yammini
zaterdag 3 januari 2009 om 11:43
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
maandag 5 januari 2009 om 14:39
maandag 5 januari 2009 om 15:06
Ach, ik vind het wel grappig. Je leest wel eens van vrouwen die vloeken dat ze geen keizersnee krijgen (in het heetst van de strijd kan ik me voorstellen dat je erom vraagt). Ik heb beide keren tussen de weeen door zitten vloeken toen ze zeiden dat het wel een keizersnee zou worden. Op mijn keiharde "kut" de laatste keer zei de gyn "dat zou ik ook zeggen".
En Yammini moet er inderdaad maar eens uitkomen, de spanning is nu hoog genoeg. Ik vermoed echter dat deze kleine Karel blijft zitten totdat hij verzekerd is van de forummer van de maand trofee.
En Yammini moet er inderdaad maar eens uitkomen, de spanning is nu hoog genoeg. Ik vermoed echter dat deze kleine Karel blijft zitten totdat hij verzekerd is van de forummer van de maand trofee.
maandag 5 januari 2009 om 16:23
maandag 5 januari 2009 om 16:27
Ach en wee, nog geen yammini? Arme yammama en papa.... mm misschien dat ik voor straf mijn stem voor forummer van de maand intrek
(eens kijken of dreigen helpt )
Hoe dan ook: wat ik me nog kan herinneren van inleiden is dat de meeste vrouwen die 's ochtends ingeleid werden zo rond 3 tot 6 uur gingen bevallen... dus hopelijk snel nu...
(eens kijken of dreigen helpt )
Hoe dan ook: wat ik me nog kan herinneren van inleiden is dat de meeste vrouwen die 's ochtends ingeleid werden zo rond 3 tot 6 uur gingen bevallen... dus hopelijk snel nu...
maandag 5 januari 2009 om 16:30
Djiezz, kom ik speciaal eerder uit mijn werk om te kijken wat het geworden is, is er nog niks
Dat onze voorspelling over Driekoningen dan toch uitkomen.
Yamminisoma, uw geduld wordt ook wel op de proeg gesteld. Doe Yammama maar de groetjes van Praadje en zeg maar dat ze opschiet, want mijn pakket kaarsen is bijna op. En het is mijn derde pakket al.
Dat onze voorspelling over Driekoningen dan toch uitkomen.
Yamminisoma, uw geduld wordt ook wel op de proeg gesteld. Doe Yammama maar de groetjes van Praadje en zeg maar dat ze opschiet, want mijn pakket kaarsen is bijna op. En het is mijn derde pakket al.