Expeditie Robinson 2016
vrijdag 2 december 2016 om 10:06
vrijdag 2 december 2016 om 10:28
Ik heb me bescheurd om het gezicht van Suzanne op de eilandraad. Terwijl ze met z'n vieren over elkaar heen vielen over de stemming en Suus hilarische gezichten trok. Eigenlijk vind ik Dio helemaal niet leuk meer na wat hij flikte met Jessie samen.
Vond het echt lullig voor Thomas.
Nu ben ik voor Bertie, Jay en Suus. 1 van die drie mag van mij winnen.
Vond het echt lullig voor Thomas.
Nu ben ik voor Bertie, Jay en Suus. 1 van die drie mag van mij winnen.
vrijdag 2 december 2016 om 11:22
quote:SignOfLife schreef op 02 december 2016 @ 09:50:
ik miste helemaal wie nou op wie heeft gestemd;
thomas en anna stemden op suus?
jessie zei dat ze niet gestemd had?
dio op thomas?
inclusief de zwarte stemmen kom ik dan niet bij de uitkomst dat thomas eruit ligt. of heb ik iets gemist?Thomas en Anna op Suus, dus met de zwarte stem had Suus 3 stemmen tegen. Suus had zelf 3 stemmen, die heeft ze alledrie op Thomas gezet waardoor hij er 4 tegen had. Dio en jessie hebben niet gestemd.
ik miste helemaal wie nou op wie heeft gestemd;
thomas en anna stemden op suus?
jessie zei dat ze niet gestemd had?
dio op thomas?
inclusief de zwarte stemmen kom ik dan niet bij de uitkomst dat thomas eruit ligt. of heb ik iets gemist?Thomas en Anna op Suus, dus met de zwarte stem had Suus 3 stemmen tegen. Suus had zelf 3 stemmen, die heeft ze alledrie op Thomas gezet waardoor hij er 4 tegen had. Dio en jessie hebben niet gestemd.
vrijdag 2 december 2016 om 11:42
vrijdag 2 december 2016 om 11:45
quote:janna-sophie schreef op 02 december 2016 @ 11:22:
[...]
Thomas en Anna op Suus, dus met de zwarte stem had Suus 3 stemmen tegen. Suus had zelf 3 stemmen, die heeft ze alledrie op Thomas gezet waardoor hij er 4 tegen had. Dio en jessie hebben niet gestemd.
Nee toch? Anna had enkel een immuniteitsstem, die heeft ze ingezet. Thomas heeft op Suzanne gestemd, Suzanne op Thomas , Dio en Jessie ook op Thomas. Zo lag Thomas er dus uit.
Dio had het erover dat hij op Thomas ging stemmen en dat zal hij wel besproken hebben met Jessie.
Tenminste dit is wat ik eruit begreep.
Ik raak altijd totaal het spoor bijster tijdens de eilandraad.
[...]
Thomas en Anna op Suus, dus met de zwarte stem had Suus 3 stemmen tegen. Suus had zelf 3 stemmen, die heeft ze alledrie op Thomas gezet waardoor hij er 4 tegen had. Dio en jessie hebben niet gestemd.
Nee toch? Anna had enkel een immuniteitsstem, die heeft ze ingezet. Thomas heeft op Suzanne gestemd, Suzanne op Thomas , Dio en Jessie ook op Thomas. Zo lag Thomas er dus uit.
Dio had het erover dat hij op Thomas ging stemmen en dat zal hij wel besproken hebben met Jessie.
vrijdag 2 december 2016 om 11:49
quote:Caledoniaxx schreef op 02 december 2016 @ 11:45:
[...]
Ik raak altijd totaal het spoor bijster tijdens de eilandraad.Bij het stemmen zelf zeiden dio en jessie toch allebei dat ze niet gingen stemmen? Toch?
[...]
Ik raak altijd totaal het spoor bijster tijdens de eilandraad.Bij het stemmen zelf zeiden dio en jessie toch allebei dat ze niet gingen stemmen? Toch?
vrijdag 2 december 2016 om 12:38
@mendy; ik herhaal mezelf maar even over de reden waarom Anna die immuniteitsstem inzette.quote:girasole3 schreef op 01 december 2016 @ 22:02:
[...]
Anders zou ze die volgende week overhouden en zo dus automatisch de halve finale ingaan en 'de afspraak' was dat degene met een zwarte stem naar huis zou gaan; want dat was 'eerlijk'
[...]
Anders zou ze die volgende week overhouden en zo dus automatisch de halve finale ingaan en 'de afspraak' was dat degene met een zwarte stem naar huis zou gaan; want dat was 'eerlijk'
vrijdag 2 december 2016 om 13:05
vrijdag 2 december 2016 om 14:39
Jeetje, wat je laat die Thomas zich kennen, zeg. Hartstikke boos, en toch zeggen dat het hem allemaal niks uitmaakt. Ik vind het een super slimme zet. Wel stom van Dio dat hij destijds zo boos was op Jalou, maar het blijft een spel. Wat dacht die Anna nou, iedereen speelt toch om te winnen, ze hadden haar op het laatst ook niet gespaard, hoor. Niemand niet. Tactisch heel erg slim.
zaterdag 3 december 2016 om 09:32
quote:Caledoniaxx schreef op 02 december 2016 @ 11:45:
[...]
Nee:
Jessie: niet gestemd
Dio: 1 stem op Thomas
Susanne: Thomas
Thomas: susanne
Anna: immuniteitsstem
Dat maakt: 2 stemmen voor susan en 3 voor Thomas. Plus hun zwarte stemmen.
Ik vond het slim gespeeld van dio en de uitval van Anna op Jessie echt overdreven.
Doet de me beeste denken aan 2 pubermeisjes waarvan de 1 onwijs dominant is en voor de ander bepaalt wat ze moet doen en denken.
[...]
Nee:
Jessie: niet gestemd
Dio: 1 stem op Thomas
Susanne: Thomas
Thomas: susanne
Anna: immuniteitsstem
Dat maakt: 2 stemmen voor susan en 3 voor Thomas. Plus hun zwarte stemmen.
Ik vond het slim gespeeld van dio en de uitval van Anna op Jessie echt overdreven.
Doet de me beeste denken aan 2 pubermeisjes waarvan de 1 onwijs dominant is en voor de ander bepaalt wat ze moet doen en denken.
zaterdag 3 december 2016 om 10:37
Nee. Suzanne hadden drie stemmen, die ze allemaal heeft ingezet op Thomas. Dio en jessie hebben niet gestemd, wat je kon zien op de eilandraad. Thomas en Anna allebei een stem op Suzanne. Dio zei ook op die biechtstoel, dat als hij 1 stem op Thomas zou zetten, Thomas er 5 zou hebben (samen met de zwarte stem en de stemmen van Suzanne). Aangezien Thomas er 4 had, heeft hij dat dus niet gedaan. Suzanne had haar stemmen opgespaard, omdat ze eigenlijk met Jessie op Dion zou stemmen.