Het Stamcafé XXV
vrijdag 2 december 2016 om 09:56
Sterkte Puss.
Fijne vrije dag Wollie en Lady
Fijn dat je er weer bent Leo de vaatdoek!
Ik ben vrij, heb de auto naar de garage gebracht voor onderhoud en winterklaar enzo. Wat is het lekker weer! Ik wilde met de bus terug naar huis maar heb heerlijk een uurtje gewandeld en lekkere croissants van de bakker meegebracht. Man slaapt nog en ik twijfel of ik op hem wacht of toch al vast stiekem aanval op dat lekkers.
Fijne vrije dag Wollie en Lady
Fijn dat je er weer bent Leo de vaatdoek!
Ik ben vrij, heb de auto naar de garage gebracht voor onderhoud en winterklaar enzo. Wat is het lekker weer! Ik wilde met de bus terug naar huis maar heb heerlijk een uurtje gewandeld en lekkere croissants van de bakker meegebracht. Man slaapt nog en ik twijfel of ik op hem wacht of toch al vast stiekem aanval op dat lekkers.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 2 december 2016 om 09:57
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 02 december 2016 @ 09:27:
Mogguh
Lé Beterschap!
Ik zit te wachten op CT. Niet heel veel zin om opgesloten te liggen in dat ding.
Liever nog prikken met naalden dat dat.
Over prikken met naalden gesproken:
Ik las gisteren een oproep op FB, iemand die geprikt moest worden, om dat wat makkelijker te maken, want ze had van de vorige keer een trouwma overgehouden.
Mogguh
Lé Beterschap!
Ik zit te wachten op CT. Niet heel veel zin om opgesloten te liggen in dat ding.
Liever nog prikken met naalden dat dat.
Ik las gisteren een oproep op FB, iemand die geprikt moest worden, om dat wat makkelijker te maken, want ze had van de vorige keer een trouwma overgehouden.
vrijdag 2 december 2016 om 09:57
quote:yasmijn schreef op 02 december 2016 @ 09:57:
[...]
Maar Yas dat is gewoon de ma die je erbij krijgt als je trouwt toch?
[...]
Maar Yas dat is gewoon de ma die je erbij krijgt als je trouwt toch?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 2 december 2016 om 10:05
quote:yasmijn schreef op 02 december 2016 @ 09:57:
[...]
Ik kreeg als bonus nu ook een prik. Met rare vloeistof en het voelde of ik ging koken en in mijn broek plaste
Misschien heb ik nu ook trouwma
[...]
Ik kreeg als bonus nu ook een prik. Met rare vloeistof en het voelde of ik ging koken en in mijn broek plaste
Misschien heb ik nu ook trouwma
vrijdag 2 december 2016 om 10:53
vrijdag 2 december 2016 om 13:10
Sterkte met je rug Blond
Woll laat je even weten hoe het gegaan is? Ik eet ook werkelijk nóóit patat, ik kan me echt niet herinneren wanneer ik voor het laatst in een snackbar een patatje met heb gehaald. Afgezien van net dan. En ik moet je zeggen, ik schrok me werkelijk rot van de prijs!! Een klein rot bakkie patat bij de Febo ; € 2,95!! In mijn beleving kost dat max € 1,75?
Woll laat je even weten hoe het gegaan is? Ik eet ook werkelijk nóóit patat, ik kan me echt niet herinneren wanneer ik voor het laatst in een snackbar een patatje met heb gehaald. Afgezien van net dan. En ik moet je zeggen, ik schrok me werkelijk rot van de prijs!! Een klein rot bakkie patat bij de Febo ; € 2,95!! In mijn beleving kost dat max € 1,75?
vrijdag 2 december 2016 om 13:37
quote:LadyL0101 schreef op 02 december 2016 @ 12:33:
Ik moet eigenlijk ramen lappen, degene die af zijn. Maar t regent ineens... dus eerst maar lunchen en dan een ander klusje verzinnen.
Ik hoop dat zwemmen helpt Oudblond! Rugpijn is naar.Toen we hier nieuwe ramen kregen mocht ik ze 2 weken niet lappen omdat de kit eerst moet uitharden.
Ik moet eigenlijk ramen lappen, degene die af zijn. Maar t regent ineens... dus eerst maar lunchen en dan een ander klusje verzinnen.
Ik hoop dat zwemmen helpt Oudblond! Rugpijn is naar.Toen we hier nieuwe ramen kregen mocht ik ze 2 weken niet lappen omdat de kit eerst moet uitharden.
vrijdag 2 december 2016 om 13:41
quote:Talkinghead schreef op 01 december 2016 @ 23:51:
Stammers, de surprise is af en ik ben wel tevree
Ik neem het voorwerp morgen met plezier mee
Ook het gedicht is mij wel naar zin
Dus ik duik nu snel mijn bedje in.
Knuffel voor wie hem kan gebruiken, ik heb gedurende de dag een paar serieuze bijdrages voorbij zien komen.Jij bent in ieder geval in de Sint stemming
Stammers, de surprise is af en ik ben wel tevree
Ik neem het voorwerp morgen met plezier mee
Ook het gedicht is mij wel naar zin
Dus ik duik nu snel mijn bedje in.
Knuffel voor wie hem kan gebruiken, ik heb gedurende de dag een paar serieuze bijdrages voorbij zien komen.Jij bent in ieder geval in de Sint stemming
vrijdag 2 december 2016 om 14:27
quote:Inkie12345 schreef op 02 december 2016 @ 13:37:
[...]
Toen we hier nieuwe ramen kregen mocht ik ze 2 weken niet lappen omdat de kit eerst moet uitharden. Niks over gehoord Inkie. Maar ik heb zo'n luie-huisvrouwen-gadget Die het water meteen weer opzuigt, dus erg nat zal het niet worden.
[...]
Toen we hier nieuwe ramen kregen mocht ik ze 2 weken niet lappen omdat de kit eerst moet uitharden. Niks over gehoord Inkie. Maar ik heb zo'n luie-huisvrouwen-gadget Die het water meteen weer opzuigt, dus erg nat zal het niet worden.
The owls are not what they seem
vrijdag 2 december 2016 om 14:38
vrijdag 2 december 2016 om 14:50
quote:MissWollstonecraft schreef op 02 december 2016 @ 14:38:
Takk, ik zal wel verslag komen uitbrengen!
Net "Who do you think you are" gekeken. Een of andere Eastenders acteur, echte working class cockney. En die stamt af van Edward III. Echt te cool is dat, als je dan van een koning afstamt, dan van Edward III.
Zou ik ook wel willen. Ik kijk al vanaf dag 1 Eastenders. Februari 1985
Takk, ik zal wel verslag komen uitbrengen!
Net "Who do you think you are" gekeken. Een of andere Eastenders acteur, echte working class cockney. En die stamt af van Edward III. Echt te cool is dat, als je dan van een koning afstamt, dan van Edward III.
Zou ik ook wel willen. Ik kijk al vanaf dag 1 Eastenders. Februari 1985