Het Stamcafé XXV
vrijdag 2 december 2016 om 18:58
vrijdag 2 december 2016 om 19:19
quote:Solomio schreef op 02 december 2016 @ 19:12:
Koop gewoon een frituurpan.
+1
Het schoonmaken is een K-klus, maar als er dan weer nieuwe olie in zit, dan is het weer zo genieten.
Ik ben aan het solliciteren. Voor een baan vanaf half januari, maar ik weet pas 2 januari of ik weer mag/kan autorijden. Wat ga ik doen? Bellen en eerlijk vertellen, gewoon solliciteren en als ik op gesprek mag pas vertellen. Wijze dames, wat is slim?
Koop gewoon een frituurpan.
+1
Het schoonmaken is een K-klus, maar als er dan weer nieuwe olie in zit, dan is het weer zo genieten.
Ik ben aan het solliciteren. Voor een baan vanaf half januari, maar ik weet pas 2 januari of ik weer mag/kan autorijden. Wat ga ik doen? Bellen en eerlijk vertellen, gewoon solliciteren en als ik op gesprek mag pas vertellen. Wijze dames, wat is slim?
vrijdag 2 december 2016 om 19:37
quote:sssssst schreef op 02 december 2016 @ 19:19:
[...]
+1
Ik ben aan het solliciteren. Voor een baan vanaf half januari, maar ik weet pas 2 januari of ik weer mag/kan autorijden. Wat ga ik doen? Bellen en eerlijk vertellen, gewoon solliciteren en als ik op gesprek mag pas vertellen. Wijze dames, wat is slim?Tuurlijk niets zeggen nu. Gewoon solliciteren en op eerste gesprek ook niet over hebben. Mocht je 2de gesprek krijgen is het misschien niet eens meer nodig om iets te vertellen. En zo ja valt er dan vast een mouw aan te breien.
[...]
+1
Ik ben aan het solliciteren. Voor een baan vanaf half januari, maar ik weet pas 2 januari of ik weer mag/kan autorijden. Wat ga ik doen? Bellen en eerlijk vertellen, gewoon solliciteren en als ik op gesprek mag pas vertellen. Wijze dames, wat is slim?Tuurlijk niets zeggen nu. Gewoon solliciteren en op eerste gesprek ook niet over hebben. Mocht je 2de gesprek krijgen is het misschien niet eens meer nodig om iets te vertellen. En zo ja valt er dan vast een mouw aan te breien.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 2 december 2016 om 19:48
quote:barbaracartland schreef op 02 december 2016 @ 19:46:
broccoli, gebakken bistroaardappeltjes (uit zo'n puutje van Lidl, guilty pleasure), braadworstjes en een restje ovenschotel van eerdaags.
Morgen cadeautjes inpakken en wellicht nog iets voor mezelf kopen Wat is dat?
broccoli, gebakken bistroaardappeltjes (uit zo'n puutje van Lidl, guilty pleasure), braadworstjes en een restje ovenschotel van eerdaags.
Morgen cadeautjes inpakken en wellicht nog iets voor mezelf kopen Wat is dat?
vrijdag 2 december 2016 om 19:51
vrijdag 2 december 2016 om 19:53
quote:Oudblond schreef op 02 december 2016 @ 19:37:
[...]
Tuurlijk niets zeggen nu. Gewoon solliciteren en op eerste gesprek ook niet over hebben. Mocht je 2de gesprek krijgen is het misschien niet eens meer nodig om iets te vertellen. En zo ja valt er dan vast een mouw aan te breien.Stel dat ik op gesprek mag, zouden mijn verbandschoenen en mijn bijzondere loopje het dan niet verraden?
[...]
Tuurlijk niets zeggen nu. Gewoon solliciteren en op eerste gesprek ook niet over hebben. Mocht je 2de gesprek krijgen is het misschien niet eens meer nodig om iets te vertellen. En zo ja valt er dan vast een mouw aan te breien.Stel dat ik op gesprek mag, zouden mijn verbandschoenen en mijn bijzondere loopje het dan niet verraden?
vrijdag 2 december 2016 om 19:54
vrijdag 2 december 2016 om 19:56
vrijdag 2 december 2016 om 19:57
quote:sssssst schreef op 02 december 2016 @ 19:53:
[...]
Stel dat ik op gesprek mag, zouden mijn verbandschoenen en mijn bijzondere loopje het dan niet verraden?Je hebt in de tijd dat je geen werk had besloten om een operatie die 'ooit moest' te laten doen en bent goed herstellende. Kous af.
[...]
Stel dat ik op gesprek mag, zouden mijn verbandschoenen en mijn bijzondere loopje het dan niet verraden?Je hebt in de tijd dat je geen werk had besloten om een operatie die 'ooit moest' te laten doen en bent goed herstellende. Kous af.
vrijdag 2 december 2016 om 19:57
quote:sssssst schreef op 02 december 2016 @ 19:53:
[...]
Stel dat ik op gesprek mag, zouden mijn verbandschoenen en mijn bijzondere loopje het dan niet verraden?
Valt niet op naast felroze glittertulband en clownsneus-met-lichtje.
Of je zegt: tijdelijk ongemak. Maar ik heb het liever over wat ik hier allemaal kan doen dan over tijdelijke ongemakken.
[...]
Stel dat ik op gesprek mag, zouden mijn verbandschoenen en mijn bijzondere loopje het dan niet verraden?
Valt niet op naast felroze glittertulband en clownsneus-met-lichtje.
Of je zegt: tijdelijk ongemak. Maar ik heb het liever over wat ik hier allemaal kan doen dan over tijdelijke ongemakken.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 2 december 2016 om 20:00
quote:Oudblond schreef op 02 december 2016 @ 19:57:
[...]
Je hebt in de tijd dat je geen werk had besloten om een operatie die 'ooit moest' te laten doen en bent goed herstellende. Kous af.
Dat 'kous af' niet doen hoor!
Dat lijkt op foto's van je hechtingen laten zien aan je kraamvisite.
[...]
Je hebt in de tijd dat je geen werk had besloten om een operatie die 'ooit moest' te laten doen en bent goed herstellende. Kous af.
Dat 'kous af' niet doen hoor!
Dat lijkt op foto's van je hechtingen laten zien aan je kraamvisite.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 2 december 2016 om 20:01
quote:yasmijn schreef op 02 december 2016 @ 19:54:
Mislukte pizza, is in de bak beland.
Gelukkig heb ik nog veel franse kaasjes.
En wijn.
Allicht
Uiteraard
Het is vrijdag
Kleding:
Zwarte skinny (stretch) whistle:)
Zwarte coltrui
Wit/zwart geblokt colbertje
Zwarte laarzen
Dit alles gaat zo ingeruild worden voor een huispak en spaanse sloffen.
1. Die was hier verrukkelijk
2. Hoort bij 4
3. Niet nodig hoor, je durft je arm gewoon nog niet echt te gebruiken
4. Ik ben naar je onderweg in mijn racemonstertje dat vandaag een onderhoud heeft gehad. Geen extra dingen/kosten
Mislukte pizza, is in de bak beland.
Gelukkig heb ik nog veel franse kaasjes.
En wijn.
Allicht
Uiteraard
Het is vrijdag
Kleding:
Zwarte skinny (stretch) whistle:)
Zwarte coltrui
Wit/zwart geblokt colbertje
Zwarte laarzen
Dit alles gaat zo ingeruild worden voor een huispak en spaanse sloffen.
1. Die was hier verrukkelijk
2. Hoort bij 4
3. Niet nodig hoor, je durft je arm gewoon nog niet echt te gebruiken
4. Ik ben naar je onderweg in mijn racemonstertje dat vandaag een onderhoud heeft gehad. Geen extra dingen/kosten
vrijdag 2 december 2016 om 20:01
quote:Oudblond schreef op 02 december 2016 @ 19:57:
[...]
Je hebt in de tijd dat je geen werk had besloten om een operatie die 'ooit moest' te laten doen en bent goed herstellende. Kous af.Dat is een goeie. En als ik dan 2 januari hoor dat ik nog niet mag autorijden dan bel ik op dat het toch minder goed ging dan ik dacht en dat ik door de orthopeed ben teruggefloten.
[...]
Je hebt in de tijd dat je geen werk had besloten om een operatie die 'ooit moest' te laten doen en bent goed herstellende. Kous af.Dat is een goeie. En als ik dan 2 januari hoor dat ik nog niet mag autorijden dan bel ik op dat het toch minder goed ging dan ik dacht en dat ik door de orthopeed ben teruggefloten.