Het Stamcafé XXV

06-11-2016 11:46 3010 berichten
Een jubileumeditie, hoeraaaaa! Eet en drink lekker, heb veel plezier, en de envelopjes mag je inleveren bij Leo (aan het tafeltje bij de deur).

Feestelijke groeten van Leo, Yas, Star en LV
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 02 december 2016 @ 09:27:

Mogguh

Lé Beterschap!

Ik zit te wachten op CT. Niet heel veel zin om opgesloten te liggen in dat ding.

Liever nog prikken met naalden dat dat.

Heftig Pussy, hoop dat het vol te houden is.

Alle reacties Link kopieren
Sterkte Puss.

Fijne vrije dag Wollie en Lady

Fijn dat je er weer bent Leo de vaatdoek!

Ik ben vrij, heb de auto naar de garage gebracht voor onderhoud en winterklaar enzo. Wat is het lekker weer! Ik wilde met de bus terug naar huis maar heb heerlijk een uurtje gewandeld en lekkere croissants van de bakker meegebracht. Man slaapt nog en ik twijfel of ik op hem wacht of toch al vast stiekem aanval op dat lekkers.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Mogguh

Lé Beterschap!

Ik zit te wachten op CT. Niet heel veel zin om opgesloten te liggen in dat ding.

Liever nog prikken met naalden dat dat.

Over prikken met naalden gesproken:

Ik las gisteren een oproep op FB, iemand die geprikt moest worden, om dat wat makkelijker te maken, want ze had van de vorige keer een trouwma overgehouden.

quote:yasmijn schreef op 02 december 2016 @ 09:57:

[...]

Ik las gisteren een oproep op FB, iemand die geprikt moest worden, om dat wat makkelijker te maken, want ze had van de vorige keer een trouwma overgehouden.

Maar Yas dat is gewoon de ma die je erbij krijgt als je trouwt toch?
quote:Oudblond schreef op 02 december 2016 @ 09:57:

[...]

Maar Yas dat is gewoon de ma die je erbij krijgt als je trouwt toch?Dat is ook weer waar

[...]

Ik kreeg als bonus nu ook een prik. Met rare vloeistof en het voelde of ik ging koken en in mijn broek plaste

Misschien heb ik nu ook trouwma

[...]

Oh ik heb choco kruidnoten gekocht
Ik ga mezelf zo meteen trakteren op een patatje

Ik ben vanmorgen al op de sportschool geweest, lopen ging best goed (30 minuten) en nog half uurtje gefietst. Dus ik heb het verdiend!!
Geniet er van Takkie. Sportschool en fietsen klinkt ook fijn. Ik heb een uurtje gewandeld en ga zo even zwemmen in de hoop dat mijn rug wat 'losser' komt.
Goedemiddag! Even een bliksembezoek.

Straks met dreumie naar de kerstshow kijken in het tuincentrum.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Ik moet eigenlijk ramen lappen, degene die af zijn. Maar t regent ineens... dus eerst maar lunchen en dan een ander klusje verzinnen.

Ik hoop dat zwemmen helpt Oudblond! Rugpijn is naar.
The owls are not what they seem
quote:Eleonora-1 schreef op 02 december 2016 @ 08:03:

Ik had een afschuwelijk virus.

Maar ik had geen zin om er over te praten

Ben nog steeds zo slap als een vaatdoek.

Dus vandaar dat ik zo stil was.Leo, ik dacht net vandaag aan je en waarom je afwezig was, sterkte!
Blond, succes met je rug.

Takk, ik eet vanavond ook friet, eet ik niet zo vaak, maar heb zo'n ouderwetse pan gekocht en ga het experiment met zelf friet maken vandaag aan. Maar even duimen dat het goed gaat.
Sterkte met je rug Blond

Woll laat je even weten hoe het gegaan is? Ik eet ook werkelijk nóóit patat, ik kan me echt niet herinneren wanneer ik voor het laatst in een snackbar een patatje met heb gehaald. Afgezien van net dan. En ik moet je zeggen, ik schrok me werkelijk rot van de prijs!! Een klein rot bakkie patat bij de Febo ; € 2,95!! In mijn beleving kost dat max € 1,75?
quote:LadyL0101 schreef op 02 december 2016 @ 12:33:

Ik moet eigenlijk ramen lappen, degene die af zijn. Maar t regent ineens... dus eerst maar lunchen en dan een ander klusje verzinnen.

Ik hoop dat zwemmen helpt Oudblond! Rugpijn is naar.Toen we hier nieuwe ramen kregen mocht ik ze 2 weken niet lappen omdat de kit eerst moet uitharden.

Mogguh

Lé Beterschap!

Liever nog prikken met naalden dat dat.Succes, alhoewel je zal al wel klaar zijn.

[...]

Ik vind patat uit de snackbar vies. Maar ik ben dan ook een Belg met een frituurpan
quote:Oudblond schreef op 01 december 2016 @ 17:21:

Dat is niet de AB inkie, dat is de oma-liefde

Wollie onder een wollen dekentje. Heerlijk. Ga ik vanavond ook doen. Mijn rug is nog steeds een bezemsteel.Ah dat zal het zijn
quote:Talkinghead schreef op 01 december 2016 @ 23:51:

Stammers, de surprise is af en ik ben wel tevree

Ik neem het voorwerp morgen met plezier mee

Ook het gedicht is mij wel naar zin

Dus ik duik nu snel mijn bedje in.

Knuffel voor wie hem kan gebruiken, ik heb gedurende de dag een paar serieuze bijdrages voorbij zien komen.Jij bent in ieder geval in de Sint stemming
quote:Inkie12345 schreef op 02 december 2016 @ 13:37:

[...]

Toen we hier nieuwe ramen kregen mocht ik ze 2 weken niet lappen omdat de kit eerst moet uitharden. Niks over gehoord Inkie. Maar ik heb zo'n luie-huisvrouwen-gadget Die het water meteen weer opzuigt, dus erg nat zal het niet worden.
The owls are not what they seem
Takk, ik zal wel verslag komen uitbrengen!

Net "Who do you think you are" gekeken. Een of andere Eastenders acteur, echte working class cockney. En die stamt af van Edward III. Echt te cool is dat, als je dan van een koning afstamt, dan van Edward III.

Zou ik ook wel willen.
quote:MissWollstonecraft schreef op 02 december 2016 @ 14:38:

Takk, ik zal wel verslag komen uitbrengen!

Net "Who do you think you are" gekeken. Een of andere Eastenders acteur, echte working class cockney. En die stamt af van Edward III. Echt te cool is dat, als je dan van een koning afstamt, dan van Edward III.

Zou ik ook wel willen. Ik kijk al vanaf dag 1 Eastenders. Februari 1985
quote:Oudblond schreef op 02 december 2016 @ 13:39:

Ik vind patat uit de snackbar vies. Maar ik ben dan ook een Belg met een frituurpan Ik maak ze vers. Geen diepvries of voorverpakt. Ik snij verse aardappels in frietvorm.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven