Het Stamcafé XXV

06-11-2016 11:46 3010 berichten
Een jubileumeditie, hoeraaaaa! Eet en drink lekker, heb veel plezier, en de envelopjes mag je inleveren bij Leo (aan het tafeltje bij de deur).

Feestelijke groeten van Leo, Yas, Star en LV
quote:yasmijn schreef op 02 december 2016 @ 18:54:

[...]

Nee, ik tegenwoordig.

Niet bloemig, vastkokend!Ok, vastkokend. Yas, nu heb je zomaar een nieuwe loopbaan: frietbak lerares.
quote:Inkie12345 schreef op 02 december 2016 @ 18:56:

[...]

Ik was alsnog een frietje gaan halen een boterham is zo'n teleurstelling dan Hmmm, de friettent hier is heel onhygienisch, daar ga ik niet heen. Dat is ook waarom ik zelf wilde gaan bakken. Maar volgende keer beter!
quote:MissWollstonecraft schreef op 02 december 2016 @ 18:58:

[...]

Hmmm, de friettent hier is heel onhygienisch, daar ga ik niet heen. Dat is ook waarom ik zelf wilde gaan bakken. Maar volgende keer beter!En nu ga je een saai bammetje weg zitten kanen?
Alle reacties Link kopieren
Koop gewoon een frituurpan.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Hier hutspot.

Oh, en grijze gebreide jurk, grijze maillot
quote:Solomio schreef op 02 december 2016 @ 19:12:

Koop gewoon een frituurpan.

+1

Het schoonmaken is een K-klus, maar als er dan weer nieuwe olie in zit, dan is het weer zo genieten.

Ik ben aan het solliciteren. Voor een baan vanaf half januari, maar ik weet pas 2 januari of ik weer mag/kan autorijden. Wat ga ik doen? Bellen en eerlijk vertellen, gewoon solliciteren en als ik op gesprek mag pas vertellen. Wijze dames, wat is slim?
quote:takkentrol schreef op 02 december 2016 @ 19:19:

Hier hutspot.

Oh, en grijze gebreide jurk, grijze maillot Zoiets al op je avatar?
quote:sssssst schreef op 02 december 2016 @ 19:19:

[...]

+1

Het schoonmaken is een K-klus, maar als er dan weer nieuwe olie in zit, dan is het weer zo genieten.

Ik ben aan het solliciteren. Voor een baan vanaf half januari, maar ik weet pas 2 januari of ik weer mag/kan autorijden. Wat ga ik doen? Bellen en eerlijk vertellen, gewoon solliciteren en als ik op gesprek mag pas vertellen. Wijze dames, wat is slim?Tuurlijk niets zeggen nu. Gewoon solliciteren en op eerste gesprek ook niet over hebben. Mocht je 2de gesprek krijgen is het misschien niet eens meer nodig om iets te vertellen. En zo ja valt er dan vast een mouw aan te breien.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Wat Oudblond zegt.
Gekookte aardappels met sjuu-uit-een-pakje, dophertjes en versche worst (dochter een vegading, die houdt echt heel stug vol dit keer)
quote:sssssst schreef op 02 december 2016 @ 19:20:

[...]

Zoiets al op je avatar?

Ja maar dan totaal anders

M'n haar zit wel het zelfde, lang leve statisch haar!
broccoli, gebakken bistroaardappeltjes (uit zo'n puutje van Lidl, guilty pleasure), braadworstjes en een restje ovenschotel van eerdaags.

Morgen cadeautjes inpakken en wellicht nog iets voor mezelf kopen
quote:barbaracartland schreef op 02 december 2016 @ 19:46:

broccoli, gebakken bistroaardappeltjes (uit zo'n puutje van Lidl, guilty pleasure), braadworstjes en een restje ovenschotel van eerdaags.

Morgen cadeautjes inpakken en wellicht nog iets voor mezelf kopen Wat is dat?
quote:barbaracartland schreef op 02 december 2016 @ 19:46:

Morgen cadeautjes inpakken en wellicht nog iets voor mezelf kopen Die zijn lekker
Dat is een plastic zakje waarin krieltjes in een heel slechte kruidenmix zitten, die je kunt bakken in de pan.

Als kind was dat een ware traktatie, dus als ik wat weemoedig ben, eet ik dat graag.
quote:Oudblond schreef op 02 december 2016 @ 19:37:

[...]

Tuurlijk niets zeggen nu. Gewoon solliciteren en op eerste gesprek ook niet over hebben. Mocht je 2de gesprek krijgen is het misschien niet eens meer nodig om iets te vertellen. En zo ja valt er dan vast een mouw aan te breien.Stel dat ik op gesprek mag, zouden mijn verbandschoenen en mijn bijzondere loopje het dan niet verraden?
Sushi uit de supermarkt.

Slecht plan.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Mislukte pizza, is in de bak beland.

Gelukkig heb ik nog veel franse kaasjes.

En wijn.

Allicht

Uiteraard

Het is vrijdag

Kleding:

Zwarte skinny (stretch )

Zwarte coltrui

Wit/zwart geblokt colbertje

Zwarte laarzen

Dit alles gaat zo ingeruild worden voor een huispak en spaanse sloffen.
Wel, Feow, dan maar :
quote:takkentrol schreef op 02 december 2016 @ 19:45:

[...]

Ja maar dan totaal anders

M'n haar zit wel het zelfde, lang leve statisch haar!Fijn! Ik had van de week ook een kind met zulk haar. Kind heeft heel veel en heel lang haar, dat haar knetterde gewoon naar mij toe.
quote:sssssst schreef op 02 december 2016 @ 19:53:

[...]

Stel dat ik op gesprek mag, zouden mijn verbandschoenen en mijn bijzondere loopje het dan niet verraden?Je hebt in de tijd dat je geen werk had besloten om een operatie die 'ooit moest' te laten doen en bent goed herstellende. Kous af.
quote:sssssst schreef op 02 december 2016 @ 19:53:

[...]

Stel dat ik op gesprek mag, zouden mijn verbandschoenen en mijn bijzondere loopje het dan niet verraden?

Valt niet op naast felroze glittertulband en clownsneus-met-lichtje.

Of je zegt: tijdelijk ongemak. Maar ik heb het liever over wat ik hier allemaal kan doen dan over tijdelijke ongemakken.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Oudblond schreef op 02 december 2016 @ 19:57:

[...]

Je hebt in de tijd dat je geen werk had besloten om een operatie die 'ooit moest' te laten doen en bent goed herstellende. Kous af.

Dat 'kous af' niet doen hoor!

Dat lijkt op foto's van je hechtingen laten zien aan je kraamvisite.
quote:yasmijn schreef op 02 december 2016 @ 19:54:

Mislukte pizza, is in de bak beland.

Gelukkig heb ik nog veel franse kaasjes.

En wijn.

Allicht

Uiteraard

Het is vrijdag

Kleding:

Zwarte skinny (stretch) whistle:)

Zwarte coltrui

Wit/zwart geblokt colbertje

Zwarte laarzen

Dit alles gaat zo ingeruild worden voor een huispak en spaanse sloffen.

1. Die was hier verrukkelijk

2. Hoort bij 4

3. Niet nodig hoor, je durft je arm gewoon nog niet echt te gebruiken

4. Ik ben naar je onderweg in mijn racemonstertje dat vandaag een onderhoud heeft gehad. Geen extra dingen/kosten
quote:Oudblond schreef op 02 december 2016 @ 19:57:

[...]

Je hebt in de tijd dat je geen werk had besloten om een operatie die 'ooit moest' te laten doen en bent goed herstellende. Kous af.Dat is een goeie. En als ik dan 2 januari hoor dat ik nog niet mag autorijden dan bel ik op dat het toch minder goed ging dan ik dacht en dat ik door de orthopeed ben teruggefloten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven