mogen er trouwens twee van afvallerseiland door naar de finale? Of alleen maar een?
Twee
Ah dat is mooi!
Op de facebook van ER vroegen ze achter welk team je stond; Jessie en Dio of Thomas en Anna. Ik heb geantwoord met 'Suzanne' omdat ik het knap vind dat ze er nog steeds in zit.

Zie ik vanochtend dat Suzanne Kleman mijn reactie leuk vindt. Nu hoop ik natuurlijk helemaal dat ze wint
Ik begreep niet dat Suzanne zich steeds zo duidelijk uitsprak gisteren. Ik zou me gedeist hebben gehouden.

Dio is een ongelooflijke snitch. Wat een jankerd als het hem niet uitkomt maar hij doet het wel bij anderen. Anna stond natuurlijk op het punt om hetzelfde te doen alleen gebeurde dit allemaal net wat te vroeg voor haar eigen gewin. Daarom baalt ze er zo van.
Poep, wie heeft jou gescheten?
ik miste helemaal wie nou op wie heeft gestemd;

thomas en anna stemden op suus?

jessie zei dat ze niet gestemd had?

dio op thomas?

inclusief de zwarte stemmen kom ik dan niet bij de uitkomst dat thomas eruit ligt. of heb ik iets gemist?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven